نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

گردش زمستانی

1391/12/2 10:49
608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام هزار وسیصد تا سلام

 

1391/11/20جمعه


با وجود اینکه یک هفته از تحریم شیر مادر گذشتهمنتظر ولی من هنوز یادمه وبهونه میگرمناراحت ومدام میگم بریم گَدِش(گردش) واین شد که مامی جونقلب وپدرجونمقلب برنامه گردش ریختن آخه ما دوباره اومدیم وخونشون موندیم علتشم بیماری سخت سرماخوردگی باباییه که دکتر بهش گفته بود شدیدا واگیر داره ،بنده خدا بابایی انقدر حالش بد یود ناراحتکه با ما گردشم نیومد البته مامی جون براش خوراکیهای مقوی وخوشمزه میپزه وپدرجونم میره بهش سر میزنه وبراش میبره تازودی خوب بشهماچ

 

جاتون خالی رفتیم چیتگر

 

 

اول از همه با این نینی که اسمش نیایش بود آشنا شدم وبهش بادکنک دادم.قلب

 

 

گردش

 پیاده روی در طبیعت خشک وبی جان زمستانیلبخند

 

گردش

 

گردش

 برفراز درختی خشکیده لبخند

 

گردش

 درجوار درختان همیشه سبزخنثی

 

گردش

 درحال تفکر:متفکر

ایا میشه رفت کنار دریاچه ودستی به آب زد؟؟؟؟؟؟سوالسوالسوال

گردش

 دایی جان  آب ُ بیبین (دایی جان دریاچه چیتگر ببین)مژه

 

گردش

 جااااااااااااانملبخندامری داشتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تعجب نکنید !!!!!!!!!!!!خودِخودمم فقط دیروز به اصرار خودم مامانم که داشت لاک میزد برای منم زدنیشخند

 

گردش

 

گردش

 عصرونه هم عدسی خوشمزه وغنی شده مامی جون میل کردیمخوشمزه

متاسفانه مامانم پیشبندمو جا گذاشته بود.آخ

 

گردش

 

گردش

 بعدشم با دایی جان رفتیم تو ماشین وکلی شیطونی کردیم شیطانواز پشت شیشه برای مامانم اینا شککهای دلقکمختلف در آوردیم وخندیدیمخندهنیشخندقهقههخنده

 

گردش

 

گردش

 بعد از گردش اومدیم خونه وسوار ماشینم شدم وبه مامان شان جون(مامی جون)گفتم :عکس بیگیرچشمک

بعدم بدوبدو رفتم واینجوری نشستم وفیگوراومدم.خجالت

مامانم که همیشه با زور ومصیبت ازم عکس میگیره از تعجب این شکلی شده بودتعجبهیپنوتیزمتعجبتعجبهیپنوتیزمتعجب

 

گردش

بامن حرف نزنهمیشه به گردش وشادی باشید.بامن حرف نزن

بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابا عليرضا
2 اسفند 91 11:55
هميشه به گردش و شادي


باشما
مامان محمد و ساقی
2 اسفند 91 13:06
سلام
به به همیشه به گردش.اون هم از نوع خانوادگیش
ایشا... حال بابایی هم زود خوب بشه
وای لاکشو ببین.نازیییییییییییییییییی
عدسی نوش جونت عزیزم
عکسها خیلی قشنگن
سمانه جون میخوای سی دی سفارش بدی پست میزاری تند تند؟؟؟؟
موفق باشی گلم


سلام گلم
قربون تو دوست با محبتم برم من
دلیلب آپ کردن زود هنگامم اینه که عقب افتادم دوست جون دارم تلاش میکنم به روز شم.هر وقت 150تا شه سفارش میدم عزیزم
یاس نقره ای
2 اسفند 91 15:53
ممنون که به ما سر زدی محمد رهام خوشگل
تولد تو هم با تاخیر مبارک خاله جونم


خواهش میکنم خاله جون وظیفه بود
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
2 اسفند 91 21:05
عزیز دلم امیدوارم هر چه زودتر حال بابایی خوب بشه تا همگی دور هم برید گردش.
دست مامان جون و پدر جونتم درد نکنه که به یاد دامادشون هستن.خدا سایه بزرگتر ها رو بالای سرمون حفظ کنه که وجودشون باعث برکته.
قربون تیپت با اون لاکهای پسرونه ات
عدس هم نوش جون خودت و لباسات



الهی آمین
خدانکنه خاله جون
بووووووووووووووووووووووووس محکم برای خاله وروشای ناز
شقایق(مامان محمد ارشان)
3 اسفند 91 15:12
وای خاله جونی دیگه لاک نزن قربونت برم
موهای خوشملت ک شبیه عروسک هاست خودت هم ک ب اندازه کافی ناناز هستی با دخملا اشتباه میگیرنتااااااااااااااااااااااااا
واست خواستگار میادااااااااااااااااااااااااااا


خاله جون بدون لاکم اشتباه میگیرن ولی خواستگار تا حالا نداشتم،بده برام خواستگار بیاد؟؟؟؟؟؟
سمیرا مامی سایان
3 اسفند 91 17:46
عززززززززیزم همیشه به تفریح و گردش بری عشقم... کلی از دیدین عکسای خوشگلت کیف کردمممممم


ممنون خاله سمیرای گل ومهربون
خاله مرمر
4 اسفند 91 13:11
اول اینکه انشاالله بابایی هر چه زودتر خوب بشه و مریضی و ناراحتی برای همیشه از خونتون بره
دوم اینکه خدا رو شکر که بهتون خوش گذشت. با دیدن اون ناخنای لاک زدش جیگرم حال اومد خیلی بهش میاد


ممنون عزیزم
ممنون از لطفت دوست خوبم
مامان پارسا
4 اسفند 91 15:43
خوش به حالتون خیلی دلم هوای گردش رفتن کرد . ایشالا همیشه شاد و سلامت باشین


جای شما خالی ،خاله جون بلند شید شما هم برید گردش جای ما رو خالی کنید
محبوبه مامان الینا
5 اسفند 91 12:55
به به گردش و تفریح اونم با عصرونه خوشمزه مامان جونی خیلی میچسبه
همیشه شاد باشی گل پسر نااااااااااااااز


ممنون خاله گل ومهربون
سارا مامان راستین جون
5 اسفند 91 14:21
عزیزم اونجایی که عینک زدی خیلی خوشگل شدی


ممنون از نظر لطفتون خاله جون
مامانی درسا
6 اسفند 91 3:30
ای جوونم چه گردشی ..... حسابی خوش گذشته ......... این عکس آحریه عاشقشم چه فیگوری اومده راستی محمد رهام من دیدم لاک زدی ها به کسی نمیگم ....... الهی بگردم


جای شما خالی خاله جون
مامان نیکان
6 اسفند 91 23:48
پسرعزیزم مگه دخملی که لاک زدی