نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

کافه خلاقیت

1392/11/12 15:57
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهتونقلب

وقتتون بخیروخوشیقلب

1392/09/09شنبه

پسرخوشگل ونازم شما به ماشینهای پایی که به کمک وتوان پاهای کوچولوت حرکت میکنن خیلی علاقه مندی،بیشتر زمانت رو با سوار شدن رو این لوکو موتیو که به طرززیبایی پارکش کردی گذروندی.وقتی بهت پیشنهاد بازی میدادم میگفتی :

عزیزم صبر کن ماشینمو پارک کنم

فدای عزیزم گفتنت بشم عزیزززززززززززززززززززززززززززززززدلم

کافه خلاقیت

 

کافه خلاقیت

قربون پسر چشم گردلیم برم الهیقلب

کافه خلاقیت

 

کافه خلاقیت

جانِ مادر این تخت یه کم،فقط وفقط یه کم برات کوچیک نیست؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟متفکر

کافه خلاقیت

قربون شوتینگت برم من که یکی از مهیجترین تفریحاتت همین پرت کردن انواع واقسام اسباب بازیهاس،توپ آبیه حاصل این هنر وعلاقه مندیته که داره توی آسمون میرقصهماچ

کافه خلاقیت

به قول خودت:

داری توی توپها شنا میکنیقلب

کافه خلاقیت

سلــــــــــــــــــــــــــــــــام،بفرمایید داخلچشمک

کافه خلاقیت

هزاربار توسط این نردبان رفتی طبقه دوم این خونه واومدی پایین،خیلی این وضعیت رو دوست داشتیقلب

کافه خلاقیت

نفس من ،کانتر این خونه به محکمی کانتر خونه ی خودمون نیستاااااااااااخنده

کافه خلاقیت

متین،محمدرهام،عسل

سه فرشته ی بهمنی که درحال حاضر آخرین روزهای سه سالگیشون رو سپری میکننماچ

کافه خلاقیت

خوشگل مامان وتست اسباب بازیهای دخملونهزبان

کافه خلاقیت

تمرکزت منو کشته،موسیقیدان کوچکم،دراین هیاهوی کودکانه چه مینوازی عشقکم؟؟؟بغل

کافه خلاقیت

روزخوبی بود،درنهایت محمدرهام بساط نخودچی وکشمش رو باز کرد ودوتا دوست مهربون پیداکرد که مثله خودش عاشق کشمش بودن ولی با سخاوت خوراکیش رو با دوستای گلش تقسیم کرد.

فدای پسر دست ودلبازم بشم که انقدر با عطفت ومهربونه

 ودرآخر یک جمله زیبا از عمر مادر

مامانی،من لدفا(لطفا)خیــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم

 

منم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوست دارم عروسک بی همتای من

خدا نگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

♥مامان متین جون♥
12 بهمن 92 16:26
سلام خیلی پسرماهی داری خدا حفظش کنه ایشالاعکساتونم خیلی خوشگله..من که کلی ایده گرفتم واس سرگرم کردن متین تو خونه...جالبناک بود مرسیییییییییی همه پستاتو خوندم مامانی مهربون...دوس داشتی پیش ماهم بیا...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام،لطف داری عزیزم خوشحالم که براتون مفید بوده،حتما،چرا که نه!!!
مائده مامان رهام
13 بهمن 92 1:52
امید وارم حال مادر بزرگ پسری زود تر خوب بشه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
یک دنیا ممنون
محبوبه مامان الینا
13 بهمن 92 7:45
من عاشق چشای ناز و گردولوی خوردنی ِ محمدرهام هستم قربونت برم اینقدر بخشنده ای عزیزم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ماهم عاشق مهربونی شما هستیم خاله جون
مامان کیان کوچولو
13 بهمن 92 12:28
ای جاااااااااااااااااااااااااان ... مهربونه این گل پسری
شقایق(مامان ارشان)
13 بهمن 92 12:48
چقدر خوشگل ماشینتو پارک کردی عزیزم خیلی قشنگ بازی میکنی فرشته بهمنی ناز
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون خاله شقایق مهربونم
مامان محمد و ساقی
17 بهمن 92 13:22
سه باره سلام عزیزم اینجا موهاشو دوباره کوتاه کردی؟ آخی رفته تو تخت عروسکها چه خوووووبه که کنار دوستای همسن و سالش خوش میگذرونه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سه باره سلام به روی ماهت نه همون عکسهای قدیمیشه ممنون خاله مینا جونم