نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

بالاخره عکسهای اتاقم.........

1391/12/13 2:12
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

 

با تاخیر فراوان اومدیم بگیم بعلهههههههههه ما از اوناش نیستیم که وعده بدیم ووفا نکنیم.بعد از اینکه طلسم سروسامان گرفتن کمددیواری معروف ومنحوس اتاق من به پایان رسید تازه اتاقم مزین شد به چی؟؟؟؟

به وسایل سیسمونیم که البته به دلیل کوچیکی اتاقم یه سریشون همچنان بسته بندین وبه دلیل کنجکاوی کودکانه من یه سری دیگشونم به گورستان اسباب بازیها نقل مکان کردن.

به دلیل اینکه مامی جون وپدرجونم دوست نداشتن عکس تکی از وسایل نگرفتیم ولی دور از چشمشون از بقایای وسایل عکس دسته جمعی گرفتیم.

اونایی که مامان یادشه برام مینویسه تا یادگاری بمونه ،یه سری دیگه اشم که توی عکسهام هستن دیگه.

از اونجایی که من نه شیشه وپستونک خوردم ونه شیرخشک یه سری وسایلم اعم از فلاکس وسرویس شیشه ام (wee)نوودست نخورده موندن تا به نوادگانم برسننیشخندتازه یه عالمه هم وسیله های جالب وبامزه توی این وسایل چینون توسط مامانی کشف شد که متاسفانه دیگه فرصت استفاده ازشون از دست رفته بود مثل زانو بند وپیش بند و...........اونا رو هم میدم به نوادگانمنیشخنداز پرده اتاق نینی گولوییمم عکس ندارم آخه بعد از زدن کمد دیواری کمی از پنجره پوشش داده شد وپرده باید عوض میشدوخلاصه منظورم اینه که درسته که مامانی به عهدش وفا کرد وبه درخواست خاله های وبلاگی عکسهامو گذاشت ولی کلکسیونش ناقصه وقبول نیست.زبان

خوش آمدید

اتاق

 

اتاق

بالاخره بعد از دوسال این ایده خاله سارا که کتاب بده دست مورچه به حقیقت پیوست،ممنون خاله خلاق ومهربونم

اتاق

این تابلوی خوشگل رو مامی جونم با دستان هنرمندش برام دوخته.

راستی بهتون گفته بودم مامی جونم آموزشگاه خیاطی وهنرهای دستی داره؟؟؟؟؟؟

اتاق

 

اینم سرویس خوابم بعد از هزاران بار شستشو که البته جای قنداق فرنگیشم خالیه.

سمانه نوشت:

یادمه وقتی مامانم داشت میرفت برای خرید سیسمونی (به دلیل ویار نه ماهه هیپنوتیزمهمیشه همراهشون نمیرفتم)میگفتم مامان پتویی که براش خریدی دکمه داره دیگه ، قنداق فرنگی هم میشه دیگه قنداق فرنگی نخریااااااااااااا ولی مامانم مثل همیشه هیچی تو خرید کم نذاشت وبرام خرید وواقعا چقدر به دردم خورد وخیلییییییییی استفاده اش کردم مامانایی که نینیتون زمستونیه این نعمت رو از دست ندید.

اتاق

 

اتاق

 

اتاق

این سماور ومسها که البته متعلقاتشون زیاده وتوی ویترینم جانشد از سیسمونی مامانم به سیسمونی من منتقل شده .

اتاق

 

اتاق

 

اتاق

این آویز تختمم شکستم واین عکس برای روزهای اول عمرشه

اتاق

این نینی ناز یه آبجی هم داشت که روز جشن قدمم شکست

اتاق

این ساعت گوگولی هدیه دایی جانم برای یک سالگیمه قلب

اتاق

 سه چرخه(عکس روزیه که افتتاحش کردم)

اتاق

 تاب (عکس روزیکه افتتاحش کردم)

اتاق

کمددیواری شهره ی عالم

اتاق

 استیکرهایی که به کمک خاله سارای گل چسبونده شدماچ

اتاق

 

اتاق

 


 

اتاق

 

اتاق

پرده ی جدید اتاقم

اون شی ء مچاله شده صورتی روی کمدم مبل بادیمه که سال 84که هنوز مامانم مجرد بود مامی جونم از مکه به نیت من ونینی خاله سارا برامون خریده.

