نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

عکسهای آتلیه 18ماهگی شاه پسر

1391/10/4 0:13
1,762 بازدید
اشتراک گذاری
تاريخ : شنبه 11 آذر 1391 | 22:58 | نویسنده : مامان سمانه

سلام به روی ماهتون ،احوالات گرانبهاتون چطوره؟؟؟

دیدن اپیدمی شده همه از هم میپرسن به روح یا عمه اعتقاد دارین یا نه؟؟؟؟

حالا من میخوام بپرسم به طلسم اعتقاد دارین یانه؟؟

مامان به همراه خاله سارا من رو درست روزی که 18ماهم تموم شد به آتلیه بردن ودر آستانه 22ماهگی عکسهام به دستم رسید حتما الان میگید:اووووووووووو چه طولانی!!!!!!!!!!!!!

مامانم وخاله مهربونی که مسئول آتلیه است به این نتیجه رسیدن که عکسها طلسم شده چون یا ما نبودیم یا عوامل آتلیهنیشخندتعجبنیشخند

یه روزم که هردومون توی آتلیه حضور داشتیم ناگهان جناب برق تشریفشونو بردن.

ولی مهم الانه که عکسهام رسیده به دستم وداغِ داغ مامایی میذارتشون توی وبم.

آتلیه

 

آتلیه

 

آتلیه

 

آتلیه

آتلیه

 لباسهای نینی گولیامو شستم بذارمشون برای خواهرها وبرادرهام(قهقههبه پسوند جمع خواهر وبرادر دقت کنیدقهقهه)

جاداره ازپدرجون ومامی جون بابت این لباسهای خوشگلی که قبل از میلادم برام خریده بودن تشکر کنم وفرزندان بعدی هم قطعا"باید از حسن سلیقه من درنگهداری از این لباسها تشکر کنن.

 

همچنین از عمه فریده جون بابت این صندلهای گوگولی که با عشق برام خریده تشکر میکنم.مرسی عمه جون وعمو عیسی

آتلیه

 

آتلیه

 

آتلیه

اینجاگرسنم بود وهمکاری نمیکردم با یک بسته پفیلای محبوب سرمو گول مالیدننیشخند

 

آتلیه

با دیدن این دوچرخه شروع به بیتابی کردم وخاله مهربون آتلیه بهم اجازه داد باهاش بازی کنم وخودشم ازم عکس گرفت.دراصل این فیگور زاده ذهن خودمه.

آتلیه

 

آتلیه

 

واینجا هم به ذهن خلاق خاله سارا رسید که عینکشو بزنه به چشمای من

آتلیه

 

آتلیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)