نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

❤تولد یک فرشته❤

1392/11/15 11:19
1,431 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز

شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت



امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در

اوج عشق

خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم . . .



تو بهترین همدم منی وبه واسطه تو من لایق

نام مقدسی شدم


نام نامی *مادر*

 

من با تو مادر شدم

سومین سالروز تبلورت مبارک

سومین سالروز مادرشدنم مبارک

 

اینم عکس ماهت توی متولدین امروز عزیز دل مادر

 


 

 

 

درادامه مطلب یاد ایام داریم

 

نوگلم این جواب آزمایشی هستش که حضورت رو توی وجود مامان

بهمون اعلام کرد.

 

 

این دکتری که اسمش بالای برگه س یه پزشک عمومی بود رفتم وبهش

گفتم برام آزمایش بارداری بنویسه وقتی جویای تاریخ وحالتهام شد کلی

مسخره م کرد که الان زوده ونشون نمیده!!گفت به اصرار خودت آزمایش

مینویسم ولی فردا نرو اگه تا یک هفته ی دیگه چیزی ندیدی برو!!

 

 

ولی قلب من گواهی میداد که هستی وبودی عشق مادر

 

البته من از یک هفته قبل یعنی 14خرداد 89 ویارم به طرز وحشتناکی شروع شده بود واین نیز دلیل محکمی بود بروجود یک فرشتهقلب

 

 

شب بابایی از سرکار با گل وشیرینی ویک ربع سکه آمد خونه،استقبال

بینظیری بودقلب

 

 

چند وقت بعد از آثار قدوم مبارک تو بابایی مدیرمالی شد گلِ نازمن

نوگلم

سونوی هشت هفتگی واولین اعلام تپشهای قلب کوچولوت به مامان

نوگلم

 

نوگلم

 

سونوی تعیین جنسیت

نوگلم

توی تصویرسمت چپ صورت ماهت مشخصه.

قبل از این سونو بابایی گفت اگه نینی پسر باشه برات سه سکه تمام بهار آزادی میخرم واگه دختر باشه برات زنجیر میخرم.منم اولش الکی بهش گفتم دختره ولی خداییش ناراحت نشد ولی وقتی گفتم پسره بال درآورد رفت اسمونقلبالبته ناگفته نماند که من هیچ هدیه ای دریافت نکردمنیشخند

نوگلم

از خوشقدمیت هرچی بگم کم گفتمقلب روز 15بهمن ما قرارداشتیم برای قولنامه خونه،که ناگهان از 4صبح شما اعلام کردی که میخوای به دنیا بیای!!

ساعت 10پدرجون من وبابایی ومامی جون رو برد بیمارستان ومن همش میگفتم الان ساعت 11میشه،توروخدا برید دیگه!!

خلاصه با اصرار من پدرجون وبابایی روانه بنگاه شدن وسالروز خرید خونه مون با سالروز میلاد شما یکی شد نفس مامانقلب

اینم شناسنامه ت گل منماچ

نوگلم

 پدرجون زحمت عقیقه ت رو کشید ومارو شرمنده کردخجالتاز وقتی هنوز زمینی نشده بودی تصمیم گرفته بودیم به جای قربونی برات عقیقه کنیم که شکر خدا میسر شد.مژه

نوگلم

 

عروسکم،ماهکم،دلبرکم،چراغ خونه م،آرام جانم

 

خوش آمدی

 

 

  به دلیل شرایط پیش اومده برای مامانبزرگت برنامه تولدمون کنسل شدگریهولی بابابایی برات برنامه ریزی کردیم که حسابی بهت خوش بگذره،یه کیک خوشمزه ولی نه چندان زیبا(درحد توانم)برات درست کردم تا شیرین کننده مجلست باشه عزیزدلم

امیدوارم روزخوبی درانتظارت باشه وحسابی بهت خوش بگذره

 

پ ن:

از خاله فاطمه عزیزم که دیروز بهم زنگ زد وجویای احوال مادرشوهرم شد وتولد یکی یه دونه م رو تبریک گفت یک دنیا ممنونم.

