نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

مراسمات خواب وشعر خوانی

1391/12/23 21:16
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک رویایی من

میدونی چرا بهت مگم رویایی؟؟؟؟؟؟؟

چون همیشه آرزو داشتم بچم چشم وابرو مشکی وشیرین زبون باشه ،تصورمم از چهره ات همینیه که هستی والبته توی خوابم دیده بودمت جریان خوابهای مامانی وصحتشم وقتی بزرگ شی متوجه میشی.

این شعرا رو با هم همخونی میکنیم ماه من،قسمتهایی که قرمز شده رو خودت میخونی زندگیم

البته اگرحسشو نداشته باشی وقتی میگم مامانی شعر بخوننیم میگی :نه نخون

اگرم بگم اشکال نداره پسر نازم پس مامان برات میخونه،میای میگی مامان سمانه نخون دیده(نخون دیگه)

ومنم میگم :به روی چشمام

 

 

 توپ سفیدم .....گشنگ وناسی

بیاتاباهم بریم ......بییم بازی

بازی چه خوبه.........!!!!!!!!!!!!بانینیها توپ باسی کُنم(پسرم خودش شاعره)

بازی میکنیم............یه دونه توپ گِلگِلی

گِل گِل میخویه تو وَزِش(اینجا هم صلاح دیده واژه زمین رو حذف کنه)

یک ودووسه و............چاءُپنجِش

 

 

یه روزی یه آقا...........خَگوشه

رسید به بچه............موشه

موشه پرید..............توسویاخ

خرگوشه گفت........آآآآآآآخ

وایسا وایسا.........کایِت دارم

من خرگوشی.......بی آزایَم

اینو تا همینجاش یادت دادم عزیزدلم.

 

یه توپ دارم ...........گِگِلی

سرخ وسفید ..........آبی

میزنم زمین.............هبا مییه

نمیدونی تا ............کُجا مییه

من این توپو............نداشتم

مشقامو خوب.........نداشتم.........نِبِشتم

بابام بهم..............جایزه داد

یه توپ گِلگِلی داد

انقدر آخرشو با هیجان وقشنگ میخونی که دلم برات غش میره تازه بعدشم با هم دست میزنیم واگه من یادم بره بگم سریع میگی آفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــییین

الههی فدات شم یکی یه دونه ام،چراغ خونه ام از وقتی از شیر گرفتمت شبها بهانه میگیری ومیگی روی پا ،تکون بده عملی هم نشونم میدی،چطوری؟؟؟؟سریع بالشتتو میذاری روی پاتو تکون میدی وبهم میگی:اینجویی لالا.یعنی بذارمت روی پام تا بخوابی ولی چون این پروسه داشت برات عادت میشد وپاهای منم داشت داغوون میشد.با یه مشاور کودک صحبت کردم وگفت :باید دل به دلت بدم وباهات کنار بیام چون حق داری وبرای  وابستگی به شیرمه که بهانه میگیری خلاصه کلی مراسم بازیهای کم هیجان وشعر خوانی داریم تا بالاخره با مصیبت ومراسمات فراوان لالا میکنی.

الان جدیدا" ازم میخوای تا در آخر این مراسم برات لالایی همیشگیمونو بخوونم.

اینم لالایی که از دلم برمیاد وبرات میخونمش

لالالالاگلم لالا                 پسرخوشگلم لالا

لالالالابخواب مادر             لالالالا عزیزمن

لالاجونم،لالاعمرم         لالامونس ،لالاهمدم

لالاعشقم،لالاجونم        لالاعمرم بخواب مادر

لالازیبا،لالاشهلا            لالازیبا،لالامهلا

لالامهرو،لالاخوشرو        لالاگلخو،لالاخوشبو

لالا ای همدم مادر        لالا ای مونس مادر

لالادلسوز من لالا         لالاغمسوز من لالا

تقریبا همینا رو هی تکرار میکنم وبوسه بارونت میکنم تا خوابت ببره ،البته حس استقلالت بینظیره ودوست نداری تو آغوش بخوابی وبه محض اینکه چشمات سنگین میشه میغلتی ومیری سرجات البته این عادتت جدید نیست و خیلی وقته این سبک خواب رو داری حتی وقتی با میمی هم به خواب میرفتی،خلاصه که میمیرم برات نازدونه ام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان محمد و ساقی
24 اسفند 91 0:14
سلام عزیزم
چه شعرهای خوشگلی میخونی عزیزم


