نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد برفیِ پسربرفیِ من

1392/11/17 20:58
1,482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جوجه پرطلا تا این لحظه سه سال ویک روز سن دارد

15بهمن سال 89،روزیکه خوشگل من تصمیم گرفت 12روززودتر پا به کره زمین بذاره،روزیکه همه چی درمورد نحوه تولدش تغییر کرد،محمدرهام ناز من قرار بود ساعت 9صبح 21بهمن دربیمارستان عرفان به شیوه سزارین به دنیا بیاد ولی 15بهمن توی یه روز سرد بارونی دربیمارستان اقبال وکاملا طبیعی پا به عرصه ی وجود گذاشت،خوش آمدی دلبرکم.

امروز سه سال از اون روز قشنگ میگذره،سه سال پراز شادی وخنده های کودکانه،سه سال پراز استرسهای مادرانه،سه سال پراز دلبرانه هایش ومادرانه هایم،وخدا نعمت رو تمام کرده وآذین بسته شهرم رو با پوششی سپید،تولدت مبارک پسربرفیِ من یا بهتره بگم:

تولد ِبرفیت مبارک،نوگلِ برفیِ من

تمام سعی من وبابایی این بود که 15بهمن برات یه روزخاص باشه وحسابی بهت خوش بگذره،از نظرخودمون موفق شدیم ولی نظر شما ارجحه ماهِ من.

این اولین تولدت بود که انقدر سوت وکور برگزارمیشد،اونم به دست تقدیر،اشکال نداره امیدوارم هرچه زودتر حال مامانبزرگت خوب بشه واز بیمارستان مرخص بشه عزیزم.

کیک مامان پز تقدیم تو که همتا نداری

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 

گزارش کامل روزمیلاد عزیزکم درادامه مطلب

به محض بیدار شدنم وروند اجباری ابمیوه  ی هرروز صبح ،راهی پارک شدیم به قصد برف بازی وشادیقلب

نازدونه درحال تلاش برای جدا کردن بلورهای برف از دستکشت(دستکش)

سه سالگی نوگلم

 من ومامان سمانه میخوایم یه آدم برفی درست کنیمقلب

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 شلیک گوله برفی رهام سازمژه

سه سالگی نوگلم

 چرا برف قطع شد؟؟

الان خودم برف مصنوعی درست میکنم

بسیارزیبا وهنرمندانهعینک

سه سالگی نوگلم

 مامانی الان برات یه عالمه برف میارمچشمک

سه سالگی نوگلم

 ای بابا چرا این برفها از دستکشتام کنده نمیشن؟؟متفکر

سه سالگی نوگلم

 یه کم بیشتر تلاش کنم!!تعجب

سه سالگی نوگلم

 مامانی!!کنده نمیشهناراحت

سه سالگی نوگلم

 خب پس از دلداری مامانی مبنی براینکه اشکالی نداره ودستکشهات برفی شدن،نیشخندبه برف بازی ادامه میدیمچشمک

سه سالگی نوگلم

 خب حالا وقتشه که برای محمدرهام ِ برفی یه تولد برفی بگیریمماچ

سه سالگی نوگلم

 مامانی چرا ادم برفیمون یه چشم داره؟؟

مامان:

مامانی بلورهای برف یخ زدن ونمیشه باهاشون راحت گوله برفی ساخت،برای همین  کله آدم برفی کوچولوئه و یه دونه چشم بیشتر توی صورتش جا نمیشهخنده

تازه اینطوری بهتره  کیک ِ برفی خاص تقدیم میشه به شما پسرم که خاص وتکیقلب

سه سالگی نوگلم

 مامانم بعد از دیدن این صحنه ی ناباورانه گفت:

قربون خدا برم که نعمت رو به من وگلپسرم تموم کردلبخند

لابد میپرسید چطوری؟؟

برای دقایقی باد قطع شد وشمع تبلد من روشن موند ومن شمع رو با شادی وشوق فووووووت کردم.تشویقتشویقتوی پارک همه جذب ما وخلاقیت ناب مامانم شده بودن وتولدم رو بهم تبریک گفتنمژه

 

سه سالگی نوگلم

 بدرود سه سالگیبای بایالبته هنوز چند ساعت مونده ها ولی به طور نمادین باهاش فُدافظی(خداحافظی)کردم.

