نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

سومین یلدای عروسکم

1392/10/1 18:00
750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وهزاران درود

وقتتون بخیر

پاییزی را دوست دارم که بارانش برای شستن غمهایت باشد ودرواپسین لحظات پاییزی از خدا از ته دل ،برای تو نازنینم، سپیدی وبرف وآرامش خواستارم،تا به حرم گرمای وجود پاکت برایت زیبا ودلنشین باشدقلب

میز یلدایی

یلدا

 

یلدا

شاهپسرخوش فیگورمقلبعمرتوام با عزت وسلامتت هزاران برابر بلندتراز یلدا بادماچ

یلدا

 

یلدا

 

یلدا

 

یلدا

وقسمت هیجان انگیز ومورد علاقه ی جانِ مادر

تازیانه ی نفسهای معطرت برشعله های گرم وپرعشق شمع

یلدا

 

یلدا

پدروپسر مهربانقلب

یلدا

عزیزدلم،اینجا حسابی ذوق کردی که مجوز کیک بریدن رو بهت دادم.با شوقی سرشار از شعف کودکانه گفتی:ببرم؟؟؟؟؟

یلدا

فدای دقت وتمرکزت مادر

یلدا

 دو قدم مانده به رقصیدن برف

یک نفس مانده به سرما و به یخ

چشم در چشم زمستانی دگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه به تو

یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم تو باد



سومین یلدات مبارک نفسمقلب

یلدا

 

ونی نی رهام خسته ی ما که دقایقی بعد به استقبال اولین خواب شیرین زمستانی رفتقلب

یلدا

 

با تشکر بسیارفراوان از مامی جون وپدرجون که خیلییییییییی زحمت کشیده بودن تا یه شب عالی برامون رقم بزنن،حسن ختام یلداییمون هم تفال به حافظ عزیز بود که زحمتش رو مامی جون مهربون کشید،براشون بهترین آرزوها رو داریم وبرای طول عمر وسلامتیشون دعا میکنیم.

 

شب یلدا قدم آرام بردار / کمی هم احترام ما نگهدار

تو میبینی ربابم غصه دار است / بنی هاشم هنوزم داغدار است

صدای العطش در گوش مانده / بدن ها بی کفن هر گوش مانده

شب یلدا تو هم چله نشین باش / سیه پوش غم سالار دین باش

اربعین حسینی  روبه همه ی دوستان گلم وخواننده های وب ماهپسرم تسلیت میگم.