 

 

از دخترخاله گلم که اولین تبریک وبلاگی رو به نام خودش ثبت کرد ممنون وسپاسگذارم.

 

 

از الهه جون مامان روشای عزیزم که امروز توی یک شرایط خاص وبحرانی بهمون زنگ زد وتولد نازدارم رو تبریک گفت بینهایت ممنونم.

 

 

الهه عزیزم وروشا جون چندوقتیه شمال زندگی میکنن واز جمعه صبح که بارش برف شروع شده بود برقشون قطع شده بودوبه اصطلاح برفگیر شدن ودرشرایط سخت به سر میبرن،الهه جون با آخرین ذرات شارژ موبایلش به ما زنگ زد تا تبریک بگه حتی وسطهای صحبتش گوشیش خاموش شد،هرگززززززززززززززززز این محبت ومهربونیش رو فراموش نمیکنم وبرای خودش وروشا جون بهترینها رو آرزو دارم.

 

 

از خدا ی بزرگ بینهایت ممنونم که محمدرهامی به من امانت داد و من رو غرق شادی کرد،سال به سال هیجانم بیشتر میشه،از شدت خوشحالی خواب از چشمام پریده،خدا یا بینهایت شکرت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان حسام كوچولو
15 بهمن 92 1:50
سلام تولدت مبارك عزيزم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام ممنون خاله جون
♥مامان متین جون♥
15 بهمن 92 1:59
سالگردزمینی شدنت مبارک...فرشته کوچولو
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون
مامانی درسا
15 بهمن 92 7:47
محمد رهام عزیز تولدت هزاران بار مبارک پسر گلم انشاالله دستان مهربون خدا همیشه نگه دارت و چشمانش همراه با ادامه مسیر زندگیت عزیزم ...... 120 ساله شی پسر گل ....
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون از دعا وتبریک زیباتون خاله جونم
مهسا مامان نویان
15 بهمن 92 11:00
عززززززیزززم تولدت مبارک پسر خوشگل امیدوارم همیشه شاااااد و خوشبخت باشی و موفقیتات پشت هم مامان مهربونت برات جشن بگیره
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله مهساجون،یک دنیا سپاس
شقایق(مامان ارشان)
15 بهمن 92 11:12
تولدت مبارک فرشته ناز سمانه عزیزم سومین سالروز 3تا شدنتون مبارک باشه ایشالا 300 سال بشه عسلت
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون شقایق گلم،تبریکت خیلییییییییی دلنشین بود مرسی
شقایق(مامان ارشان)
15 بهمن 92 11:13
مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من روز میلادت مبارک رهام خوشگل من
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
به به چه شعر زیبایی،یک دنیا منون خاله جون
مامان کیان کوچولو
15 بهمن 92 12:01
عزیزم بازم میگم تولدت مبارک ... خدا خودش میدونه که چقدر من واسه تولد ذوق دارم ... مبارکه کبارکه .....
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
بازم یک دنیا ممنون خاله مهربون
مامان پارسا
16 بهمن 92 1:13
تولدت مبارک عزیزم انشالا صد سال زنده باشی و سایه بابا و مامان بالا سرت باشه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان محمد و ساقی
16 بهمن 92 22:02
سلام سمانه جون سومین سالروزمادر شدنت مبارک عزیزم تولد محمد رهام عزیزم مبارک سر فرصت میام پستهای خوشگلتو میخونم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم ممنووووووووووووووووووووووووووووون،انقدر این مدل تبریک رو دوست دارم که نگووووووو یک دنیا ممنونم ازت،منتظرتم
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
19 بهمن 92 0:44
