نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 1

1392/4/24 14:24
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ودرود وخیرمقدم به شما دوستان وهمراهان همیشگی

عیدتون مبارک

عید

امروز صبح که مامانی داشت غذا درست میکردم چشمم خورد به ظرف آرد وگفتم مامان سمانه بییم آد بازی؟؟؟؟

مامان:میخوای آردبازی کنی؟؟؟

من:بلــــــــــــــــه

مامان سمانه یادش افتاد که چند وقتیه این بازی رو یادش رفته ویاد این عکسها افتاد که مربوط به روز یکشنبه ششم اسفند 91هستش.

آردبازی

 

آردبازی

 اینجا مامانم آب آورد تا فرآیند خمیر شدن رو بهم نشون بده ولی من اصلا خوشم نیومد وچندشم شد!!!!!!!!!!!

آردبازی

 

آردبازی

 

واینم آردبازی امروز

سه شنبه 1392/04/04

آردبازی

 دالم ساختمون دُءُس میکنم

آردبازی

 

آردبازی

 حالا خلابش کَــــــــــدَم

آردبازی

 بالای مچ پام رو پشه خورده روش آرد ریختم وبه مامان گفتم:

پشه خُلده رو گائِمش کَدَم(پشه خورده رو قایمش کردم)

آردبازی

 

آردبازی

 

آردبازی

 

آردبازی

مراسم آرد پاشونک

من ومامانم دوساله که روز یکم تیر رو به رسم دیرینه ایرانیان به همیدیگه آب میپاشیم وشادی میکنیم وروز آب پاشونک رو گرامی میداریم وکلی بهمون خوش میگذره درهمین راستابنده از همین تریبون امروز یعنی چهارم تیر را به نام آرد پاشونک نامگذاری میکنم واز همه مامانا ونینیها دعوت میکنم تا از این روز وبازی جذابش استقبال کنننیشخند

آردبازی

 

آردبازی

 

آردبازی

 

آردبازی

 

آردبازی

 

آردبازی

مامانم گفت ببینمت عروسکم ومن اینجوری براش ناز کردم.

آردبازی

 وادامه مراسم...........

آردبازی

 

آردبازی

 وفوووووووووووووووووتیدن آردها

آردبازی

 

آردبازی

 وووووووووووووو ی چشم اوش شد(ووووووی چشمم اوف شد)

آردبازی

 واین چهره پاسخی است به مامانم که داشت میگفت:

عسل من کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آردبازی

 وسطهای بازی مامانم کمی رنگ غذا آورد وریخت روی آردها که من ترکیب رنگشون رو ببینم که البته تغییری ایجاد نشد ونتیجه این شد:

مامان:محمدرهام جون آرد چه رنگیه؟؟

من:سیفید

مامان:حالا از این نارنجیه بهش زدم چه رنگی شد؟؟؟

من:سیفیدنیشخند

ولی وقتی آب بهش میخورد یک رنگ زرد مایل به نارنجی ازش میزد بیرون که نگو ونپرس .

توی صورتم اگه دقت کنید آثار رنگش رو میبینید

 

آردبازی

 موهااااااااااااااااااااااااااا مو ببینید!!!!!!

آردبازی

 دیگه خسته شدملبخند

آردبازی

مامان سمانه بییم بشولیم

آردبازی

 حال نداءَم،خسته شدم

آردبازی

 کی میشه راحت بتونم شیر آب رو باز کنم ودستامو بشورم؟؟چندسانت دیگه لازم دارم تا روی پنجه هام نایستم؟؟؟؟

آردبازی

ماچممنون از همراهیتونماچ

قلبشاد وسالم باشیدقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان محمد و ساقی
4 تیر 92 14:24
سلام گلم.گه کرده این پسر با آرد
میام سر فرصت پستتو میخونم.برو خصوصی


سلام مینا جونم خوبی؟؟ کارخاصی نکرده که !!!!!!!!!خونه رو صفا داده خاله جون

قدمت روی چشم ،ممنون عزیزم
محمد81
4 تیر 92 15:52
سلام آپم.به من هم سر بزنید.


