نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اربعین وتعزیه

1392/11/12 16:09
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه بلند آسمونمقلب

سلام دوستان همزبونمقلب

اربعین امسال از دیدن این تعزیه که بسیار زیبا وهنرمندانه اجرا شد لذت بردیم.

گروه اجرا درمسیر رسیدن به محل تعزیه

اربعین

قصریزید

اربعین

یزید ومشاورش درحال نقشه ریزی واقعه عاشورا

اربعین

یزید دربستر بیماری

اربعین

خبر های شادی بخش از کربلا ،یزید را کم کم سرحال کرد.

اربعین

واین هم شمر وگزارش کار وافتخار آوری برای یزید

اربعین

واین هم مهیجترین وجذابترین قسمت تعزیه از دیدگاه پسرک بازیگوش من(گروه موزیک)

اربعین

روزخوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
17 بهمن 92 13:24
این هم چهرمین سلامم به دوست گلمممممممم من خیلی وقته که نشده تعزیه ببینمخیلی خوبه که بچه ها از کوچیکی ببینن و درکش کنن آفرین سمانه جون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
برای چهارمین بار سلام به روی ماهت عزیزدلم آره خیلی خوبه،ولی فکر کنم برای محمدرهام زود بود چون کسل شده بود
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
19 بهمن 92 0:19
خیلی جالب بود من خیلی وقته تعزیه ندیدم.فکر کنم آخرین بار 7 8 ساله بودم. مرسی سمانه جون به خاطر عکسا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
من هرسسال محرم میبینم خیلی هم دوست دارم وروی من به شدت تاثیرگذاره
ღ مونا مامان امیرسام ღ
23 بهمن 92 5:37
عزداریهاتون قبول سمانه جون اومدی و کولاک کردی هااا
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون،ما اینیم دیگه