اتاق

نمای کلی

اتاق

اون عروس خانمی که روی کمدمه جریان داره!!!!!

وقتی مامان سمانه هم قد وقواره این عروسک بوده مادرجونش از سوریه براش سوغاتی آورده بودتش ،موزیکال هستش وخیلییییییییییی زیبا شعر a-b-c-dمیخونه که مامی جون با سلیقه ام برای من تمیز نگهش داشته .وبا عشق ودستهای هنرمندش براش لباس عروس دوخته آخه لباس خودش دیگه کثیف شده بود

اتاق

یه سری وسایلا مصرفی بودن مثل ست بهداشتی که همه جانسون بودن ولی هنوز 2تا از صابونهاشو دارم.سرویس حوله وکالسکه وکریر ولباسها وسرویس پلاستیک و...........که توی عکسهام هستن.چند دست لباس وشال وکلاه وکاپشن شلوارم هستن که هنوز اندازه ام نشدن وبهم بزرگن .از پدرجون ومامی جون مهربون وگلم که وسایلی به این خوشگلی برام خریدن بینهایت سپاسگذارم

پسندها (1)

نظرات (20)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 اسفند 91 2:27
سلام مامان سمانه ی آنلاین.
خوبید؟خوشید؟
به به به سلامتی اتاق شازده پسرمونم که آماده شده.خیلی خوشگل شده بخصوص اون کمده با اون همه استیکر چنان جلوه ای به اتاق داده که.جالبه کمد روشا هم یه عالمه برچسب چسبوندم چند وقت پیشا دیدم داره پا بلندی میکنه منهدمشون کنه به خاطر همین به 10 سانت بالاتر منتقلشون کردم.
دست مامان و بابای مهربونتم درد نکنه سمانه جون.خدا سایه شونو بالای سرت مستدام کنه و عمری طولانی بهشون بده.بزرگا نعمتن و هر چی بهمون میدن مثل گوهره باید تا عمر داریم یادمون بمونه هیچ وقت هیچی برامون کم نذاشتن.
ایشالا گل پسری هم من بعد از این بقیه وسایلشم به خوبی و خوشی استفاده کنه و از تک تکشون لذت ببره.مطمئنا مادر جونو پدر جونم وقتی خنده های شیرین نوهشونو ببینن تمام خستگیهای که برای تهیه این وسایل کشیدن از تنشون خارج میشه.
راستی پرده اتاقشم خیلی بامزه است.من انقده از اینا دوست دارم واسه اتاق روشا جونم ولی حیف که وسیله ها جلوش قرار میگیره.خیلی هم پنجره اش بزرگه در واقع یه طرف اتاقش شیشه است گفتم اگه اینطوری سفارش بدم شلوغ میشه.


سلام عزیزم آن بودی؟؟؟؟؟؟؟؟میومدی با هم یه گپ وگفتی میکردیم دلمون تنگیده برات.
جون دلم روشا خانم،قربون قد وبالاش
آره واقعا پدرومادرمن تکن به خدا همه جوره واسم سنگ تموم گذاشتن از اول تا حالا،ممنون از دعای قشنگت منم برای مادر گلت آرزوی سلامت وطول عمر دارم عزیزدلم وامیدوارم روح پدر مهربونت هم شاد وقرین رحمت الهی باشهوسایه خودت وبابا مهدی هم همیشه بالای سر عروسک نازت
آره خب اگه وسیله جلوش باشه حیف میشه،عکس عروسک میره پشت وسیله ها.از طرف من یه عالمه بووووووووووسش کن
مامان افسانه
13 اسفند 91 12:57
سلام سمانه جون
عالییییییییییی شده خسته نباشی
اطاق گل پسری خیلی قشنگ شده مخصوصا اون پرده اطاق
استیکر و برچسب ها خیلی قشنگ شدند
برای سمانه جون و محمدرهام گل


