نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه عالمه اتل متل توتوله

1392/11/12 13:17
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وسیصد تا سلام

سلام نفس مامان خوبی؟؟عشقکم توی این مدت که ننوشتم اتفاقای زیادی افتاده ولی علت اصلی ننوشتنم یه اتفاق بد بود،مامانبزرگت دچار صانحه تصادف شد اونم از نوع بسیار شدیدش واین گرفتاری منو از خاطرات نوگلم دور کرد.

الان خداروشکر بهترن ولی همچنان بیمارستانن،ولی من همش چندروز فرصت دارم تا پستهای نانوشته م رو بنویسم میدونی چرا؟؟؟؟؟؟؟

 

آخه سه شنبه تبلکته عزیزمادر

 

ومیخوام آپ باشیم پس به امید خدای بزرگ ،شروع میکنم

این پست پراز اتل متلهای ننوشته این مدتمونه

بزن بریم عمـــــــــــــــــــــــــــــــرمادرقلب

1392/07/12

من وقتی کوچولوتر بودم یه بار هفت تا تخم مرغ رو دونه دونه کوبوندم روی زمین واز صدای تق وتق شکستنشون کلی کیف کردم،اون شبم با دیدن شونه تخم مرغ روی میز دلم قیلی ویلی رفت که مامانم با یک ایده ی خلاق مسیر ذهنی منو منحرف کرد.

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 واینگونه اثرهنری تخم مرغی من خلق شدقلب

اتل متل توتوله

 

1392/07/15

اینی که درست کردم به گفته خودم شلنگ آبهزبان

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

1392/07/22

مامانی اومد از خودش ذوق نشون بده وبا کمک من سازه پاستیلی درست کنه که تیرش به سنگ خوردنیشخندچون من به خوردن این خوراکی غیرمفید علاقه بیشتری دارم تا ساخت یک سازه ی پاستیلیچشمک

اتل متل توتوله

 اینم خودش برام ساخت عینکبلکه تشویق بشم ولی فایده نداشتمژه

اتل متل توتوله

 وبدین صورت سازه مورد نظر میل شدخوشمزه

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 وحالا وقتشه که کالری دریافت شده سوزانده شودلبخند

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 1392/07/24

یه روز پاییزی با یه نمه تشعشعات گرم خورشیدی ویه خاک بازی با سبک جدید

اینگونه بود که خاک بازی بر فراز بام منزل اختراع شد!نیشخند

اتل متل توتوله

 بفرمایید مامانی برات غذا پزیدمقلب

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 بذارچای هم درست کنملبخند

اتل متل توتوله

 الان برات میارم مامانیتشویق

اتل متل توتوله

 اینم چای وغذای رهام پزابله

اتل متل توتوله

1392/08/03

همه میدونن من عاشق ویوونام هستم،دیگه ببینید خاطر این برادر سرباز چقدر برام عزیز بوده که اجازه دادم سوار اسب سیفیدم بشه.

اتل متل توتوله

1392/07/27

جورچین سه تکه یکی از بهترین اسباب بازیهای منه وخیلییییییییی دوستش دارم وبا جدیت ودقت تمام وقت گرانبهام رو بهش اختصاص میدم.

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

1392/08/12

یکی از علاقه مندیهای این روزهای من درست کردن کاردستی هستش.

اصلا نترسید!این قیچی مخصوص کاغذه وهیچ خطری ندارهچشمک

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 اینم خرسی خوشگل منمژه

اتل متل توتوله

 

1392/08/18

خودمم نمیدونم!!شاید از کشتی نوح ایده گرفتم وبا توجه به پیشرفت تکنولوژی برج متحرک برای ویوونام (حیوونام)درست کردم.

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 در دنیای زیبای ماکودکان صلح ودوستی بیداد میکند.قلب

اتل متل توتوله

 این یک درخته خودم بریدم وچسبوندم.

اتل متل توتوله

 اینم نمای کلی کاردستی منقلب

اتل متل توتوله

 اینم پیشی ملوسه که البته کمی غیرملوسه

اتل متل توتوله

 واینم حرکت مورد علاقه ی من وپدر که خدای بزرگ بهمون لطف میکنه وقلب مادر رو دراین لحظات محافظت میکنه که از تپش نیفته.

تازه توی آسمون دست وپامم حرکت میدم ومیگم مامانی ببین دارم پرواز میکنم!!غافل از اینکه مامان داره همه ائمه رو قسم میده که مراقب فرشته ش باشنماچ

اتل متل توتوله

 1392/09/25

مامان نوشت:مادربه قربون بند بند انگشتانت،پسرک بندانگشتی من

برج محمدرهام ساز!فکر کنم منم مثله دایی جانم مهندس ساختمون (به قول خودم)بشم.

