نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تمام زندگی من

1392/11/12 16:40
527 بازدید
اشتراک گذاری


گاه میتوان تمام زندگی را درآغوش گرفت،فقط کافیست تمام زندگیت یک نفر باشد.

 عزیزمادر

تمام زندگی من،محمدرهام نازم

قبل از میلاد تو اصلا از بهمن ماه خوشم نمیومد ولی الان سه ساله با پاین دی وورود به بهمن چنان حس ناب وعاشقانه ای دارم که هرگز لمسش نکرده بودم .بهمن برای من زیباترین وشادانه ترین ماه سال است.فقط سه روز دیگر تا میلادت باقیست شکوفه ی شکفته دربهمنم.

بی نهایت دوستت دارم

آهنگ وبت رو با کمی تحریف برات نوشتم خیلی حس خوبی بهم میده به عبارتی به خواننده ش میگم:

جانا سخن از زبان ما میگویی

چشمام پر امیدن احساس قشنگی رو بهم میدن

تو روز و روزگاری که دلم میخواست یکی ببینتم حال منو دیدن

قلبم پر احساسه ببین چقدر به دوری تو حساسه

همیشه وقت دلتنگی تو این دنیا به جزتو هیچکس و نمیشناسه

آرومم دنیا رو نمیدونم !برام کافی وقتی که کنار تو تو این خونم

آرومم آرومم آرومم

 


روزا که بارون میزنه به شیشمون

انگار خدا نشسته اینجا پیشمون

چشام از حس بودنت خیس همش

بابت بودن تو ممنونم ازش ممنونم ازش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محبوبه مامان الینا
13 بهمن 92 7:41
پیشاپیش تولد محمدرهام عزیز مبارک چقدر قشنگه آهنگش
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا سپاس خاله گل
مامان کیان کوچولو
13 بهمن 92 12:26
عزیزم پیششاپیش تولد 3 سالگیت مبارک خوشگلم ...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا سپاس
شقایق(مامان ارشان)
13 بهمن 92 12:45
قشنگ ب نظر میرسه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
از نظر من عالیه
مامان محمد و ساقی
17 بهمن 92 13:26
من برم به بچه ها ناهار بدم.فرصت کنم حتما" میام بقیشو میبینم عزیزم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
شرمنده م کردی به خدا مینا جون
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
19 بهمن 92 0:21
وای چه عشقولانهههههههههههههههههههخیلی متن آهنگ قشنگه دوست داشتم خود آهنگم میشنیدم که متاسفانه پخش نشد
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ای بابا چرا؟؟