نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تولد دسته جمعی فرشته های دوساله

1391/12/3 18:40
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ودرود بی پایان

 

 

 

1391/11/13


 

 

در آستانه دوسالگی من و16تا از فرشته های بهمنی مثل پارسال به یک تولد بزرگ دعوت شدیم،تولدی که متعلق به خودمون بود،بله هر 17تاییمون دوساله شدیم.

 

 

اسامی غنچه های 2ساله

 

 

1-ارشان  2-رایان  3-کسرا  4-ایلیا  5-باران  6-باران بهاری  7-علی  8-صورنا  9-آراد  10-مایا  11-رها

12-آوینا   13-هانا   14-آروین  15-عسل  16-احسان  17-خودم

 

 

Pink Birthday Cake picture

 

این شعر از طرف مامان سمانه تقدیم به همه ماست که البته شاعرمحترم باید بابت تغییرات داده شده، مامانی رو درک کنن آخه این شعر مخاطبش یک نفربود:

 

 

بازم شادي و بوسه ، گلاي سرخ و ميخک
ميگن کهنه نمي شه تولدت مبارک


تو اين روز طلايي که اومدید به دنیا

و جود پاکتون شد همدم خلوت ما

 

تو تقويما نوشتيم تو اين ماه و تو اين روز
از اسمون فرستاد خدا  گلهای زيبا

 

 

يه کيک خيلي خوش طعم ،با چند تا شمع روشن
به نیت همتون فرشته های بهمن


الهي که هزارسال همين جشنو بگيريم
به خاطر شماهابه افتخار بودن

 

تو اين روز پر از عشق که با خنده شکفتيید
با يه گريه ي ساده به دنيا بله گفتيد

 

 

خوش آمدید عزیزان ،خوش آمدید عزیزان

 

 

این شما واینم عکسهای تولد با تم آدم برفی ویژه غنچه های زمستانی:

 

 

 

تولد گروهی

 

تولد گروهی

 

تولدگروهی

لبخنداجباری

 

 

تولدگروهی

من ودوستای نازم

 

 

تولدگروهی

کیک تولدمون

 

 

تولدگروهی

درانتظاررخصت برای فووووووووتیدن شمع

 

 

تولدگروهی

وبه نمایندگی از دوستای گلم شمعهاروفوووووت کردم

مامان نوشت:ببخش پسرم این تنها عکسی بود که از اون لحظه داشتم

 

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

درحال تماشای دوستانی که با انگشت به کیک حمله کرده بودن

 

 

تولدگروهی

 

حالا نوبت اجرای مراسم رقص چاقو بود که خانومی که مسئول برگزاری مراسم بود دست منو گرفت وآورد وسط وچاقو رو بهم داد تا نانای کنم منم یه کوچولو نانای کردم وبه سمت کیک رفتم وبازم به نمایندگی از دوستهام کیکو بریدم ،آخه من هنوز داغ بودم همش دوروز از جشن تولدم میگذشت ودوروز دیگه هم تا تولد اصلیم باقی مونده بود خلاصه کلی حرفه ای شدم تو این تیپ کارها.

 

 

حباب بازی:

اگه تونستید توی این عکس حباب رو پیدا کنید!!!!!!!!!نیشخند

 

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

بیا آرادجون بادکنک بازی کنیم.

 

 

تودگروهی

چه برفی گرفت یه مرتبه

تولد باتم برفی این عواقبم داره دیگهچشمک

 

 

تولدگروهی

ایشون عمورضا بابای رایان(همین گلی که پشت به دوربینه)هستن که اون روز عمو موسیقی بودن وخیلیییی زحمت کشیدن.

 

 

تولدگزروهی

وقسمت هیجانی تولد یعنی بازی:

 

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

من-آویناورها

تا چند دقیقه بعد از گریه کردن رها من داشتم غصه میخوردم وهمش میگفتم:

مامان سمانه نینی چی شد؟؟؟؟؟؟؟نینی گِ یه(نینی گریه کرد)

 

 

تولدگروهی

من وایلیاجون

 

 

تولدگروهی

من وکسراجون

 

 

تولدگروهی

 

تولدگروهی

 

آقا مُنهانِ خسته وخواب آلود(عکاس خاله نیکی عزیز)

 

تولدگروهی

 

من ومامانم

 

تولدگروهی

 

 


تا تولد سه سالگی  دسته جمعی بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ملی
29 بهمن 91 9:44
محمد رهام گلم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشی و هر سال جشن تولدای عالی برگزار کنی.


