نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تزیینات تولد

1394/3/4 22:29
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

باز دی ماه شد ودل مامان تالاپ تولوپ که کارای تولد طراحی نشده ودیر شده و .....

البته من میخواستم تم پارسالت رو تکمیل کنم ولی خودت گفتی من مانستر دوست دارم کلی تحقیق وتفحس کردم ودیدم اوه اوه موضوع این کارتون چه وحشتناکه!!!!!خلاصه نظرت رو عوض کردم وراضیت کردم یه تم دیگه انتخاب کنی.

الحق که خوش سلیقه ای ماهکم،مانستر هم قیافه ش فوق العاده بامزه بود ولی موضوعیت کارتونش بد بود،خوبه خودم تنهایی کارتونش رو دیدم.

بالاخره از بین انتخابهایی که جلوت گذاشتم شما مینیون رو انتخاب کردی.

خلاصه با کمک بسیار زیاد خاله سعیده درامر طراحی این امر میسر شد وتا تولد همه ی کارها به زیبایی طراحی وآماده شد.

این عکس که میبینی به طول دومتر وعرض یک متره،طراحی تزیینات یه طرف برش ومونتاژشم یه طرف.

هرسال پدرجون کار برش رو انجام میداد ولی امسال خودم انجام دادم ودیدم چه کار مشقت باریه!!وقدر کار پدرگلم رو بیشتر دونستم.

تزیینات

ادامه تزیینات درادامه

اینم کارت دعوت

که متنش از قلب وذهن مامان تراوش شده

برای یکی یه دونه ش

چراغ خونه ش

تزیینات

 

 

 

فلش راهنما

تزیینات

خوش آمدید ورودی

تزیینات

عکس سالانه از بدو تولد

تزیینات

مولود

تزیینات

یکسالگی

تزیینات

دوسالگی

تزیینات

سه سالگی

تزیینات

 

تزیینات

 

تزیینات

ساعت تولد

تزیینات

 

تزیینات

خوش آمدید آسانسور

تزیینات

تاج شازده

 

تزیینات

عدد چهار

 

تزیینات

 

تزیینات

لیبل خوراکی ها

 

تزیینات

لیبل نوشابه

 

تزیینات

گیفت بچه ها وکارت تشکر

تزیینات

چون کارت دعوت از طریق رسانه های اجتماعی برای مدعوین فرستاده شده بود از طرحش برای کارت تشکر استفاده کردم،باشد تا به یادگار بماند.

تزیینات

اینم جوجه پرطلا وکمک به مامانش درمونتاژ

 

تزیینات

 

تزیینات

پست بعدی تولد

پسندها (1)

نظرات (5)

nilia
4 خرداد 94 23:47
سلام دوست نی نی وبلاگیم میشه به من در جشنواره نی نی وبلاگ رای بدی لطفا عدد1 رو به 1000891010 ارسال کن مرسی
مامان ويانا
5 خرداد 94 9:13
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید من به دخملی رای دادم
محبوبه مامان الینا
7 خرداد 94 12:38
وای چقدر زحمت کشیدی سمانه جون واقعا دست خودت و تمام دست اندرکاران درد نکنه ...فوق العاده س تم ش
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
قربون محبتت
مامان کیان کوچولو
9 خرداد 94 15:28
سلام عزیزم . خوش امدید بالاخره بعد از مدتها اومدی سمانه جون .. باز خودت و انداختی تو زحمت و اینقدر خودتو اذیت کردی .. اابته خودمم همینجوریمااااا .. درکت میکنم . خسته نبتشی عزیزم .. رهام گل و بگو که چنین مامان هنرمندی داره .
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام به روی ماهت درسته زحمت داره ولی من از اشپزی وخلق خوردنی لذت میبررررررررم فدات بشم محبت داری
مامان نفیسه
10 خرداد 94 8:56
عزیزم همه تزیینات رو یه کاغذ چاپ گرفتین؟؟؟ قطع آ0 یا آ1 هست؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
بله یکجا بود تو ضیحات داخل پست هست