نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد بابایی

1394/4/16 15:02
997 بازدید
اشتراک گذاری

1394/04/04

افطاری رفتیم خونه ی مامانبزرگت اینا واز قضا همه هم اونجا بودن شب که میخواستیم برگردیم کلی گریه وزاری کردی که بمونیم ماهم موندیم.

خیلی هم خوش گذشت وتا صبح هم با زنعمو ودخترا حرف زدیم وشما هم تا پنج صبح بیدار بودی آخرم به زور گذاشتمت روپام وبا بدبختی خوابوندمت.

اونم چه خوابی؟؟؟!!!!!!!تا کوچکترین صدایی میومد میپریدی ومیگفتی :

بچه ها بیدار شدن؟؟

بریم بازی؟؟

خیلی دلم برای تنهاییت میسوزه،از شادیت شاد میشم ولی از این حالت آشوبی که دردرونت با دیدن بچه ها هویدا میشه غمگین میشم.

خب بگذریم دغدغه ها ومادرانه های من انتها نداره!!!!!!!

جمعه پنجم تیر شد وبه پسشنهاد اطرافیان رفتم کیک بخرم تا بعد افطار برای بابایی تولد بگیریم ولی با دیدن کیکها منصرف شدم وتصمیم به پخت گرفتم،کلی وسایل خریدم وبرگشتم ورفتم مشغول کیک پزی شدم.

بچه ها مدام میرفتن سریخچال وبه کیک نگاه میکردن ومیگفتن زندایی کیک رو نمیاری؟؟

انتظار براشون خیلی سخت بود!این شد که بلافاصله بعد افطار بساط تولد رو راه انداختیم والبته ناگفته نماند که صاحب تولد چشم از تلوزیون ومسابقه ی والیبال برنداشت.

ادامه درادامه

اینم عکسهای دونفره ی پدرو پسر نازنین

تولد بابایی

 

تولد بابایی

 

تولد بابایی

سیصد ساله بشی عشقم وسایه ت درنهایت سلامت وموفقیت بر سرمن وپسرم مستدام.

ودرراستای علاقه مندی نازدار به نی نی ها به ویژه یاسمین خانم این عکسها از لحظات مهربانانه این فسقلی ها گرفته شد.

تولد بابایی

 

تولد بابایی

 

تولد بابایی

 

تولد بابایی

پسندها (1)

نظرات (2)

ترکان
11 مرداد 94 23:23
تولدشون مبارک باشه و سایه اشون بالا سرتون مستدام.مامان سمانه خوب یه همبازی براش بیار دیگه این که اینقد نی نی دوست دارهخب مصلحته من صحنه رو ترک کنم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم عزیزم نه بابافرارنکن حیف توانشو درخودم نمیبنم وگرنه یه دونه بچه خدایی کمه.دعا کن توانمند شم به دیده منت.
مامان کیان کوچولو
12 مرداد 94 14:09
به به تولد تولد تولد بابایی گلت مبارک عزیز دلم . ایشالله که همیشه شاد باششششین عسلیااااا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزدلم وهمچنین شما