ممنونم خاله جون،مایاگلی رو ببوسین
محبوبه مامان الینا
29 بهمن 91 13:36
بازم مبارکه عزیزمچه تولد باااااااحالی الهی نازی که واسه گریه رها غصه خوردی
آفرین گل پسر که رهبر گروه بودی و شمعها رو فوت کردی و رقص چاقو کردی و کیک بریدیانشااله مدیر و رهبر موفقی بشی در آینده
مامانت هم خیلی جذابه


یک دنیا ممنونم خاله جون بابت محبتی که به من دارید
مامان کیان کوچولو
29 بهمن 91 13:52
مبارکه بازم
مامان محمد و ساقی
29 بهمن 91 23:48
سلام سمانه جون
واییییییییییییییی چه تولد باحالی!
شما ها تو نت با هم دوست شدین؟چقدر قشنگه
چه نی نی گلی های دوست داشتنی و نازی
میشه تصور کرد.همه همسن و سال هم.چه خاطراتی بشه برای محمد رهام عزیزمون


جای شما خالی دوست جونم،راستش درست وسط تولد اصلی وجشن تولدش بود ولی به خاطر خاطره شدن وزیبایی این مراسم با این همه نینی 2ساله بردمش
مامان محمد و ساقی
29 بهمن 91 23:49
چه مامانی خوشگل و خوشتیپی
سمانه جون خیلی خوشحال میشم وقتی صورت ناز و خوشگل و مهربونت رو می بینم
به امید یه دیدار واقعی


قربون تو دوست با محبت وگلم برم من
مینا جون تهران تشریف آوردید من درخدمتم من عاشققققققق دیدار دوستای گلم هستم
مامان محمد و ساقی
29 بهمن 91 23:52
تولد همه ی بهمنی ها مبارک باشه


ممنون خاله مهربون
مامان افسانه
30 بهمن 91 0:45
شاد باشید
سمانه جون خیلی دوست داشتم شما رو ببینم که اون موفق شدم
ماشاا... خوشگلید مثل پسر گلتون
نمیشه سال اینده تو جشنتون باشیم منم بهمنی هستما
روی پسر نازت روببوس

اینم برای شما



ممنونم دوست خوبم نظر لطفته عزیزم
ایناهم برای شما وپسرهای ماهت
مامان رهام
30 بهمن 91 11:06
به به عجب تولد مشتی ...خیلی مبارک ...


ممنون خاله مونا
شقایق(مامان محمد ارشان)
30 بهمن 91 16:02
وایییییییییییییییییی نفس خاله تولد دومت مبارک
ععزیز دلم قربونت برم ک تو جشن میدرخشی
چ لباس خوشگلی
بوووووووووووووووووووس


ممنون خاله گل ومهربون
مامان نیکان
1 اسفند 91 14:09
به به خوش به حال آقا محمد رهام که امسال چند بار براش تولد گرفتندانشالله تولد 120 سالگیت پسر خوشروی من


ممنون خاله
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 اسفند 91 15:48
واییییییییی سمانه جون شما کولاک کردی انقدر پست گذاشتی یا من سرم شلوغ بوده دیر اومدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پسر خوشگلم تولد خودت و دوستای گلت مبارک
سمانه جون آفرین که شعر رو دستکاری کردی خیلی قشنگ تر از قبل شده
همه چیز خوب بود.معلومه خیلی هم بهتون خوئش گذشته.نمیشه سال دیگه منم بیام جشنتون؟به خدا بهمنی ام با چند سالی اختلاف سن با نی نیاتون.
خواهر جان روشا بیدار شد بقیه پسها بمونه برای بعد.
یقالابارااتلننننننننن: تولدت مبارک دوست جونم.روشا


من خیلی عقبم الهه جون برای همین دارم باسرعت آپ میکنم .
قربون تو دوست گل ودخمل مهربونت برم من
سپیده از وبلاگ "کودک من"
1 اسفند 91 23:37
مبارکا باشه


ممنون