نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

من وکیان

1391/11/1 11:28
685 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروزخوش وخیرمقدم به همه عزیزان

این پست رو قرا بود خاله سمیه(مامان کیان) بنویسه ولی به دلیل بهتر بودن عکسهای مامان سمانه ،مامانی مینوستش.

واقعا عکاسی از ما وروجکها کار سختیه!!!!!!!!!!!!!!

شنبه 23دیماه که مصادف با رحلت رسول اکرم وامام حسن بود رفتیم خونه خاله ی مامانم(مامانی کیان)که هر ساله نذری دارن.

اینم عکسهامون

تو هم اومدی پیشم؟؟؟؟؟؟بیا کفگیر،ملاقه بازی کنیم!!!!خنده

من وکیان

 

من وکیان

مامان اومد بالا سرم ،با ملاقه بزنه سرم،خودم زدم توی سرم (بنده خدا مامانم)

من وکیان

میخواستم با این ملاقه به به بذارم دهن کیان ولی مامانم نذاشت،عجبااااااااااااعصبانی

من وکیان

کیان بشین توی این آبکش،اصلا هم نترس خودم گرفتمتفرشته

من وکیان

مامان سمانه بده!!!(کفگیر،ملاقه ها منظورم بود)

من وکیان

این قسمت ماشین پدرجون صننی(صندلی)منه!!!!

مامانم با دیدن این صحنه ها میگه فیگورت تو حلقم نفسم

من وکیان

برق خوشحالی وشیطنت رو توی چشمام میبینید؟؟؟؟؟؟

با سرعت ماورای نور عینک رو از چشم مامی جونم برداشتم،چهره متعجب مامی جون اون لحظه واقعا دیدن داشتنیشخند

من

بعد از کمی نشستن در جایگاه مخصوصم خسته شدممژه ورفتم بغل مامی جونم تا یک بررسی روی سیستم صوتی داشته باشملبخند

من

پیجو(پدرجون)دستتو بردار!!!!!!!

من

حالا که دستتو برنمیداری کارم کمی سختتر میشه!!!هیپنوتیزم

من

خب بعد از یک کار مهندسی دقیق به کمی استراحت نیاز دارم

من

خدا یار ونگهدارتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان کیان کوچولو
1 بهمن 91 15:03
ای جانم ... خیلی با مزه ای خاله جوونی .. منم عکساتونو گذاشتم اما انصافا ً تو با مامان سمانه کاری کردی ...اون خیلی حرفه ای تر از منه تو عکاسی ....
خیلی ماهین شما دوتا گل ناز


ممنون خاله جون
مامان کیان کوچولو
1 بهمن 91 15:04
کیان به جورابات چه نگاهی می کنه محمد رهاااااام جووون ...


آخه ما نینیها عروسک دوست داریم خاله
مامان سانلی
1 بهمن 91 16:20
سلام دوست جون.خوبین؟
قربون رهامم برم اینقدر عسله....خیلی عکسها باحال بودن به قول مامانی عکسهات تو حلقم


سلام عزیزم ممنون شما وگل دخملت خوبین؟؟؟

خدانکنه خاله جون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 بهمن 91 16:38
افرین به پسمل مهندس خودمونننننننننننننننننننن


مرسی خاله جون شما خیلی مهربونی
ilijoon
1 بهمن 91 23:16
مطابق هميشه بسيار زيبا توصيف كرديد عكسها هم بسيار زيبا بودند قربون گل پسري برم با اون تيپ خوشگلش


ممنونم دوست خوبم،خدانکنه عزیزم
ilijoon
1 بهمن 91 23:17



ilijoon
1 بهمن 91 23:18
جورابهات چقده نازند........


میسیییییییییی
ilijoon
1 بهمن 91 23:19
مهندس جان حالا نتيجه كار چي شد؟؟؟؟


هیچی خاله جون سالم بود سیستم صوتی
مامان افسانه
2 بهمن 91 12:47
مهرناز(مامان آرسام)
3 بهمن 91 0:06
چقدر عکسها قشنگ بودن عسیسم
کیان کوچولو رو نیگا چه خوشا نشسته کنار محمد رهام جون الهیییییی
آخرش تو خواننده یا دی جی میشی خاله جونا!!!



چشمات قشنگ میبینه خاله جون
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
3 بهمن 91 15:08
جونم عزیزمی با اون فیگورت.الان اینجوری ژست میگیری روز جشن فارغ التحصیلیت میخوای چی کار کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان که انقده مامان دختر کشی بعدا حسابی فیگورات دختر کش میشه خاله.
مشالا همتون سرعتها بالا تو خرابکاری سرعت ها ژایین تو غذا خوردن


قربونت برم الهه جون من همیشه عاشق کامنتهاتم پر از انرژی وشادابین عزیزمیییییییییییی
مــــــــــــــــلی
3 بهمن 91 23:36
ای جونم کیان جوجو اومده پیشت عزیزم
قوربرونه هر دو تاتون برم من


ما رفتیم پیش کیان خاله جون
خدانکنه خاله ی گل
مامان حسین جان
5 بهمن 91 0:08
سلام وبلاگ محمد رهام جان خیلی زیباست و همچنین رهام جان خیلی بچه ی ناز و بانمکیه



خیر مقدم عزیزم،ممنون از نظر پرمهرت
مونا مامان امیرسام
5 بهمن 91 1:30
ای خدا پاپوشهاش رو نگاه کن.
اخه یکی باید مراقب خودت باشه شما چه جوری مراقب کیان کوچولویی فسقلی.



یه همچین پسر مسیولیت پذیری هستم من
مامانی درسا
5 بهمن 91 3:49
ای جوونم بگردم با این همه انرژی پسری عکساشو ببین چه ماه شده جوراباش هم که دیگه ببوسش ......


ممنون عزیزم شما هم گل دخملو ببوس
شقایق(مامان محمد ارشان)
5 بهمن 91 17:24
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه اتفاق وحشتناکی من این پستو ندیده بودم
قلبون هردوتاتوووووووووووووووووووووون


خدا نکنه بانووووووووووو
سارا مامان راستین جون
7 بهمن 91 15:14
ای خدای من این دو تا گل رو ببین. سمانه جون کفگیر ملاقه از پسرت بزرگتره قربون اون فیگورش برم
مامان محمد و ساقی
9 بهمن 91 23:32
سلام عزیزم اومدم این پست رو هم خوندم بسیار زیبا مثل همیشه گیان کوچولو هم خیلی جیگره ایشا... همیشه خوش باشین
عمه اریسا کوشمولو
15 بهمن 91 2:30
عزیزدلم چقد دلم واااااااااااست تنگ شده بود چه عکسای قشنگی چه پسمل خوشتیپی
مامان پارسا
26 بهمن 91 1:40
واقعا عکسای جالب و بامزه ای بود .


ممنون خانمی
مامان کیارش
27 بهمن 91 18:36
محمدرهام جون خیلی ناقلایی ها