نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یک روز خوب برفی

1391/12/18 16:24
857 بازدید
اشتراک گذاری

درود وخوش آمد به همه دوستهاوخاله های گل ومهربون

 

1391/12/17

بله ،به همین زودی اولین ماهگرد از سومین سال زمینی شدنم هم رسید ومن 25ماهه شدم یادش بخیر یه زمانی رقم ماهگردهام یه دونه ای بود  مامان سمانه ام میگه انشالله رقمهای ماهگردم به بینهایت برسهقلبمادره دیگهماچ

مامانی یه عهد جانانه بین خودش ومن گذاشته بود که به میمنت 25ماهه شدن من بریم یه گردش اساسی وویژه ی من که حسابی بهم خوش بگذره ،که البته قرار بود با 2روز تاخیر برگزار بشه چون 15اسفند مامانی آزمون داشت وفرداشم خسته بودنیشخندخلاصه روز موعود رسید،صبح زود که مامانی رفت سر کمد تا لباس برداره دید که اااااااااااااااااااااای دل غافل عجب برفی اومده وبا خودش گفت ای بابا امروز،کلی برنامه داشتیماااااااا،اول که کلی کار اداری بعدشم گردشناراحتولی خوشحالی دیدن این نعمت الهی به این اضطرابهای لحظه ای چربید وساعت 8صبح راهی گردش شدیم وبعد از انجام کارهامون بابایی ما رو رسوند پارک وچون دیرش شده بود نتونست به برف بازی بیادولی ما حسابی جاشو خالی کردیم.

دیدین چند روزیه توی وب ما برف میاد خب ما با خدا جون کانکتیم دیگهچشمک

 دخملی شکلک

برف آمده شبانه

 

رو پشت‌بام خانه

 

برف آمده رو گل‌ها

 

رو حوض و باغچه‌ی ما

 

زمین سفید هوا سرد

 

ببین که برف چها کرد

 

 

 

برف قاصد بهاره

 

زمستان‌ها می‌باره

 

سلام سلام سپیدی!

 

دیشب ز راه رسیدی؟

 دخملی شکلک

اینم عکسهای یه پسر برفی توی اولین برف بازی عمرش

 

درمسیر همش میگفتم مامان سمانه برفا رو دیدی؟؟؟؟؟برف گشنگه

باباعَ یی یِضا برفا رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟برف گُندس

برف

 

مامانم گفته حالا که نمیذاری شال توی صورتت باشه بینیتو بگیر که قندیل نبندهخنده

برف

 

 

برف

برف

 

برف

هورااااااااااااااااااااااااااااااهورا

پرتاب گوله برفی

 

برف

 

برف

 

برف

 ومثل همیشه مامانم برام خوند:

من فدای تو به جای همه گلها تو بخند

برف

 

برف

 

برف

 

برف

 

برف

 

برف

 کلی به مامانم گوله برفی مامان ساز پرتاب کردم،وایسیییییییییییییید فرار نکنید اینم سهم شما از برف بازی امروز

شکلک آروین

 

 

برف

 

برف

 

برف

هباسَدهشکلک آروین

برف

تا درخونه توسط مامانی باز شد به جای آسانسور به سمت حیاط دویدم و.........

 

دخملی شکلک

برف

 

برف

برنامه بعدی من ومامان ساخت آدم برفی آدمکبود که موکول شد به بارش بعدی.

بعد از اتمام سفرنامه برفیمون یه دوش آبگرم گرفتیم وبا مامانی حسابی استراحت کردیم جای همگی خالی حظ وافری بردیم از این روز زیبا وبرفی.

 

 مامان نوشت:

جونم،عمرم،نفسم بیست وپنج ماهگیت مبارک 250ساله بشی گل نازم،پسر برفی من،ناز گل زمستونی من آرزوم بود به سنی برسی که بتونی توی فصلی که چراغ خونمون شدی طعم برف بازی وساخت آدم برفی رو تجربه کنی که شکر خدا نیمی از آرزوم بر آورده شد.یادمه یه روزی آرزو داشتم راه بری ودستتو بگیرم وبریم گردش ویا آرزو داشتم صحبت کنی ومامان صدام بزنی،خدایاشکرت که منو به همه آرزوهام میرسونی وبهم فرصت میدی که شاهد رشد تکاملی عزیزترینم باشم.

