نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

آش دندونی

1391/10/3 16:05
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماجراهای من وآش دندونی:

 

جمعه 1390/04/24

مامانبزرگم برام یه آش دندونی خوشمزه پخت وپخش کرد.

یعنی واقعا"مامان نمیخوادطعم این آشو به من بچشونه؟

دندونی

باباعلیرضا میشه وساطت کنی؟من دلم میخوادا!!!!!!!!!

دندونی

یعنی این رنگی ها چه مزه ای هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دندونی

بابایی ،مامان خیلی محکم منو گرفته میشه نجاتم بدی >>>>..........

دندونی

ای کاش پوشکم جیب داشت یه کم ازاین آشو میریختم توش وبعدا"یواشکی میخوردمچشمک

دندونی

 

هورااااااااااااااااااا من از آش دندونی خودم خوردم،امیدوارم همه دندونام راحت وبی دردسر جوونه بزنن

مامی جونمم هم برام دندونی پخت ومهمونی داد ولی ازش عکس نداشتم .شرمنده........

دست مامی جون ومامانبزرگم درد نکنه،دوستتون دارم. بوسماچ


 

 

من امروز شصت پامو کشف کردم

 

1390/04/30

من برای اولین بار شصت پای چپم رو بادست چپم گرفتم وکلی ذوق کردم.

نینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)