نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تغییرات درنه ماهگی

1391/10/3 16:34
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

من نه ماهه شدم:

وزن من در پایان نه ماهگی:10/700

قدمن درپایان نه ماهگی:74

دورسرمن درپایان نه ماهگی:46.5

 

من واولین آواها:

درتاریخ1390/08/26لبهای پایینمو بردم داخلو مثل پیرمردهای بی دندون گفتم:ابابا...بابا.........بابا

همه ازشنیدن این آواها شاد شدن واین مامان سمانه بچه خوره بازم یه عالمه منو له کرد.

 

هفتمین مروارید من:

درتاریخ1390/08/30یک دندون به فک پایینم اضافه شد.حالا من درسن نه ونیم ماهگی 7تا دندئن سفید وبرفی توی دهانم دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane mohammad amin
3 دی 91 16:23
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....