سلام خاله مینای عزیز

میسی،خِلی منون
مامان محمد و ساقی
24 اسفند 91 0:14
پس تو هم میگی هبا میره
ای جوووووووووووووووووونم


بله دیگه،هبا میره
مامان محمد و ساقی
24 اسفند 91 0:16
عاشق این لالایی های من درآوردی مامان ها هستم.وای اگه بدونی من چیا میخوندم
ساقی لالایی دوست ندارهولی مثل محمدرهام میگفت:
میزنم زمین هبااااااااااااااااااااااااااا میره


محمدرهامم دوست نداشت جدیدا علاقمند شده
خیلی بامزه هستن این فرشته ها
منا مامان امیرسام
24 اسفند 91 1:46
اومدم یه سلام و خسته نباشید بابت پست بلند بالام عرض کنم دیدم همه مامانها خونه تکونی کردند حالا دوراز استرس روزی یه پست میذارن.خدایی برید بلاگ هرکسی رو نگاه کنید دوروزی یه پست رو میذاره.
دیدم اینجا هم کلی خبره


سلام عزیزم پستت عالی بود
واااااااااااااای نگو منا من کلی کار دارم میخوای بگم؟؟؟؟
خونه تکونیم درمرحله جمع وجوره که اصلا حسش نیست
کارهای طراحی لیبل وکارت تبریک محمدرهام نصفه است هفت سین که هیچچچچچچچچ
خودمم که حسابی شلخته شدم

ولی روم زیاده دیگه پست هم میذارم =دی
منا مامان امیرسام
24 اسفند 91 1:49
قربونت برم که بهونه می می میگیری.
افرین که اینهمه شعر قشنگ بلدی.
امیرسام هم عااشق یه روز اقا خرگوشه اس اما هیچیش رو نمیخونه.فقط منتظره اخرش من قلقلکش بدم.
گوگولی خیلی گشنگ حرف میزنی.دل مارو که بردی اووجولو
یه عالمه بوس برای دوستم و محمدرهام اوجولو


خدانکنه خاله جون،ممنون از محبتت
عزیزمممممممممممم دوست جون نازمه ،امیرسام خوشگل

از طرف محمدرهام ومامان نثار خاله منا وامیرسام:
منا مامان امیرسام
24 اسفند 91 1:51
خصوصی دوست جان
مهرناز(مامان آرسام)
24 اسفند 91 2:22
قربون اون شعر خوندنت


منون خاله مهرناز گل
محبوبه مامان الینا
24 اسفند 91 7:49
چه جالب سمانه جون .من هم قبل از اینکه الینا دنیا بیاد هم جنسیت هم چهره شو تو خواب دیدم
فدای این پسر چشم ابرو مشکی رویایی که اینقدر قشنگ و ناز با مامانش شعر میخونه میگم این پا لالا هم حکایتی داره واسه خودش ها(الینا به خوابوندن رو پا میگه پا لالا)
چه خوب که محمدرهام لالایی دوست داره خیلی قشنگ و آرام بخشه.اما دوست جونم نمیدونم چرا الینا وقتی من لالایی میخونم بغض میکنه و میگه نخون مامان(یحتمل صدای اینجانب بسی سوزناک است)
ختم کلام اینکه عاااااااااااشقتم گل پسر رویاااااااایی