سه سالگی نوگلم

 لبخندی پیروزمندانه وشادانهلبخند

سه سالگی نوگلم

 پیش به سوی برف بازیاز خود راضی

سه سالگی نوگلم

 درحین فرار دستم خورد وشمع افتاد پایین،حالا میخوام درستش کنم ولی نمیشه!!مامانی کمک لُطفاابله

سه سالگی نوگلم

 اینم کیک برفی ویژه من

سه سالگی نوگلم

 مامان با دیدن این عکس میگه:

به تمنای نگاهت سوگند،که ندیدم از تو محبوبتر وزیباترقلب

سه سالگی نوگلم

 حالا برم یه کم سرسره بازیمژه

سه سالگی نوگلم

 من خیلی نظیفم وقتی دیدم تمام سرسره ها خیس هستن ،ناکام وناامید برگشتمنگران

سه سالگی نوگلم

 حلا وقتشه فوتبال برفی رو هم تجربه کنمچشمک

سه سالگی نوگلم

 یک شوت جانانه از طرف اقای گل فوتبال متولدین امروزماچ

سه سالگی نوگلم

 ووقتشه که شیرینتر از عسل رو با میلادم گره بزنم وحماسه بیافرینمخنده

سه سالگی نوگلم

 گیلی لی لی لیتشویق

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

ودریک فرصت عالی که مامان سرش توی یخچاله تمام تزییناتی که برای کیکم درست کرده رو میزنیم بر بدناز خود راضی

سه سالگی نوگلم

 

وچه میشنویم از یک مامان مهربون؟؟؟؟؟

نوووووووووووووووش جونت عروسک خوشگلمقلب

 

سه سالگی نوگلم

 من دیشب تا دیروقت درتزیین کیکم وکوبوندننیشخند تکه های شکلات روی خامه ها به مامانمم کمک میکردم وماحصل زحماتمون شد اینبغل

سه سالگی نوگلم

به عکسها که دقت کنید این بچه مار زنگی نائنجی رو زیاد میبینید!قصه اش از این قراره که چندروز پیش با مامی جون ومامانم رفته بودیم خرید ومن توی ویترین مغازه ایشون رو دیدم وبه مامی جونم گفتم:

آآآآآآآآآآآآآآآخیییییییییییی چقد این خوشگله

مامی جونمم بدون فوت وقت برام خریدشقلباز همون لحظه به بعد توی خواب وبیداری وتمام لحظه هام از دستم زمین نمیگذارمش وخیلییییییییییییی بهش ارادت دارم.البته به قول بزرگترا پدرش رو درآوردم ومامانم متحیر مونده از استحکام این اسباب بازی که چرا همچنان سالمه؟؟؟؟؟؟ابله

 

یه عکس پدروپسریقلب

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 خنده اجباریخنده

سه سالگی نوگلم

 آخجوووووووووون فشفشههورا

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 عروسک سه ساله ی مامان وبابا قلبدراوج خواب الودگیماچ

سه سالگی نوگلم

 دقت کنید بابایی مارم رو به روی میزمنتقل کرد ومن متوجه نشدم،وگرنه یک جیغ ودادی راه مینداختم که نگو ونپرسقهقهه

سه سالگی نوگلم

 همش از بابایی میخواستم که برام فشفشه روشن کنه مژه

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 داره تموم میشهمژه

سه سالگی نوگلم

 وساعتی زودتر

بدروددددددددددددد روزهای قشنگ وپرازخاطره سه سالگیهورا

سه سالگی نوگلم

 نگاه امیدوارانه به بسته فشفشهزبانحتما توی دلم آرزو میکردم که هیچ وقت فشفشه ها تموم نشنخنده

سه سالگی نوگلم

 نگاهی منتظربغل

سه سالگی نوگلم

 وپایان غم انگیزفشفشه هاناراحت

سه سالگی نوگلم

 محمدرهام چند سالته؟؟

20سال!!!!!!!

بابایی:پسرم دقت کن،چند سالته؟؟؟

ســــــــــــــــــــــــــــــــــه سال

بابایی:آفریــــــــــــــــــــــــــــن عسل باباماچ

سه سالگی نوگلم

 مامان:

مادر به فدای نفسهات ،شمع 300سالگیت رو فووت کنی جانِ مادر

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 عکس هنری از باباییقلب

سه سالگی نوگلم

 مامان عاشق این عکسمه،درانتظار بسته جدید فشفشهنیشخندحیف که تار شدهناراحت

سه سالگی نوگلم

 انگار داره اتفاقهای خوبی میفتهمژه

سه سالگی نوگلم

 هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بازم فشفشه بازیتشویق

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 نوبتی هم که باشه نوبت کیک بریدنهقلب

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 اونم چه بریدنی!!!!!!!!