ممنون دوست خوبم از نظر لطفت منم شما وگل پسرهای ماهتو میبوسم
مريم مامان آريا
13 اسفند 91 17:19
سلام
واي من چقدر عقب مونده بودم يه نفسي بکشم
خيلي عکسها قشنگ بود و انشالله به سلامتي ازشون استفاده بکنه
ببوس شيطون بلا رو


ممنون عزیزم شما هم آریا جونو ببوس
مامان نیکان
13 اسفند 91 18:21
به به چه اتاق قشنگی چقدر مامان جون باسلیقه درستش کرده ..به خصوص پرده اتاق که عکس خود آقا محمد رهام جون بود تا الان ندیده بودم خیلی زیبا بود


ممنون از لطفت دوست خوبم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 اسفند 91 23:57
سلام سمانه جون اتفاقا دیشب چند تا جمله ای نوشتم که با هم صحبت کنیم انگار متوجه نشدی.منم خیلی صبر کردم ولی دیگه خواستم برم بخوابم.
البته الانم آنلاینی ولی چراغ خاموش اومدی واسه همین نمیتونم بچتم باهات.ببوس محمد رهام جونو.


سلام عزیزم ،جدی!!!!!آخه من همیشه توی چند تا سایت همزمان میچرخم به خاطر همین ندیدم شرمنده
نه بابا الهه داشتم از وب دوستان بازدید میکردم داشبوردم باز نبود به خاطر همین چراغم خاموش بوده گلم
خاله مرمر
14 اسفند 91 0:21
مامانی با این پستت بسیور بسیور حال کردم خیلی قشنگ بود. عکسها عالی بودن. خدا رو شکر که بالاخره وسایلش رو چیدی و همه چیزش جمع و جور شد.
پرده اتاقش خیلی نازه. واقعا ازش خوشم اومد. مبارکش باشه


ممنون از این همه محبتی که بهم داری عزیزم
مامان پارسا
14 اسفند 91 0:44
سلام خیلی خوشکل شده ماشالا خیلی باسلیقه ای . پرده اتاق واقعا جالبه


سلام عزیزم ممنون از محبتت
مامان پارسا
14 اسفند 91 0:45
ببخشید یه سئوال قیمت پرده چقدر شده ؟ البته فضولی نباشه


میام وبت عزیزم
مامان کیان کوچولو
14 اسفند 91 0:51
سلام سمانه جون .. خوبی عزیزم ؟
خسته نباشی گلم .. همه چی عالیه ..
تونستی خیلی خوب از فضای کم استفاده کنی..
اما بالاخره کمد دیواری هم خیلی خوب در اومد هاااااا ... مخسوساً عکسای روش ..
(خوب توشو که ما ندی دیم )

همه ی وسایل ها هم قشنگه .. دست خاله ی باسلیقه ام درد نکنه ..
اون نقاشیه و... اون عروسکه ... یادمه که همیشهبزرگترین آرزومون ایین بود که خاله بیاردش و ما هم فقط از دور نگاش کنیم ..
بعدم که میرفت تو قائم .
سمانه من اون عروسک بغلیش و (نارنجیه) هم
یادمه ...
یادش بخیر ..
راستی پرده ی اتاق و خیلی دوست داشتم ..
مبارکش باشه عزیزم
و در آخر به افتخار همگیتوون




سلام عزیزم ممنون شما خوبید؟؟؟؟

آره نتیجش مهمه که عالی شد توشم خوبه جادارومرتب)سمیه جون اون نقاشی نیست که تابلوی تکه دوزیه ومامان برای اتاق محمدرهام دوختتش،اون عروسک بغلیشم برای نینی من از مکه خریده بود مامان اصلا هم کسی ندیده بودشون حتما با چیز دیگه ای اشتباه گرفتیشون عزیزم
خدایی مامانم آخر هنر وسلیقه اس عاشقشمممممممم

