نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد سورپرایز

1391/12/1 14:04
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

1391/11/19پنجشنبه

 

 

 

درحالیکه دوسال وچهارروز داشتم دوستهای قدیم وهم دانشگاهی مامانم اومدن خونمون وبرای من  ومامانم(به مناسبت خونه جدیدمون) هدیه آوردنقلب.ومامانی هم که مثل من سورپرایزشده بود با کمک من وستایش خونه رو تزیین کرد وخاله سارای گلمم یک کیک خوشگل برامون خرید وبدین ترتیب چهارمین جشن میلادم هم رقم خورد.ممنون خاله های گل ومهربون ان شالله وقتی پسربزرگی شدم براتون جبران کنم.قلب

 

 

من خیلی نینیها رو دوست دارم واینجا به اصرارمن خاله هانیه نینی رو گذاشت توی بغلمچشمک

 

 

من وعلی

 

اسم این نینی ناز علی جونه وپسمل خاله لیلاست،این اولین ملاقات من وعلی آقا بودلبخند

 

من وعلی

من وستایش جونقلب که اول همش هدیه صداش میکردم ولی وقتی اسمشو یاد گرفتم انقدر قشنگ تلفظش میکردم که مامانم برام غش میرفت،تازه خاله زهرا مامان ستایش میگفت محمدرهام اولین بچه ای که اسم ستایش رو انقدر قشنگ وکامل بیان میکنهقلبخجالت

 

 

من وستایش

 

من ونینیها

 به کمک دوستم شمع رو فوووووووووووووووت کردم

 

 

من وستایش

 

هوراهوراحالاتنهاییهوراهورا

تشویقتشویقتشویقمبارک ومبارک بازم مبارکم باااااااااااااااادتشویقتشویقتشویق

 

من

 

وبه عنوان حسن ختام جشنمون شَبالکخوشمزه(لواشک)مامان پز نوش جان کردیمخوشمزه

جای همه دوستهای مجازیمون خااااااااااالی بودماچماچ

 

 

شبالک خوری

 

این آخرین جشن وپایکوبی دومین سال حضورم بود.دوستتون دارم یه عالمه هرچی بگم بازم کمه

تشویقان شالله توی دلها وخونه های همتون همیشه جشن وشادی باشه

تشویق

 

 

 

بای بایبای بایبای بایخدانگهداربای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 16:15
چه خوووووووووووووووووووووب باز هم تولد
چه علی کوچولوی نازی
سمانه جون خیلی دوست دارم لواشک درست کنم.ولی میگن باید بهش آفتاب بخوره.اینجا یا ابریه یا بارون.شما چطوری درست می کنی؟


مینا جونم ممنون از لطفت واما لواشک من توی آفتاب خشکش کردم ولی لزومی به این کار نیست یعنی قبلا توی خونه هم درست کردم تازه فکر کنم بشه از فر هم کمک گرفت
shamsa
1 اسفند 91 19:46
سلام.وبلاگ خیلی خوب و جالبی دارین. به وبلاگ ما هم سری بزنین،آتلیه آن لاین واقعی.فقط و فقط با 1000 تومان عکس های خود را مانند عکس های آتلیه تحویل بگیرید و از دیدن زیبایی آنها به شگفت بیایید. عکس های نی نی کوچولو ها،آقایون و حتی خانم های عزیز www.beautyphoto.persianblog.ir
محبوبه مامان الینا
2 اسفند 91 8:28
به به خوش به حال گل پسرمون شده و امسال کلی با جشن و شمع و کیک و هدیه سورپرایز شده عززززززززززززیزم انشااله همیشه تو جشن و شادی باشی گلم


همه به من لطف دارن خاله جون
بابا عليرضا
2 اسفند 91 11:57
به نظرم از همه خوش تيپ تري بابايي


نظرلطفته بابایی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
2 اسفند 91 20:59
ای جان روشای منم تا نی نی میبینه میگه قَقَل تا بقلشم نکنه رضایت نمیده.
خاله جون فکر نکنم این آخرین جشن دومین سال زندگیت باشه اینطور که مامان سمانه داره پیش میره نهضت ادامه داره
همیشه خوش باشید.
خیلی دوستتون دارم.
شما یکی از بهترین دوستای وبلاگی من هستید که هیچ وقت سعادت این رو نداشتم که از نزدیک ببینمتون.

فدای روشای گلم بشم،الهه جون منم مشتاق دیدارتم گلم
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 اسفند 91 15:17
یوهوووووووووووووووووووووووووووو
بازم تولد
از سال بعد منم میام تولدت محمدرهام
آخه تو این زمونه ک هیچ جا شادی پیدا نمیشه 1 جشن هم غنیمته!
تولد تو هم ک بخاطر وجود خودت و مامان مهربونت خیلی باحالللللللللل میشه


قدمتون روی چم خاله جون خوشحال میشیم از نزدیک ببینیمتون
سارا مامان راستین جون
5 اسفند 91 14:25
به به عزیزم امسال غرق در جشن تولد شدی گلم .واقعا دست مامانی درد نکنه


ممنون از لطفی که همه نسبت به من دارن