به سبک محمدرهامیماچ

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مبارک،مبارک تبلدم مبارکهورا

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 وبرای اولین بار اندکی میخورم از کیک سالروز میلادمتشویق

سه سالگی نوگلم

 حالا وقتشه که بیفتیم به جون بادکنکها وبترکونیمشونخنده

سه سالگی نوگلم

 وبعد از شادی وقهقهه ی حاصل از انهدام بادکنکها کمی میخوابیم تا سرحال روانه ی شهربازی شویم.

پس بدینوسیله ساعت 16:40خواب بوده ودرآرامشی وصف ناشدنی سه سالگی را بدرقه کرده وبه 4سالگی خوش آمد میگوییم.

تعجب نکنید عکس نداریم!!!نیشخندآخه عکاس هم درجوارما خواب بودخنده

اینم هیجان وشادی ماشین سواریمژه

سه سالگی نوگلم

 ببینید چه دست فرمونی دارملبخندبرفرازآسمانهامژه

سه سالگی نوگلم

 حالا هنرلوکوموتیورانیمو ببینیدلبخند

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 مسافرها آماده؟؟؟!!!!!

سه سالگی نوگلم

حرررررررررررررررررررررررررررکتتشویق

سه سالگی نوگلم

 وشوتینگ توپها دردهان تمساح گرسنهقلبالبته برای قد من مناسب نبود ولی موفق شدم یک توپ به خورد آقا تمساحه بدم وکلی ذووووووووق کردمتشویق

سه سالگی نوگلم

 حیف که دستهام به فرمون نمیرسهفرشته

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 اصلا از این ماشین بی مزه واون همکار بی مزه ش خوشم نیومد زبان

سه سالگی نوگلم

 نگاش کنید توروخدا!!!!!!منتظر

سه سالگی نوگلم

 این بازی عالی وهیجانی بود،کلی قورباغه ها رو کتک زدمخنده

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 واین هاپوی گرسنه وعصبانی که باید بهش توپ میدادم بخوره تا آروم وسرحال بشهقهر

سه سالگی نوگلم

 ویک مینی بستکبال عالی که یه عامه توپ وارد سبد کردمتشویق

سه سالگی نوگلم

 بذار ببینم این چیه؟؟؟؟متفکر

سه سالگی نوگلم

 ازهرچه بگذریم ماشین بازی خوشتر استقلب

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 وبازهم قطارسواریقلب

سه سالگی نوگلم

 ودرحالیکه به شدت گرسنه بودیم برای سومین باردرزندگی سه ساله مان، ابراز گرسنگی نموده وپدرومادر خویش را ازخوشحالی به فضا پرتاب نمودیم واین شد که با سرعت نور مامان به خاله حمیده زنگ زد وآدرس یه رستوران خوب درهمون حوالی رو گرفت وروانه آنجا شدیم.

وچون درمنوی رستوران لابیلاپلو(لوبیاپلو) نبود به پیشنهاد مادر باقالی پلو با ماهیچه سفارش داده ودلی از عزا درآوردیم.

از خاله حمیده ممنونم درسته که ظاهر رستوران شیک نبود ولی کیفیت وطعم غذا فوق العاده بود واینگونه بودکه یک پایان خوشمزه برای تولدم رقم خورد.خوشمزه

توی این عکس داشتم به مامانم میگفتم:

به به چقدرخوشمزه استخوشمزه

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 پ ن 1:

از 14بهمن مامانم همش جیغ میزد ومیخوند

فردا تولدشه ،تولد خودشه،رهام شده سه ساله،مامان خیلی خوشحاله

ومدام تولدت مبارک خارجی وایرونی میخوند ومن همش بهش تذکر میدادم.

مامانی هیسسسسسس الان همسایه ها میان میگن چه خبره؟؟آخه برای چرا جیگ میزنی؟؟

پ ن 2:

ازدوستان واقوام پرمحبتم برای تبریک تولدم ممنونم.