امروز روز قشنگی برای من بود دیدن پسرک برفیم که تا زانو توی برف فرو رفته بود واز بلورهای سفید لذت میبرد عالی بود واز همه زیباتر هندسه ای بود که روی مژه های بلندش خونه میکرد و از شرم زیبایی چشماش ومعصومیت نگاهش آب میشد.

عاشقتم زیباروی شکفته دربهمنمدخملی شگلک

 

تو بمان با من تنها تو بمان

                   دردل ساغر هستی تو بجوش

                                          من همین یک نفس از جرعه ی جانم باقی است

 

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب

من فدای تو به جای همه گلها تو بخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان نیکان
18 اسفند 91 9:51
وای خدا جون جقدر برف کاش یکم هم تو شهر ما میومد
پسر گلم مواظب باش سرمانخوری


حیف که آب شد خاله جون وگرنه دعوتتون میکردم برف بازی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 اسفند 91 14:14
ای جان عزیز دلمین 25 امین ماهگرد زندگیت رو بهت تبریک میگم.امیدوارم آرزوی مامان سمانه در مورد ماههای تولدت برآورده بشه.
ایشالا همیشه خوشباشید و لبخند و شادی از لبانتان محو نشه و همیشه در کنار هم بهترین روزها رو داشته باشید.
قربون گل پسری بشم من با اون گوله برفی که پرت کرد سمتمون و خورد تو سرم.من که خیلی خوشحال شدم.هر چه از دوست رسد نیکوست.
سمانه جون شعر آخری رو عاشقانه دوست دارم وو وقتی دیدم یه مامان اینو واسه جیگرگوشه اش میخونه بیشتر از قبل به دلم نشست.


یک دنیا ممنون خاله گل ومهربون
خدا نکنه خاله جون،وای بخشید من پاتونو نشونه گرفته بودم،الان سرتون اوش شده؟؟؟؟؟؟؟؟بیا بوسش کنم

قربونت برم الهه جونم همیشه با لطفات منو شرمنده میکنی خواهر
سمیرا مامی سایان
18 اسفند 91 20:17
ااااااااای جون دلم عاشق این پسر نانازیم من... عجب برفی اومده حسابی بهش خوش گذشته عزززززززززیزم


قربون محبتت سمیرا جونم
محبوبه مامان الینا
19 اسفند 91 7:47
عزیزم25مین ماهگردت مبارک حسابی برف بازی کردی و خوش گذروندی عزیزمانشااله همیشه به شادی و تفریح باشی کنار مامان و بابای خوب و مهربونت


ممنونم خاله گل ومهربون
محبوبه مامان الینا
19 اسفند 91 8:34
راستی سمانه جون آزمون دکترا داشتی؟


محبوبه جون اگه فوق لیسانس وجود نداشت میتونستم دکترا بدم=D

آزمون مهارتی داشتم گلم
مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 12:05
عزیزم چه روز خوبی داشتی خاله جون..
میبوسمت




ممنون خاله جون
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 16:46
سلام سمانه جون
محمدرهام عزیزم 25 ماهگیت مبارک باشه عزیزم


سلام مینا جونم
ممنون خاله گل ومهربون
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 16:46
وای چه برفی.اینجا همش بارونه.اینقدر دلم میخواد یه برف بازیه جانانه کنیم


تشریف میاوردید تهران خاله جون ما همخ درجوار شما از برف بازی لذت میبردیم
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 16:47
ایشاالله همیشه از لحظه های قشنگ زندگیتون لذت ببرین


ممنون مینای گلم ،همچنین شما
مامان افسانه
20 اسفند 91 0:47
ای جانم چه حالی می کنه با برف بازی
عزیزم 25 ماهگیت مبارک
ایشالا که همیشه شاد باشی عزیزم
پیشاپیش عید نوروز رو سمانه جون به شما و خانواده محترمتان تبریک میگم امیدوارم که سال خوب و خوشی داشته باشید
بابت سال نو

