نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه دونه پسربادوتا 2

1391/10/4 0:14
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه تک تک دوستهای گلم

من با اجازه همگی 22ماهه شدم وخیلیییییییی خوشحالم که دارم به جشن تولدم نزدیک میشم واز شما چه پنهون مامانی از الان در زمانهایی که من خوابم وگاهی تا الهه صبح کارای تولدموطراحی میکنه.

دیشب خونه خاله مامانم بودیم وناگهان چشم مامانی به اون جوجو خوشگله افتاد وگفت چه جالب محمدرهام گلم دوماهگیش با این مجسمه عکس داره الان که 22ماهشه ودو تا دو توی سنش داره هم با این ازش عکس میندازم ولی این کجا وآن کجا؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

عکس دو ماهگی فقط یک بار گرفته شد ولی 22ماهگی به کرار گرفته شد .با من وخاطراتم همراه باشید

به روایت تصویر:

 

اصلا با اجازه نرگس جون (سازنده هنرمند این مجسمه گوگولی)این جوجو از این  به بعد میشه مقیاس رشد من


درحال لمس کاکلهای جوجو

22

22

وکم کم  با یک لبخند ملیح شروع به اجرای فن بار انداز روی جوجه میکنم

22

وااااااااااااااای دندوناشو

22

جوجو بیا بَقَ(جوجو بیا بَقَلم)

22

مامایی بهم گفت :به جوجه بگو کنارت بشینه

منم گفتم:جوجو بیشین

22

 

وبالاخره............................

نفس مامان با یه دونه2

2

نفس مامان با دو تا2

22

هزار ماشالله بزرگ شدماااااااااا

مامان نوشت:

ماه من،نفس من،عمرمن،جون من

تولد 22ماهگیت مبارک

برات بهترینها رو آرزو دارم وامیدوارم همیشه تنت سلامت ولبت خندون وقلبت پر از مهر وآرامش باشه

22یه کیک برفی تقدیم به نوگل زمستونیم

22

خیلی خیلییییییییییییییی دوستت دارم سیمرغ زندگیم.

خدایا پرنده خوشبختیم را نگهدار باش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)