 خاله مینا جون مامان محمد وساقی توی یک پست ویژه وجالب ،خاله فاطمه ی مامانم،الهه جون مامان روشا،سمیه جون مامان کیان(دخترخاله مامانم)،ترکان جون،،عمه فریده ومامانبزرگ،خاله زهرا(خاله ی مامی جونم)،فریده جون(دخترخاله ی مامی جونم)عمه صوری ودخترعمه مهشید،سمیراجون(دوست وهمکارمامانم)زنعمو زهرا وعمه زلیخا(اسامی به ترتیب ساعت تبریک ذکر شده)

ازهمه دوستان وبلاگی بابت تبریکهای عالیشون ممنونم،انشالله جبران کنیمقلب

ازمامی جون وپدرجون ودایی جان وخاله سارا یه تشکر ویژه دارم چون از جمعه دائم بهم تبریک گفتن وحتی روز جمعه یک جشن تولد مجازی هم خونه پدرجون برام گرفتن که متاسفانه انقدر همه صرف شادی وخنده بودن که هیچکس یادش نبود عکس بگیره.قهقهه

مامان نوشت:ازمامانبزرگت هم  خیلی ممنونم بنده خدا از روزیکه بیمارستان بستری شده هربار منو میبینه اشک توی چشماش حلقه میزنه ومیگه قراربود امسال تولد محمدرهام جونم خونه ما باشه ولی من الان اینجام،خدا میدونه چقدر با این موضوع خودشو عذاب میده،بارها بهش گفتم سلامتیش از هرجشنی برای ما مهمتره ولی هنوزم که هنوزه سر این موضوع ناراحته،انشالله زودتر سلامتیشونو به دست بیارن ومرخص بشنماچ

متن تبریک پیامکی مامی جونم:

سالروزتولد زیباترین مخلوق خداوند،محمدرهام عزیزم براو وخانواده محترمش مبارک.

متن تبریک پیامکی خاله زهرا:

تک گلی هستم که تا عرش خداخواهم تورا/گرچه کم میبنمت بسیارمیخواهم تورا/تولد پسرگلم مبارک از طرف من ببوسشماچ

متن تبریک پیامکی فریده جون:

باغبانی گفت:بابت تنها گلت یک باغ گل  میدهمت،خندیدم وگفتم:ای باغبان

گرجهان را گل کنی ندهم حتی گلم را بو کنی،محمدرهام گل تولدت مبارک

متن تبریک پیامکی عمه زلیخا:

دوستت دارم:هدیه ای است که هرقلبی فهم گرفتنش را ندارد،قیمتی داردکه هرکس توان پرداختش راندارد،جمله ی کوتاهیست که هرکس لیاقت شنیدنش را ندارد،بی شک تو همیشه لایق این هدیه کوچک من هستی/تولدت مبارک محمدرهام جووووووونقلب

بقیه پیامکها سلام واحوالپرسی وتبریک سالروز میلادم بود وپربود از عشق ومحبت.

 

اینم پشت صحنه تولد من:

این روزها برحسب عادت حرکتهایی انجام میدم که حسابی حرص مامانم رو درمیاره

 

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

 

سه سالگی نوگلم

از شکیبایی وهمراهیتون بسیارممنونبای بای

دلتون شاد،لبتون خندون وتنتون سلامتقلب

 