اتل متل توتوله

 

1392/09/26

وبازهم قیچی وکاغذ رنگی وچسب

وغلیان خلاقیت یک جوجه ی مهربون

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 

1392/09/22

اول توضیح بدم اون تشکی که روی میز مشاهده میکنید جهت ایمنی بنده درپرشها ی بی مهابا استفاده میشود.

یعنی وقتی بپر بپر میکنم واز روی مبلها ومیزها میپرم مامانم سریع برام پهنش میکنه تا توی نقطه ی نرمی فرود بیام.البته هنوز مجوز پرش از روی کانتر بهم داده نشدهزبانبه امید اون روزقلب

وبریم سراغ آثار محمدرهام الملک

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 آخه چی بگم من؟؟

اتل متل توتوله

 

اتل متل توتوله

 اینم پایان کارگاه خونگی امروز ماتشویق

اتل متل توتوله

 هنوزم یه عالمه اتل متل توتوله داریم منتظر ما باشیدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کیان کوچولو
13 بهمن 92 12:34
عزیزم من عاشق این بازی هاتونم به خدا ... شلنگ آبه من و ویران کرد ... آفررین به این خلاقیت .... الالن که میبینم موهای بلند به عشقم بیشتر میاد ... کوتاهم خوب بودا اما با موی بلند ناز تره سمانه جووون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خخخخخخخخخخ خدانکنه ویران شی دخترخاله جونسلامت باشی ههههههههههییییییییییییی روزگار
شقایق(مامان ارشان)
13 بهمن 92 12:56
اتل متل توتوله تو و مامان سمانه همیشه عالیه و پر از ایده واسه مامانایی مثل من
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون از محبت همیشگیت عزییزم
مامان محمد و ساقی
17 بهمن 92 13:08
سلام سمانه جون من اومدم تا جایی که بتونم تو وبت می مونم و میخونم و کامنت میذارم.هر جا دیدی رفاتم بدون از فرصت کم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم خوش آمدی وممنون که وقتتو به ما اختصاص دادی
مامان محمد و ساقی
17 بهمن 92 13:16
ایشالله حال مادرشوهرت هم بهتر بشه شکستن تخم مرغسمانه!!!!!!!!!!!!!! فکر کردم دادی بشکنهآخی چه خوشگل رنگش کرده شلنگ آب سازه پاستیلیموهاش چه خوشگل شده زیر صندلی ها چکار میکنی خاله جون شن بازی رو پشت بودم هم جالب ها مخصوصا" پشت بوم های شما.مال ما که همشون شیرونی هستن که جرات داره بره بالا ویوونام اسم اسبشه؟ سمانه من تا حالا برای ساقی جورچین نخریدمولی پازل دوست داره. روی دیوار کاغذ چسبوندی؟ هااااااااااااا ویوونام یعنی حیوونام چه کاردستی های خوشگلی ایشالله مهندس بشه ایشالله همیشه از این خلاقیت های جالب داشته باشین و ما هم لذت ببریم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون دوست گلم آره مینا جونم فکر کنم توی شیرین تر ازعسل 2باشه سازه پاستیلی بیشتر خوشمزه بود تا خوشگل خاله جونوروجکی میکنم تا کالری دریافتی سوزونده بشه ووووووووووووی شما از این حرکتها نزنید یه وقت ویوونامیعنی حیوونام خب فرق نداره با هم دوستم،کاربردشون یکیه خاله جون دیدی ویوونام چه معنی میده؟؟ ممنونم عزیزم،ازهمراهی همیشگیت یک دنیا ممنونم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
19 بهمن 92 0:15
به به چند تا پست..................دلم باز شد آخیشششششششششششششششششششخیلی بامزه بود کارگاه تون.سمانه جون زه نظرت منم از الان میتونم به روشا قیچی بدم یا زوده؟ وای اون حرکات پدر و پسری حسابی وحشتناکه خدا کمکت کنه دوست جونمسازه ی پاستیلی خیلی خوشمزه بود ایشالا بدون اینکه ازت اجازه بگیرم درستش میکنمو با نام خودم تو وبلاگ نازنین دخترم به ثبت میرسونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
قربونت برمالهه جون قیچی های مخصوص کاغذ از لحاظ بریدگی ایمن هستن ولی خودت باید حواست باشه یه وقت قیچی به دست حرکت نکنه،اینجاش فقط خطرناکه آره به خدا همین روزا قلبم از دستشون وایمیسته ههههههه راحت باش عزیزم