نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه دونه پسر وچهارتا4

1394/3/6 13:08
975 بازدید
اشتراک گذاری

جشن چهارسال وچهار روز و

چهار ساعت وچهاردقیقه ای

محمدرهام جون

4

 

بفرمایید ادامه مطلب

گلپسرم

تاج سرم

چون جشنت دوستانه بود بابایی تو مراسم تولدت نبود این بود که درذهنم جرقه زد برات یه جشن کوچولو با چهارتا چهار بگیریم ،برای تویی که

یه دونـــــــــــــــــــــــــه ای

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

بابایی دو هفته قبل تولدت زحمت کشید ورفت برات ظرف یک بار مصرفهای مینیونی که روی همشون نوشته بود "" تولدت مبارک"" ودوتا ریسه مثلثی خرید،ومن بابت ریسه ها دعواش کردمخندونکولی ذوق پدرانه ش برام خیلی جالب بود اولین سالی بود که انقدر خوشحال بود ودوست داشت هزارتا تولد بگیریم خداییشم خیلی خارج از برنامه پول خرج کردعصبانیعقیده شم این بود که از این به بعده که شما متوجه تولدتی وباید هرچه با شکوه تر مراسمات برگزار بشه.

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

ویک کیک مینیونی مامان پز دیگرزیبا

میخواستم یکی از کیکها رو یک چشمی درست کنم ولی میگفتی اون یه چشمیه خنگه ،من ازش خوشم نمیاد دوتا چشم بذار برای مینیونم

یه دونه پسر

واین شما واین هم یه قند عسل که

4سال و4روز و4 ساعت و4 دقیقه از زندگی زمینیش میگذرهمحبت

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

 

 

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

چهل وچهارسالگیتو جشن بگیرم

این دعا درحق خودم بودااااااااخنده

یه دونه پسر

پدر وپسر بوسنفسهای مادر

یه دونه پسر

اینجا دارین منم توی عکس شرکت میدینبوس

یه دونه پسر

عشقهای من وعدد چهااااااار

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

تعجب بابایی رو ببین عروسکم

تا گفتم ژست بگیرین ازتون عکس بگیرم چاقو رو آوردی بالا وگفتی بگیررررررررر

یه دونه پسر

این چشم ها ودهنهای مینیون خیلی مورد استقبال واقع شد وهمه باهاشون عکس گرفتن

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

روزتولدت پول ریختم سرت وخیلی برای بچه ها جالب بود چون پولها رو جمع میکردن وعین مسابقه بود براشونبوس

همش میگفتی برقصم پول بریزی سرم؟؟؟؟؟؟

یه دونه پسر

ربون پسربا محبتم برم که برای من وبابایی قلب درست کرده

ولی بازم برعکس

این حرکت رو از سالگرد عقد من وبابایی یاد گرفتی،داشتم یادت میدادم که رفتیم آتلیه این کاررو انجام بدی ،که متاسفانه اتلیه نرفتیم ولی این حرکت برای شما یادگارموند.

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

 

یه دونه پسر

عزیزای دلم

پدرو پسرمهربون ودوست داشتنی

انشالله همیشه بخندین وهمیشه سلامت باشین .

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان و بابایی
7 خرداد 94 12:06
سلام دوست عزیز خیلی قشنگ زیبا بود تزینات همچی اگه وقت کردین برام توضیح میدید چطوریبسکویت ها رو به شکل مینیون در اورین ممنون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
کوکی ها رو گرد قالب زدم وروش رو با رویال ایسینگ طراحی کردم
بانو
9 خرداد 94 15:30
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
مامان نفیسه
10 خرداد 94 8:55
ای ول تزیینات تولد عالیه
محبوبه مامان الینا
11 خرداد 94 10:46
ماشاله چه مامان باحوصله ای من بودم بعد اونهمه تدارکات و خستگی جشن تا یه ماه میخوابیدم واقعا احسنت به این مامان عاااااااااشق چون فقط عشق میتونه آدمو به این کارا واداره
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
فدای محبتت محبوبه جونم
مامان کیان کوچولو
25 خرداد 94 20:37
عزیزم چه ایده جالبی .. افرین ... اره واقعا حیف بود که بابایی نبود تو تولد به این باشکوهی .. اااااااااااخ جووون بازم کیک مینیون ... خیلی باسلیقه ای سمانه جون به خدا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
قربونت برم سمیه جون لطف داری