سه سالگی نوگلم

 خدایارونگهدارتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

معصومه
17 بهمن 92 21:53
عزیز دلم نازنینم مبارکه انشالله سربلند و سلامت و نامدار باشی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون بابت دعای قشنگتون
بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:36
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
مامان حسام كوچولو
18 بهمن 92 0:51
تولدت مبارك خوشگله
مامان کیان کوچولو
18 بهمن 92 12:03
عزیزم چه پست جالبی بود خیلی کیف کردم .. برف که اومد کلی به یاد محمد رهام گل بودم ... آسمان براش هدیه فرستاد تا دلش شاد بشه عزیزم ... خیلی هم همه چی عالی بوده برف بازی ، شهر بازی ... ـ واااااااااااااااااای کیییییییییییییییک خوشمزه مامان عالی ... بیست ... سمانه جونم بازم تبریک میگم ...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم،فدای تو بشم مهربونم ممنون از لطف همیشگیت سمیه جونمکیان نازمو ببوس
مائده مامان رهام
18 بهمن 92 23:56
سلام بازم تبریک به به چه کیک باحالی بعضی وقت ها یه تولد خودمونی خیلی با صفا تره
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم،ممنون از حضورگرمتبله همینطوره
محبوبه مامان الینا
19 بهمن 92 8:30
باز هم تولد بهترین پسر روی زمین مبارک الهی فداش شم خیییییییییلی جیگری خاله جون الینا هر وقت یه موجود یک چشم میکشه میگه پلَنتون کشیدم(شخصیت تو کارتون باب اسفنجی) احتمالا آدم برفی شما نسبتی با ایشون دارن وای سمانه کیک چه باکلاس و خوشگل شده عزززززززززیززززززززززززم انشاله حال مادر شوهر عزیزتون هم زودتر خوب بشه و زندگی به روال عادی خودش برگرده براتون چون میدونم الان دارین روزهای سختی رو میکذرونین عاشق تک تک عکسهای محمدرهام عزیزم شدم مث همیشه عالی اتفاقا عکسهای پشت صحنه هم خیلی خوردنی و نانازی هستن سمانه جونم و محمدرهام عزیزم خییییییییییلی دوسِتون دارم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خیلی خیلیییییییییییییییی ممنون خاله جونمخجالتم ندید خاله جون،سلامت باشید بله آدم برفی ما فامیلشونه،البته ما به موجودات یک چشم میگیم میکروب جدی میگی محبوبه جونمتمام سعیمو کردم از این بهتر ازدستم برنمیومدممنونم ازت بابت لطفی که همیشه به من داشته وداری عزیزم ممنون ازدعای بی نظیرت الهی حال مادرجون مهری شما هم هرچه زودتر خوب بشه وسلامتیشن رو به دست بیارن محبوبه جونم ممنونم که با شکیبایی پست مارو دنبال کردی ،ازصمیم قلبم خودت وماه دخترت رو دوست دارم دوستِ ندیده وهمیشه درقلبم
شقایق(مامان ارشان)
19 بهمن 92 19:22
خاله قربونت برم ک تولد ب این خوشگلی داشتی بازم تولدت مبارک ولی سمانه جونم میگم اگر ی جشن میگرفتی این همه ب محمد رهام خوش نمیگذشتاااااااااااا اینطوری خیلی بهتر بود ب نظرم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا سپاسگزارم خاله جونم امیدوارم نظر خودشم همین باشهدوستتون داریم
مونا مامان امیرسام
20 بهمن 92 1:19
سلاااام خوبید اااای وای من بازم دیر رسیدم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام ممنون شما خوبید؟؟ خب اشکال نداره حالا کجا میری؟؟نری بلا ملایی سرخودت بیاری؟؟بیا ما ناناحت نیستیم ازت
امیرحسین کوچولو نفس ما
20 بهمن 92 3:54
تولدت مبارک عزیزم.هزار ساله بشی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون خاله جون
مامان محمد و ساقی
20 بهمن 92 14:22
سلام سمانه جووووووووووووووووووونمهزار ماشالله چکار کردی عزیزم محمدرهام گلم تولدت مبارک شاه پسر وای سمانه تولد برفی خیلی هیجان انگیز بودآفرین چه کیکی هم درست کردی عزیزمآفرین مامان هنرمند چه خوب برف بازی ...تولد برفی تو پارک...تولد تو خونه با کیک مامان پز...شهربازی...غذای خوشمزه....دیگه چی از این بهتر میتونه باشه که یه مامان و بابای مهربون در کنار پسرنازشون دارن
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم مینا جون من از مهربونی شما خیلی خجالت زده میشم ممنون خاله جونم آره مینا،جات خالی خیلی مزه داد فقط برفها یخ زده بودن نمیشد راحت آدم برفی درست کنیم،یه کم از دست برفها حرص خوردم ولی عاااااااااالی بود به ما که خیلی خوش گذشت امیدوارم گلمم لذت برده باشه
مامان محمد و ساقی
20 بهمن 92 14:22
دست همگی درد نکنه بابت تبریکاشون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
دست شماهم درد نکنه خاله مهربون