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان حسام كوچولو
1 دی 92 1:24
اي جانم يلداتون مبارك
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم عزیزم
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
1 دی 92 1:52
ای جاااااااان... هزار ماشاالا به اینهمه ذوق و هنر و سلیقه....
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
نظر لطفته عزیزدلمممممممم
مامان حسام كوچولو
1 دی 92 2:13
محفل آریائی تان طلائی ، دلهایتان دریائی ، شادیهایتان یلدائی مبارک باد این شب اهورائی . . . ★。˛ °.★__ *★* *˛. ˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。* ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛* .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。 *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ . ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°• ببخشيد 2 بار تبريك گفتم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خیلی هم عالیییییییییییی ببوس پسرماهتو
محبوبه مامان الینا
1 دی 92 8:00
سلام به دوست عزیزم و گل پسر نازم وای کیک هندونه ای ِ مامان پز سمانه جون ممنون بابت توهت و دستوری که واسم فرستاده بودی عزیزم امیدورام بتونم درست کنم ای جان چه ذوقی کرده پس از دریافت مجوز بریدن کیک عمرتون چون شب یلدا بلند و پربرکت باد
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام محبوبه جونم جای شما خالی خواهش میکنم امیدوارم نتیجه عالی باشه دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدای شماهم مبارک
مهرنوش مامان مهزیار
1 دی 92 9:17
یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا. یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما ممنون دوست گلم
مامان آیهان
1 دی 92 14:56
یلداتون مبارک چه میز زیبایی دست مامان سمانه درد نکنه.. راستی ما خونه قبلیتون سر زدیم اطلاعیه دادین که از اینجا رفتین ماهم اینجا مزاحم شدیم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدای شما هم مبارک دست مامانِ مامان سمانه درد نکنه چون مامان سمانه فقط کیک درست کرده بود قدمتون روی چشم
مامان کیان کوچولو
1 دی 92 15:28
عزیزم یلداتون مبارک ... امیدوارم روز های زمستونی خوبی داشته باشین عزیزم . گل پسرت مث ِ همیشه آقا و با کمالاته ...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما ممنون عزیزم
مهسا مامان نویان
2 دی 92 19:05
عزیزم یلدات مبارک امیدوارم همیشه شااد باشی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون همچنین شما
ღ مونا مامان امیرسام ღ
3 دی 92 2:47
سلااام.دلم کلی تنگ شده بود براتون یلداتون مبارک به به کیکی رو خودتون درست کردید سمانه جون موی بلند خیلی بیشتر به گل پسرمون میاد.نظر خودت چیه؟ خونه مهرتون گرم لبتون همیشه خندون دوستم خصوصی دارید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم ما هم دلمون محو شده بود دیگه بعلههههه بالاخره یکی نظرش با من یکی شد فدات عالیییییییییییی بود خصوصیت عکسهای ما هم آماده شده امان از بی وقتی
افسانه
4 دی 92 0:29
سلام بر سمانه ګل یه کوچولو با تاخیر یلداتون مبارک زمستانی خوب و خوشی داشته باشید ار خداوند بهترینها رو براتون ارزو دارم خصوصیت رو چک کن
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم،ممنون،چشم
مريم مامان نيكان
4 دی 92 7:05
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره بارانسمانه جان چه سفره قشنگي انداختيد انشالله هميشه جمعتون جمع
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون مریم جان،همچنین شما
شقایق(مامان ارشان)
5 دی 92 16:35
سلام عشق خاله یلدات با تاخیر مبارک چ میز با شکوه و خوشمزه ای ایشالا 100000 تا یلدارو در کنار هم شاد باشید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام خاله جون یک دنیا ممنون وهمچنین شما
مامان پریا
7 دی 92 1:12
سمانه جونم مثل همیشه عاللللللللللللللللللللللللی چه کیک خوشگلی .کی درست کرده بود؟؟/؟ شاه پسری که مثل مامانش حرف نداره.خاله قربون فیگورات بشه عزیز دلممممم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنوووووووووون پریا جونم نیییییییییییدونم قربون خودت ودخملای ماهت
مامان پارسا
8 دی 92 1:08