برای سمانه جون و محمدرهام گل


ممنون خاله گل ومهربونم
ان شالله سالی پراز سلامتی وبرکت وشادی پیش رو داشته باشید
بوس پروازی از طرف مامان ومحمدرهام تقدیم به خاله جونی وگلهای نازش
بووووووووووووووووس فوووووووووووووووووووت
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 اسفند 91 12:04
وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوش ب حالت خاله
من و ارشان کل روزای برفی رو تو خونه زندونی شدیم ک مبادا ارشان سرمابخوره!
آخه هنوز خیلی کوچولوئه! ایشالا ب زودی من و ارشانم بتونیم بریم برف بازی


ای جان ،خاله جون سال دیگه با هم میرید برف بازی چشم به هم بذاری اون روز میرسه
شقایق(مامان محمد ارشان)
20 اسفند 91 12:06
........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
........................................♥
........................................♥
........................................♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
.: ............................ :. ♥
................................♥
...........................♥
......................♥
.................♥
............♥
........♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
........................♥
...........................♥
..............................♥
................................♥
..............................♥





_____★★★★★_______★★★★____
اتل متل آبنبات
برف اومده تو حیاط
محمدرهام بازی کن
آروم و با احتیاط
_____★★★★★_______★★★★____
این شعرو من واسه ارشان میخوندم
حالا تقدیم تو


ممنونم خاله گل ومهربونم ،داداشی نازم رو ببوس
مهرناز(مامان آرسام)
21 اسفند 91 1:53
وااااااااااااااای خدا چه روز برفی قشنگی داشته گل پسرمون
مامان سمانه چه عکسای برفی قشنگی از جیگرمون گرفتی آورین
همیشه خوش و خرم باشین الهیییییییییییی


به به آفتاب از کدوم طرف دراومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلمون براتون یه ذره شده بود

شماهم همینطور دوست گلم
مامان پارسا
21 اسفند 91 3:19
حسابی خوش گذشته خوش به حالتون یاد دو ماه پیش افتادم که رفتیم مشهد و برف اومده بود . راستی این گل پسر ماشالا خیلی شیرین زبون شده از طرف من ببوسیدش


ممنونم عزیزدلم از محبتت شما هم خوشگل خاله رو ببوسید

منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 3:12
وااااای چه عکسهای قشنگی.ما متاسفانه به دلایلی نتونستیم بریم برف بازی.اما عکسهای شما رو دیدیم کیف کردیم.
قرربونت برم گوله برفی چه کیفی کرده از برف بازی.
چه مودب ایستاده و عکس هم گرفته
25 ماهگیت مبارک پسر کوچولوی بهمن ماهی.زنده باشی


چشمات قشنگ میبینه دوست جونم،ممنونم از محبتت گلم
امیرسام نازمو ببوس
مامان سانلی
22 اسفند 91 14:37
سلام دوست گلم....خوبین؟
کلی دلتنگ بودم...اومدم عکسهارو دیدم کلی کیف کردم...
25 ماهگیت مبارک باشه گل قشنگم...
ایشاا... پسر شیرینتر از عسلت همیشه سالم و سلامت کنارت قد بکشه و شما لذتشو ببرین...
بوسسسسسسسسسسسس


سلام سمیه نازنینم،بابا دلمون پوسید کجایی دختر؟؟؟؟؟

ممنونم از محبت بسیارت دوست جونم،دخمل نازو ماهتو ببوس
عمه اریسا کوشمولو
26 اسفند 91 18:23
چه برفی خوش به حالتون ...اون پسملم که حرف نداره وسط اون برفا قلفونش بشه خاله


جای شما خالی بود عزیزم
سارا مامان راستین جون
10 فروردین 92 15:23
سلام عزیزم
هیچی به اندازه ی برف بازی به بچه ها نمی چسبه چند تا گوله برفی به مامانی زدی؟
25 ماهگیت مبارک 250 ساله بشی گلم


سلام خاله جون،خیلی نبود!!!!!!ممنون از محبت ودعای خیرتون