مامان محمد و ساقی
20 بهمن 92 14:23
سمانه جان جمله هایی که بین عکسها برای محمدرهام جان نوشتی مثل همیشه زیبا و دلنشین بودخدا حفظتون کنه سمانه من دوباره میام.تعدادی از پستها رو نخوندم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون از لطفت مینا جون تشریف بیاریدممنون بابت وقتی که برامون میذاری گلم
مریم مامان آریا
20 بهمن 92 16:44
وای تولدت مبارک عزیزم باور کن من ده روزی مسافرت بودم و نبودم انشالله محمد رهام جون همیشه سالم باشه و تولد صد و بیست سالگیش رو کنار پدر مادرش بگیره بوس براش
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون دوست عزیزم،خیلی خوشحال شدم از دیدن کامنتت
مريم مامان نيكان
20 بهمن 92 17:45
جيغ و دست و هورااااااا محمد رهام سه ساله شد.عسلك تولدبرفيت مبارررررررررك .ايشالله هزار ساله بشي.مامان سمانه ناراحت نباشيد كه تولدش سوت و كور بوده به نظر من تنوعيه.هر سال كه تولدها نبايد با مهماني گروهي باشه بعضي وقتها جمعهاي 3 نفره بيشتر ميچسبه منم امسال ميخوام ي تولد ساده و بدون تشريفات براي نيكان جون بگيرم به اميد سلامتي هر چي زودتر مادربزرگعروسك 3 ساله را هم از راه دور ميبوسم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون،الهی نیکان جونو داماد کنید بله درسته اینم یه تجربه بودفالهی نیکان جونم 1000ساله بشه ممنون دوستم،شماهم گلپسررو ازطرف من بوسه بارون کنید لطفا
الهه مامان یسنا
20 بهمن 92 19:33
عزیز دلم تولدت مبارک خوش تیپ چقدر هم عکسهات خوشگل شدن عزیزم اون کیک برفی هم حرف نداشت
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون بابت نظر پرمهرتون
مامان کیان کوچولو
21 بهمن 92 0:10
عزیزم سلام راستی ایمیلتو چک کردی ؟ یه هدیه خیلی خیلی کوچولو بووود ..
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
بله الان چک کردم عزیزم یک دنیا ممنون بابت این محبت ارزنده
مامان حسام كوچولو
23 بهمن 92 1:12
سلام من بازم اومدم بگم بازم تولدت مبارك
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام،شرمنده مهربونیتم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 بهمن 92 5:03
ای واااا .بقیه نظرم کو
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
حدس زدم ثبت نشده باشه،اشکال نداره خودتو ناراحت نکن
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 بهمن 92 5:09
خیلی کار خوبی کردی دوستم.مهم این بود که اون روز برای محمدرهام خاطره انگیز باشه و بهش خوش بگذره. امیدوارم همیشه لبتون به خنده باز شه عزیزای دلم ای جان روز به روز به خودتون شبیه تر میشه میگمااااا میدونید من اعتیاد شدید به شیرینی دارم.میدونی این وقت شب با من چه میکنی با این عکسهاا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سپاس،همچنین شما دوست عزیزم،منا خیلی دلم برات تنگ شده خیلـــــــــــــــــــــــــــی چه خوب فدات شم بیا خونمون ،جبران میکنم برات
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 بهمن 92 5:10
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا وجود پاکت اومد تو جمع و خلوت ما تو تقویما نوشتیم تو این روز و تو این ماه از آسمون فرستاد خدا ۱ ماه زیبا تولدت مبارک محمد رهام عزیزم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنـــــــــــون خاله جونم
مامان آرتین
24 بهمن 92 2:04
تولدت مبارک گل پسر انشااله تولد 300سالگیت
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون
زینب مامان آرتین
24 بهمن 92 23:35
ماشالله.خدا حفظت کنه و انشالله 120ساله بشی.زیر سایه پدر و مادر
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون
مامانی
25 بهمن 92 1:37
تولدش مبارک تولد برفی مبارک ایشالا که همیشه موفق باشه به به چه کیک خوشمزه ای چه کرده این مامان سمانه شاد باشی گلم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم خاله جون،پسرای گل رو ببوسین لطفا
مامان رهام
25 بهمن 92 14:35