ممنون از محبتت ،کیانو ببوس


منا مامان امیرسام
14 اسفند 91 2:20
به به بالاخره چشممون به جمال اتاق اقا محمدرهام روشن شد.
مباارک باشه.انشاالله به سلامتی.خیلی خیلی هم قشنگ بود هم وسیلش هم چیدمان.
مخصوصا تخت و کمدش.
میگم عوض محمدرهام جون امیرسام از همه شیشه ها و فلاسکها و ...هر وسیله دیگه از این قبیل استفاده کرد.
پرده اش هم خیلی قشنگ شده .مخصوصا رنگش با اتاقش ست شده
بابت هدیه نوروز هم ممنون.


ممنون دوست جونم از لطفت
عزیز دلم امیرسامو ببوس
محبوبه مامان الینا
14 اسفند 91 10:20
خیلی محشر و خوشگل
سمانه جون پرده اتاقش رو کجا سفارش دادی ؟خیلی خوشگل شده...شاید واسه اتاق الینا سفارش بدم جنسش و هزینه ش و اینکه کجا سفارش دادی رو میشه بنویسی برام؟
دست مامان هنرمندتون هم درد نکنه
قسمت ارثیه به نوادگان محمدرهام خیلی باحال بودشایدم واسه نی نی بعدی خودتون استفاده کردید از کجا معلوم


ممنون از محبتت دوست جونم میام وبت

اینم یه حرفیه هااااااااااااا
الینای ناز رو ببوس
محبوبه مامان الینا
14 اسفند 91 10:30
راستی کمد اتاق خیلی مدرن و باحاله مخصوصا کشویی بودن درش کاربردش زیاده


ممنون عزیزم آره اینطوری فضای کمتری اشغال میشه
مامان محمد و ساقی
14 اسفند 91 16:30
سلام عزیزم

بسیار عالی
خیلی با سلیقه درستش کردی
همه چیز خوشگله
دست مامی جون هنرمند هم درد نکنه
سمانه خیلی از پرده ی اتاق خوشم اومد.عالیه



سلام عزیزم،ممنون از محبتی که داری
مامان محمد و ساقی
14 اسفند 91 16:31
راستی چطوری اون فایلی رو که فرستادی دانلود کنم؟


میام وبت عزیزم
مامان کیان کوچولو
14 اسفند 91 17:18
سمانه جونم میدونم که نقاشی نیست .. و فهمیدم که خاله دوخته ...
منظورم طرحش بود ....




نمیدونم والا ،ما که طرحشم نداشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شقایق(مامان محمد ارشان)
15 اسفند 91 15:08
مبارک مبارک کمد دیواریتون مبارک
خیلی شیک و تمیز و مرتب
به به مامان خوش سلیقه و مامی جون هنرمند
دستش درد نکنه....
پرده اتاقت حرف نداره خاله جونم


خیلی ممنون خاله شقایق مهربون
mumy
15 اسفند 91 20:44
چه اتاق خوشگلیییییی
چه مامان با سلیقه ایییی
همه چی عالیهههه


ممنونم از لطفت عزیزدلم
مامانی درسا
17 اسفند 91 3:09
مبارکت باشه گلم خیلی خیلی زیبا شده عزیزم .....اون پرده اتاق عاشفش شدم


خیلی خیلی ممنون خاله جونم
مامان سانلی
22 اسفند 91 14:41
وای چه اتاق خوشگلی...
مبارکت باشه عشقممم...
سمانه جون دستتون درد نکنه .خسته نباشید. واقعا قشنگ شده...ایشاا.... سیسمونیه نی نوه ات رو بچینی


ممنونم عزیزم،اتاق نوه رو عروس میده من بچینم به نظرت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سجاد
23 فروردین 92 13:14
سلام ، پیش سجاد کوچولو هم بیا ...