خدانکنه عزیزم،پس شماهم به قول همسرمن کانکتی
محبوبه منم خیلی سوزناک میخونم یعنی اگه یه سه تار هم بیاد تنگش یه روضه اساسی برای اشک دراوردنه
محمدرهام جدیدا لالایی دوست شده اگه بذارمش روی پا که خودش شروع میکنه با ریتم من خوندن لالایی
مامان رادین
24 اسفند 91 11:04
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, خونه جدید مبارک.
*.°
سلام عزیزم.... خوبی ؟ ما آپیم...خوشحال میشم ...بیایی پیشمون


سلام ممنون،چشم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 اسفند 91 0:19
یعنی اگه مشاعره کنیم صد در صد اولی خاله جون.آفرین بهت خیلی خوشگل میخونی


خواهش میکنم خاله جان شکسته نفسی نفرمایید
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 اسفند 91 0:23
با اجازه ات سمانه جون فکر کنم منظور منا جون از بعضیا هر دو روز یه بار پست میذارن من بودهآخه خواهر انقده اکتیو شدم هر کی ندونه فکر میکنه خونه تکونیامو کردم.کجایی منا جون خواهر اگه الان عکس خونمو واست بذارم میای واسه دلخوشیم هی نظر میذاری که انرژی بگیرم.
سمانه جون منظورم شما هم بودی.با عرض شرمندگی مجددا با دو تا پست آپ کردم


دشمنت شرمنده الهه جونم،من همیشه با دیدن عکسهای گل دخملمون وخوندن نوشته های شیرینت لذت میبرم
مامان نیکان
25 اسفند 91 12:25
قربون شعر خواندنات عزیز دلم چقدر شعر بلدی


خدانکنه خاله گل
عمه اریسا کوشمولو
26 اسفند 91 18:24
قربون حرف زدنت بشم شیرین زبون خاله ماشالله
بوووووووووووووووس واسه محمد رهام خوشگلم از طرف منو آریسا


خدانکنه خاله جون،بوووووووووس برای خاله نازنین وآریسای گل
مامان کیان کوچولو
27 اسفند 91 2:02
ای جانم
خیلی قشنگه شعرایی که ساختی خاله جوون .


ممنون خاله جون
محمد
27 اسفند 91 13:42
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک


ممنون محمدجان انشالله سالی پراز موفقیت وشادی وسلامتی پیش رو داشته باشی
مامان محمد و ساقی
27 اسفند 91 17:33
در لحظه ای که زیبا ترین ملودی ها ازآسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب ، آغاز سمفونی بهار مبارکباد
http://www.niniweblog.com/upl/mohammadsaghi/13635281665.jpg


بسیارزیبا بود دوست گلم ،سالی پرازبرکت وسلامتی براتون آرزومندم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
27 اسفند 91 17:56
سلام سمانه مهربونم شما لطف داری ایشالله قسمت شما بشه بهار مبارککککککککک


سلام عزیزم زیارت قبول،ممنون از محبتت
سمیرا مامی سایان
27 اسفند 91 18:21
ااااااای جوووونم با این شعر خوندنت شیرین زبون دوست داشتنییییییی عاشقتممممم


منم عاشقتم خاله جونم
مامان افسانه
29 اسفند 91 1:03
سلام سمانه جون
پیشا پیش سال نو رو بهتون تبریک میگم
امیدوارم که سال خوب و خوشی داشته باشید
تندرست باشید


سلام افسانه جونم سالی پراز برکت وشادی براتون آرزومندم
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:45
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
سمیرا مامی سایان
30 اسفند 91 10:28
مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک
مامان نیکان
1 فروردین 92 15:56
عيدتون مبارك ، شاد و سلامت باشيد.
محبوبه مامان الینا
5 فروردین 92 8:46
خداوند قادرترین کارگردانی ست که با رسیدن سکانس نوروز میگوید:نور،صدا،حرکت! او زیباترین فیلم هستی را با بازیگری تمام مخلوقات کلید میزند،بهترین نقش را برایت آرزومندم. سال نو مبارک سمانه عزیزم
سارا مامان راستین جون
10 فروردین 92 15:17
عزیززززززززززززززم قربون شعر خوندنت برم


خدانکنه خاله گلم