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)████████████████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) ...............................$$.......$$$$$$$$$$$.......................... ...............................$$......................$$$......................... ...............................$$......................$$........................... ................................$$...................$$$........................... .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$..... ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$... ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$.... ..........................................$$........$.............................. .........................$$$.............$$$$$$................................ .........................$$$................$$$..................................
مامان رهام
25 بهمن 92 14:36
محمدرهام عزیزم سالروز زمینی شدنت مبارک
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم خاله جونم
خاله حدیثه
26 بهمن 92 14:23
ایشالله همیشه شاد باشی و خنده روی لبات باشه رهام جونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا تشکر
سمانه مامان ستایش
29 بهمن 92 3:47
محمدرهام عزیزم 3سالگیت مبارکامیدورام 120 ساله بشی گلپسر سمانه جون سومین سالروز مادر شدنت رو تبریک میگم عزیزمشرمنده زودتر نتونستم بیام و تبریک بگم انشالا که حال مامان بزرگ محمدرهام هم تا الان خوب شده باشه و سال دیگه تولد 4سالگی گلپسر رو در کنار هم با شادی و خوشی جشن بگیرید.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جونم ممنون دوست خوبم عاشق اینمدل تبریکمدشمنت شرمنده انشالله همیشه شاد باشی گلم انشالله ستایش جونمو ببوس
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
30 بهمن 92 0:49
واااااااااااااااااااااااااااااااا چه عجیب من این پستو خوندمو نظر ندادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه میشه حتما خوابم برده با توجه به ساعت نظرای قبل. سمانه هنرمندم دستت درد نکنه خیلی کیک خوشگی شده.من اولش فکر کردم از بیرون گرفتین.عالی شده. چه کیک برفی بامزه ای.سمانه جون مهم اینه که این روز واقعا به گل پسری خوش گذشته و کلی بازی کرده. بازم تولدت مبارک عشق خاله 120 ساله بشی عزیزم. وای سمانه جون حالا ما بهش میگی کرم یا به قول روشا کِرِم صورتی.تقریبا روشا هم عاشقشه ولی بلد نیست کوکش کنه یه ذره ناراحت میشه. چه بامزه کمک راننده رو نگاه میکنه سمانه جون خداییش سه بار گفته گرسنمه یا اغراق کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
آخی عزیززززززززم حتما خسته بودی خوابت برده قربون محبتت دوستم محمدرهامم بهش میگه کرم،البته به کرم شباهت بیشتری داره،آخی قربون روشای ناز نازی آره والا وقتی میگه گرسنمه من شاخ درمیارم الان سه تا شاخ گنده روی سرم دارم
مامان پارسا
1 اسفند 92 0:52
سمانه جون به نظر من خیلی عالی بود واقعا دستتون درد نکنه مهم اینه که به گل پسر خوش گذشته ابتکار خیلی جالبی بود تا حالا ندیده بودم فوت کردن شمع روی برف شاید هیچ کس تا حالا ندیده باشه راستی واقعا تو کیک درست کردن متخصصی محمدرهام عزیز انشالا همیشه سالم و تندرست باشی در کنار پدر و مادر عزیزت
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون از این همه مهربونیت عزیزم
♥مامان متین جون♥
4 اسفند 92 12:23
سلام خیلی مبارکه عشششششششششییییییییشششششششششمایشالا همیشه خوش و خرم باشین پسش ماهمبیا خانومی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون به روی چشم
مهرنوش مامان مهزیار
5 اسفند 92 9:34
عزیزم تولد با تاخیر مبارک. وای چه آدم برفی شده بود. یه چشم با یه دماغ گنده اما کیکت عالی بود. خانمی اون تصویر پشت سر پسرتون تصویر کی ؟؟؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون،بابرفهای یخ زده وبلوری از این بهتر نمیشد دیگه شرمنده. خودمم دیگه دقت کن
sara mamane rastin joon
7 اسفند 92 15:27
Salaaaaaam tavalodet mobarak agha mohamad rohame gol ensha'allah 300 ale beshi bebakhshid ke enghadr dir tabrik goftam. Omidvaram maman bozorg ham kheili zood khoob beshe. Samane joon axshaye ghashangi bood keyke barfi ham kheili jaleb bood
سنا
11 اسفند 92 1:33
با تاخیر تولد گل پسرتون مبارررررررک.ایشاالله دامادیشو جشن بگیرین
نی نی عسلک
18 اسفند 92 1:32
تولدت مبارک محمدرهام جون.ایشالا صد وبیست ساله بشی.
سمانه مامان ستایش
27 اسفند 92 2:37
دو قدم مانده به خندیدن برگ یک نفس مانده به ذوق گل سرخ چشم در چشم بهاری دیگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تان . . . عید نوروز پیشاپیش مبارک