نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اولین ودهمین

1392/1/6 10:29
535 بازدید
اشتراک گذاری

درود بی پایان

من درتاریخ1391/12/27برای اولین بار توسط آرایشگری غیر از مامان سمانه پیرایش شدم.مامانم همیشه میگفت من تا دوسالگی پسرگلم رو اصلاح میکنم ولی بعد از اون باید احساس مردونگی وبزرگ شدن کنه ،البته ناگفته نماند که به مناسبت تولدم منو بردن ولی عمو آرایشگر موهای منو نزد وگفت حیفه موهاش هم خوشگل زده شده وهم خوشگله فقط براش سشوار بزنید که متاسفانه مامانم سشوارنزد برام وگفت موهای گلمو خدا سشوارزده مگه دختـــــــــــــــــــــــره!!!!!!!!!!!!!که من سشوار به دست شمسوال

وبدین ترتیب بنده برای اولین بار به آرایشگاه رفتم وبرای دهمین بار پیرایش شدمقلبودر آخرین ساعات بیست وهفتم واولین ساعات بیست وهشتم این امر میسرشدخجالت

 

این قبلشقلب

آرایشگاه

اینم بعدشعینک

آرایشگاه

یه جوانمردواقعی بودم وکلی همه از آرامش ووقارم متحیر شدنهیپنوتیزم

آرایشگاه

این آقا سیدمحمدهاشمی هستن واولین آقایی که موهای منو کوتاه کردنتشویق

آرایشگاه

 

آرایشگاه

 

آرایشگاه

 

آرایشگاه

تازه کلی هم توی آینه برای خودم وحضار کارهای بامزه انجام دادم وخندیدمخنده

آؤایشگاه

 

آرایشگاه

 

آرایشگاه

 

آؤایشگاه

 

آرایشگاه

 

آرایشگاه

 

آرایشگاه

 

آرایشگاه

خسته وخوشگل برگشتیم خونهچشمک

آرایشگاه

 

آرایشگاه

این ماشین جایزه بابا ومامانم برای خداحافظی با شیرخوارگیمهتشویق

آرایشگاه

بدرود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمد و ساقی
6 فروردین 92 15:27
عزیییییییییییییییییییییییییزم اصلاح موهات مبارک باشه


میسی،خِلی منون خاله
مامان محمد و ساقی
6 فروردین 92 15:28
آفرین به سمانه جون که تا حالا خودش موهای گل پسری رو اصلاح میکرده


وااااااااای مردم از شرمندگی مینا جونم
مامان محمد و ساقی
6 فروردین 92 15:28
چه با جذبههههههههههههههههههههه


بعلهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مامان محمد و ساقی
6 فروردین 92 15:29
چه ماشین خوشگلی.مبارکت باشه عزیزم


چشمان زیباتون قشنگ میبینه
مامان محمد و ساقی
6 فروردین 92 15:29
سمانه جون ممنونم از کامنت های پر مهرت


وظیفمه گلم ممنون از محبتت
محبوبه مامان الینا
6 فروردین 92 17:30
یه گل رفته آرایشگاه یه دسته گل اومده بیرون
قربونت بشم که اینقدر آقا و نااااااااااااازی
چقدر هم آقا سید محمد هاشمی شما را فشن نموده اند


سپاس خاله مهربونم،خدانکنه نفرمایید خواهش میکنم
مامان نیکان
7 فروردین 92 15:36
آفرین و هزار ماشالله به پسر گلم که مثل آقاها میشینه تا اصلاح بشهای کاش نیکان هم از آقا محمدرهام گل یاد میکرفت


ممنون خاله جونم،آقا نیکان گل پسره
مامان کیان کوچولو
8 فروردین 92 23:58
عزیز دلم مبارک باشه دیگه مرد شدی خوش تیییییپپپ
سارا مامان راستین جون
10 فروردین 92 15:15
عزیزم چه خوشگل و فشن شدی
آفرین که انقدر آقا نشستی تا موهاتو اصلاح کنند ماشین خوشگل هم مبارکت باشه دست مامان و بابا درد نکنه


میسی خاله جون
منا مامان امیرسام
19 فروردین 92 2:38
ااااااااااااای جان.یعنی عااشق فیگوراتم.
عکس سومی هم خیلی بانمکه
کادوت هم مبارکه خیلی خووجله
مدل موهات هم حرف نداره.افرین که اینقدر مودب نشستی اقا هه موهات رو کوتاه کنه.
سمانه جون من 32 بار گوشیه بابای امیرسام رو گرفتم تا امیرسام ازاون جیغ بنفشها نزنه تا اقاهه موهای سام رو کوتاه کنه.


ممنون خاله گل ومهربونم
ای جاااااااااانم 32بار،قربون پسر گلم برم خب ترسیده بوده
منا مامان امیرسام
19 فروردین 92 2:39
مدل موهات خیلی خوشگله.مبارکت باشه عزیزم


میسی خلی منون خاله جونم
فلامک (مامان آمی تیدا)
7 اردیبهشت 92 0:36
فشن شدیا خبر داری؟؟؟!!!


oh yeeeeeeeeeeeeeeeeees