نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

مسارفت مهشد(پشت صحنه)

1393/7/12 11:40
469 بازدید
اشتراک گذاری

پدروپسر به دنبال جای مناسب برای نشستنمحبت

مشهد93

وهمچنان استاد عکس خراب کردنی ماه تابانمبوس

مشهد93

داشتی این حرکت رو انجام میدادی که مسئول پارک برات یه صووووووت محکم زد وچنان ترسیدی وبهت برخورد که حد وحساب نداشت.

قربونت برم پسرک نازنازی منبوس

مشهد93

اینجا داری داد میزنی:

ماااااااامااااااااااااان کمک !!!!الان خورشیدکمو میخوره

خودت خورشیک رو میبردی داخل قفس وتا حیوونا نظرشون جلب میشد ومیومدن سمتت سریع میاوردیش بیرون ولی این سری یه کم خطا داشتی وخورشیدک دور میله تابونده شده بود وشما کلی وحشت کرده بودی که نکنه لاما اونو بخوره!!!!خنده

تازه بعدشم کلی به لامای بیچاره چشم غره رفتیقه قهه

مشهد93

قربون پاهای کوچولوت که به رکاب نمیرسهبوس

مشهد93

اینجا دستور دادی که اسبه بدوئه

قربون پسرشجاعم برم

خنده ی رضایت منو ببین!!!!!

همیشه قوی وشجاع باش رهام پهلوان وهمچون نامت دلیر وشکست ناپذیر

مشهد93

 زین پس من وبابایی یه خاطره فراموش نشدنی از باغ وحش مشهد داریم.

گفتم که باغ وحش پرازعرب بود ویه آقای عرب بی ادب از کنار من رد شد وبهم گفت:

به از شمس

اولش یه کم گیج وویج شدم ودقایقی بعد تازه فهمیدم چی بهم گفته!!!دیگه از خنده روده بر شدم،برای بابایی هم تعریف کردم اولش غیرتی وعصبانی شد ولی بعدش از خنده ی من خنده ش گرفت.

از اون روز توی گوشیش اسم منو از گل همسر وسوگلی به""به از شمس"" و""به از قمر""تغییر داده

همشم بهم میگه:

به از شمس

به از قمر

به از همهخندونک

 

پ ن:

امروز که این خاطراتت رو با تاخیر دوماهه ثبت کردم روزعرفه س خیلی دوست دارم برم مسجد ولی متاسفانه از پریشب اسهال استفراغ ویروسی گرفتی همراه با یک تب شدید که خداروشکر از دیشب قطع شده وحالت خیلی بده عزیز دلم.الانم خوابیمحبتباهر مریضیت دلم هزارپاره میشه

 

التماس دعا دوستای گلم،عیدتونم مبارکبوس

تا درودی دیگر

بدرود

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان حديث
12 مهر 93 13:07
سلاااااااااام ممنون به حديث جونم سرزدين لينك شدين
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خواهش میکنم ممنون بایت محبتت عزیزم
سحرمامی آرتین
14 مهر 93 10:57
ههههههههع کلی خندیدم¤به ازشمس¤ هرچی باشه برات کلی خاطره شداین حرفش که دیگه هروقت عکس باغ وحش رودیدی یااسمشو شنیدی یاد¤به ازشمس¤بیوفتی.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
هههههههه آره والا
محبوبه مامان الینا
14 مهر 93 12:14
سلام به : به از شمس " عزیزم اون بنده خدا متلک نگفته واقعیت رو گفته شما به دل نگیر قربووووووووووووون رهام عزیزم که مطمئنم مث اسمش دلیر میشه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم،وای مرررسی گلم خدانکنه عزیزم،انشالله
مامان الهه
14 مهر 93 23:29
کلی کیف کردم از دیدن عکسها و خوندن خاطراتتون..ایشالا همیشه خوش باشید
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم الهه جون وهمچنین شما
مامان کیان کوچولو
16 مهر 93 1:15
وز جهانی کودک برتو کودک ناز مبارک . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-*