به روی چشم شاه پسر
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 تیر 92 17:35
چه کردی خاله جووووووووووووووونم... استعداد یابیتون منو کشته
خاله من از همینجا قول میدم هرسال همین روز واسه داداشی مراسم آرد پاشونک بگیرم...
بووووووووووووووووس


استعداد یابی یا سر خوشی!!!!خخخخخخخخخ
آفرینننننننننننننننننننن به این مامان مهربون داداشی گلم
بووووووس برای شقایق گل وپسر ماهش
مریم مامان نیکان
4 تیر 92 17:45
ای خدا از دست این وروجک که کارهاش اینقدر نمک داره گلم مواظب باش تو چشمهات آرد نره که خطر داره فدای آرد بازی دیروز و امروزت بشم


چشم خاله جون،خدا نکنه انشالله همیشه برقرار باشید
مامان محمد و ساقی
4 تیر 92 19:14
سلام
من اومدم
یعنی مادر و پسر کلی کیف می کنینا
من مات اون آردهایی هستم که تو فضا پخش شدن.کجا فرود اومدن؟
خونه آردی شد؟
خوش باشین همیشه


سلام گلم،خوش اومدی
جای شما خالی عزیزم
ههههههههه معلومه دیگه روی وسایل خونه
نه اونقدری که انتظار داشتم اکثرا"روی همون سفره ای ریخته بود که زیرش بود ویه کمی هم روی وسایل اطراف
ممنون مهربونم وهمچنین شما
مامان کیان کوچولو
5 تیر 92 0:55
ای جاااااااان عجب حرکتی زدین مادر و پسر .......... ...شوک شدم
چه بازی های باجالی هم هست ماخبر نداشتیمااااااااا
لابد بعدشم گرد گیری مفصلی داشتی سمانه جون !!!!!!!!!!!!
گلم یه کوچولو خصوصی


ههههههههه سمیه منو که میشناسی از این حرکتها زیاد میزنم ،خودم میگم باز من اتصالی کردم

گردگیری کردم ولی نه اونقدر مفصل که انتظارشو داشتم بیشتر روی سفره زیرش بود وکمی فرش ووسایل اطراف
یک دنیا ممنون بابت خصوصی ،عااااالی بود
سمانه مامان ستایش
5 تیر 92 1:24
وااای چه بازی هیجان انگیزیمعلومه کهخیییلی هم به گلپسر خوش گذشته.البته این بازی یه مامان پر حوصله میخواد،مخصوصا اون مرحله آردپاشونکش
امیدوارم همیشه شاد باشید


آره واقعا سمانه جون ،از اول که بساطش رو میاوردم خودم رو آماده هه چیز کرده بودم

همچنین شما،عروسکت رو ببوس
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:15
اصلا فکرش رو هم نکن مامان سمانه
من که حاضر نیستم از این کارااا
راستش اب بازی و خیس شدن رو ترجیح میدم
اما واقعا افرین به صبر و حوصله ات
محمدرهام هم که رو ابرهاا راحت هرچندتا عکس که گفتید همکاری کرده
قرربونش برم که چشمش اوش شده


خب منا جونم بعد از آرد بازی میرسید به قسمت هیجان انگیزش دیگه حمام وآب بازی

خدانکنه دوست گلم،پسرماهتو ببوس
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 2:16
سمانه جون اون پروسه فوق عظیم از پوشک گرفتن به کجاهااا رسید


به درهای بسته،مجدادا پسرکم پوشکی شد
خاله الهام
5 تیر 92 9:19
هههههه خاله جون موهات چرا سفيد شده پدر بزرگ شدي
زودتر خبر ميدادين ما هم آب پاشونك وآرد پاشونك اجرا ميكرديم
واي سمانه جون دارم فكر ميكنم چطوري اين همه آردو از سر و روي وروجك پاك كردي
بوسسس براي وروجك وماماني مهربون


پیری زودرسه دیگه خاله جون
ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه اس خاله جون شما قضاشو به جا بیارید
اول تکوندمش بعد صورتشو شستم وبعد هم حمام،ماهم روی ماه شما وآرتمیس نازنین رو میبوسیم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 تیر 92 10:13
سمانه جونم من بلد نیستم قالب بسازم
اینم سفارش دادم ولیهمه طرحشو خودم گفتم... خخخخخخخخخخخخخ خسته شدم و کلی زحمت کشیدم...