سلام مثل همیشه عکسا خیلی خوشکل بود ببخشید دیر اومدم بی معرفت نیستم اینترنت نداشتم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم من به محبت ومهربونی شما ایمان دارم
مائده مامان رهام
8 دی 92 13:10
یلداتون مبارک ایشالا سالیان سال در کنار هم یلداتون و جشن بگیرید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون وهمچنین شما
مامان حسام كوچولو
8 دی 92 14:42
سلام در يكشنبه اخر ماه صفر(يعني امروز) براي گشايش كارها و رزق و روزي فراوان و حلال سوره هاي (انشراح-التين-نصر- اخلاص- ناس- فلق-حمد) هر كدام هفت مرتبه قبل از غروب افتاب بخوانيد التماس دعا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اطلاع رسانیت حیف که دیردیدم
خاله الهام
9 دی 92 11:33
سلام سمانه جونم عزيزم ببخشيد با كلي تاخير يلداتون مبارك عزيز خاله چه ناز شدي ببين موقع تمركز كردن دهنشو چكار كرده اولين خواب زمستاني رو خوب اومدي
خاله حدیثه
9 دی 92 14:38
سلام با اینکه می دونم دیگه خیلی دیره برای تبریک گفتن ولی گل خاله یلدات مبارک
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 23:46
ای وای نظر من نیومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یلدا رو بهتون تبریک گفته بودم و از میزتون تعریف کرده بودم و کلی آرزوهای خوب براتون کرده بودم ایشالا 120 یلدا رو در کنار هم تجربه کنید.با آرزوی بهترینها(این چکیده ای بود از اون همه نوشته)ببوس محمد رهام جونمو.پیش ما هم بیا
الهه مامان روشا جون
13 دی 92 23:47
دیگه مامان خوبی شدم و یک ماه به یک ماه آپ نمیکنم تند تند دارم پست میذارم
سنا
14 دی 92 19:51
بــــه بـــه عجب یلدای رنگی رنگییییییِ..... هر روزت قشنگ
مامانی درسا
15 دی 92 11:29
چه شبی بوده اون شب همه چی عالی دوستم هزار ماشاالله با این مدل مو خیلی ماه شده
مامان آیهان
15 دی 92 17:37
ما آپیم
مامان محمد و ساقی
16 دی 92 2:03
سلام سمانه جووووووووووون خوبی عزیزم با تاخیر و شرمندگی فراووووووووووووووووون یلداتون مبارک به به چه میز یدایی و چه شروع زیبایی هم در پستت داشتی عزیزم
مامان محمد و ساقی
16 دی 92 2:04
ای جاااااااااااااااااااااااانم فیگورهای شاه پسر رو ببین پاپیونشو عزیزم چه کیک خوشگلی هم درست کردی.فوت کن عزیزم همونطور که عاشقشی
مامان محمد و ساقی
16 دی 92 2:05
ایشالله همیشهجمعتون جمع باشه و بهتون خوش بگذرهزندگی شاد و پر از عشقرو براتون آرزو می کنم
مریم مامان آریا
17 دی 92 17:52
فکر کنم کیکیشو خودتون درست کردین خیلی عالی شده آفرین قربون محمد رهام جون برم با این فیگوراش
مــــــــلی
19 دی 92 17:48
عزیزززززززززززم ماشالله چه آقا شدی خیلی دلم براتون تنگ شده بود
مامان رهام
20 دی 92 12:33
سلام سمانه جون به به پسمل ناز ما چقد فیگورای خوجلی گرفته
مامان کیان کوچولو
20 دی 92 15:50
سلام عزیزم .. خوبین همگی ؟ خواستم ببینم موفق شدی سی دی رو بگیری یا نه ... ؟ مراحلش خیلی طول میکشه ؟ به نظرت منم بگیرم .. شماره حسابو گرفتم اما هنو واریز نکردم .. بعدش زیاد طول میکشه اطلاعاتی داری عزیزم ...؟ هههه چقدر پشت سر هم سئوال کردم ///
شقایق(مامان ارشان)
21 دی 92 16:36
دینگ دینگ من آلارم وبلاگتونم... اومدم بگم خیلی وقته منو آپ نکردید
محبوبه مامان الینا
26 دی 92 12:33
کجایی رفیق؟
ღ مونا مامان امیرسام ღ
3 بهمن 92 2:26
کجااااای سمانه جون تنبلی میکنی
مامی آرمین
3 بهمن 92 10:01
سلام عزیزم با تاخیر یلداتون مبارککککک بخدا وقت هیچ کاری ندارم واسه همین سر نزدممم امیدوارم ارمین هم زود بزرگ شه شیطونیهاش کم بشه
حدیث مامان آرش کمانگیر
5 بهمن 92 0:10
سلام سمانه جان خیلی خوشحالم به وبتون سر زدم و با خانم هنرمندی مثل شما آشنا شدم.اگه موافق لینک هستید به وب ما سر بزنید.
مامان پارسا
10 بهمن 92 1:40
سلام دو ست عزیز امیدوارم هر چه زودتر حال مادرشوهرتون خوب بشه و بازم پست های قشنگتون رو ببینیم.
مريم مامان نيكان
11 بهمن 92 7:45
سلام دوست خوبم بابت اتفاق بدي كه افتاده واقعا ناراحت شدم انشالله بزودي مادرشوهرتون سلامت كامل خودشونو بدست ميارن.من گفتم شما مثل من تو آپ كردن تنبل نيستيد پس بگو چي شده بلا دور باشه دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
11 بهمن 92 19:22
سلام سمانه جونم خوبی محمد رهام جان خوبه؟ خیلی ناراحت شدم گلمایشالله که حالشون خوب بشه من فکر میکردمداری کارهای تولد رو انجام میدیایشالله خوب بشن و دلتون شاد بشه و با یه عالمه پستهای قشنگ قشنگ برگردی میبوسمت عزیزم