سمانه عزیزم سه سال از ورود فرشته کوچولوی زندگیت میگذره تو این مدت ما هم پا به پای خودت با خاطرات گل پسری خوشحال شدیم و همپای شما مادر و پسر بازی کردیم و با دیدن خوشیهای زندگیتون خنده شوق برلبمون نشسته.امیدوارم همیشه روزهای خوبی رو در کنار محمد رهام جون داشته باشید.امیدوارم همیشه از پیشرفتها و شادیها و موفقیت ها بنویسی و ما با خوندن نوشته هات و دیدن روی ماه گل پسرت انرژی بگیریم. باآرزوی بهترینها مجددا تولد محمد رهام جونمو تبریک میگم.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون بابت نوشته قشنگت وهمراهی گرم همیشگیتیک دنیا سپاس وهمچنین برای شما انشالله ،براتون بهترینها رو آرزو میکنم الهی همیشه تندرست وشاد باشید
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
19 بهمن 92 0:52
سمانه جون یاد ایام خیلی باحال بود منو برد به قدیما و بارداری روشا خواهر جون خداییش هیچ هدیه ای دریافت نکردی؟؟؟عیب نداره عوضش یه پسر سالم و خوشگل رو خدا با یه خونه بهت داد.ای یعنی گردنبند الماس نشان با میلیونها سکه طلا. وای چرا شرمنده ام کردی یعنی الان ایتجوریم منننننننننالبته یه ذره که شکسته نفسی نکنم اینجوریم خداییش وظیفه بوده.ببخشید که وسطش قطع شد.
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
فدات شمنه بابا هی امروز فردا شد هروقتم گفت پاشو بریم یه چیزی که خودت دوست داری بگیر انقدر حال من بد بود(ویارشدید)که میگفتم نمیام بله،کاملا درسته دشمنت شرمنده عزیزم،بازم بابت این محبت فراموش نشدنیت ممنونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
19 بهمن 92 8:16
عزیزم تولد محمدرهام جیگر طلا مبارک چه جالب همه چیز رو ثبت کردی و یادگاری نگه داشتی سمانه جون انشاله 120 سالگی محمدرهام جون رو جشن بگیرینحالا اینکه آقای همسر گفتن واسه پسر سه سکه میخرن و واسه دختر یه زنجیر خب قیمت زنجیر رو قید نکردن شما اقدام کن واسه دختر شاید نرخش بالاتر از سه سکه باشه آخه باباها خیلی دختردوست میشن ولی یادت باشه اونموقع حتما نقد حساب کنی
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنونم دوست مهربونمفدات بشم عزیزم اتفافا خودش الان شدیدا دختر دوست داره،همیشه میگفت دوست دارم بچه ی اولم پسر باشه تا حامی خواهرش باشه،الانم داره منو اغفال میکنه که چقدرخوبه یه دختر داشته باشیم،ولی من اغفال نمیشم ومیگم از کجا معلوم دختر باشه؟؟؟همسر بنده خدا بی جواب میمونه وسکوت میکنهاز الانم همش میگه دخترا بابایین،من دخترمو خیلیییییییی دوست دارمواینم چهره من:
مامانی محمد طاها
20 بهمن 92 11:36
سلام مامانی تولد پسری مبارک
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم،یک دنیا ممنون بابت تبریک ووب جالبت،عااااااالی بود
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 92 22:03
سمانه جونم چه پست خوشگلی نوشتی واقعا" ادم وقتی به این جوابها و عکسها نگاه میکنه کلی خاطره یادش میاد.منم عکسهای سونوی محمد رو دارم ای جانم به این پسر خوش قدم سمانه جون باز هم منو ببخش که اینطوری اومدم وبت.دوست ندارم پستی جا بمونه.خیلی دوستون دارم و امیدوارم یه بار هم شده از نزدیک ببینمتون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
مرسی مینا جونم،آخییییییی آفرین چه خوب که نگهشون داشتیدقیقا کلی خاطره رو به یاد آدم میارن همین چند تا کاغذ مینا جونم به خدا شرمنده تم که این همه برای من وپسرم وقت میذاری،عاااااااااشقتم تو از اون دسته دوستهایی هستی که ندیدم وبی صبرانه منتظرم ببینمتون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 بهمن 92 5:17
تولد محمدرهام جون و همچنین سالگرد مادر شدنت مبارک عزیز دلم.انشالله همیشه در کنار هم به شادی باشید. خیلی خوب همه چیز رو ثبت کردی عزیزم اما اون هدیه رو که نگرفتی از دستت رفت دیگه من همون موقع گرفتم الان هم اینطوریم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون جیگرررررررررررررم دیدی چه کلاه گشادی سرم رفت؟؟حالا چی گرفتی ناقلا؟؟