خیلی باسلیقه است،آفرینننننننننننننننننمن داشتم چند وقت پیش سفارش میدادم ولی از اونجایی که تنوع طلبم تصمیم گرفتم خودم این کاررو انجام بدم امیدوارم بتونم
الهه مامان یسنا
5 تیر 92 20:11
ای جانم آفرین به مامان سمانه گل با این همه وقتی که میذاره چه کییفی کرده محمد رهام جونم...آخی مثل یسنا که چندشش میشه دست بزنه


ممنون دوست خوبم،نظیفن بچه هامون خخخخخخخخخ
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 1:11
سلام خاله جون
من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم.میشه لطف کنید و به من رای بدید؟
کد 140 رو به 20008080200 sms کنید.
میتونید با یک sms به 3نفر رای بدید.
خوشحال میشم یکی از اون 3نفر من باشم
دوستدار شما ستایش کوچولو


به روی چشم خشگل خاله
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:26
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:26
چه بازی قشنگی خوش به حالت


جاتون خالی
مامان آرینا مو فرفری
7 تیر 92 2:16
سلام دوست عزیز آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین.فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک است.در غیراینصورت رای محسوب نمی شود مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
hedieh
7 تیر 92 21:38
شیطونی ها خودت میدونی


خاله الهام
8 تیر 92 11:07
سلام دوسي جونم كد آرتميس كوچولو هم بالاخره اومد 220 هستش
ماماني لطفا بهش راي بديد
هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستيم



بله جتما
خاله مرمر
8 تیر 92 23:47
وااااااااااای چه حالی کردیناااااا به این میگن بازی
خوش به حالتون حتما به محمد رهام خیلی خوش گذشته. مامانی شمام خیلی دل گنده ای داریااااااا


جای شما خالی
من یه همچین مامان شکم گنده ای هستم دیگه مرمر جونم
مامان افسانه
9 تیر 92 2:22
سلام سمانه جون
وای عجب کاری کردی
ولی بازی باحالی بود کلی مادر و پسر حال کردید ها
یکبار امتحان می کنیم البته باید با خودم کنار بیام فکر اینکه همه جا بهم ریخته میشه نمی دونم می تونم یا نه
امیدوارم که شاد و خوشبخت باشید
ببوس گل پسر نازمون رو


حتما امتحان کنید،عزیزم اونقدری که فکر میکنید تمیزکاری نداره،من که خیلی اذیت نشدم
همچنین شما
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 7:21
مراسم آرد پاشونک؟
البته با کمال میل اما به یک شرطاینکه تو خونه شما برگزار شه
واقعا مامان با حوصله ای هستی سمانه جون
آخخخخخخخخخخخخ ینی من باید قلمبه اون قیافه عسل مامان کیه؟ رو قووووورت بدم


باشه من حرفی ندارمهرکی نیاد!!!!!نظر لطفته عزیزدلم
خخخخخخخخخخخ
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:28
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


به روی چشم عزیزم
خاله الهام
9 تیر 92 9:37
سلام عزيزم
ميشه لطفا يه سري به وبلاگ آرتميس كوچولو بزنيد دخملي ما با كد 220
توي مسابقه شركت كرده ودوست داره برنده بشه اما بدون كمك شما دوست خوبم نميشه
اگه لطف كنيد وبهش راي بديد ممنون ميشم اميدوارم بتونم لطف شما رو جبران كنم
اگه يه لطف خيلي بزرگتر هم كنيد وبا چند تا سيم كارت بفرستيدكه واقعاممنون ميشم


بله چشم حتما
مامان سانلی
9 تیر 92 15:23

همه این تشویقها برای مامان سمانه باحوصله .پر انرژی و باحال ......
ما همینجوری مدام در حال گردگیری هستیم مثل کزت دیگه ارد افشانی رو که اصلا.............. مامان بیحوصله که میگن منماااا
عاشقتونم


ممنون دوستم،به خدا برای خودتونم خوبه ها انقده مزه میده که نگوووووووووووو
مامان ساره وثنا
10 تیر 92 0:24
بالاخره نون پخته شد يانه؟
ماشالله مرام اقاپسر كه از جاش جم نخورده اگه ثنا وروجك من بود دو دور دور خونه مى چرخيد واز ردپاش كيف مى كرد!


نه بابا خاله جون منو چه به کار مفید!!!!!!!

تکون که خوردم خاله جون ولی اون موقع مامانم دیگه عکس نگرفت پرید ومنو گذاشت تو حمام!!
مامان پارسا
11 تیر 92 1:52
مثل همیشه کارات بامزه بود خاله جون .


ممنون خاله جون
مامان پارسا
11 تیر 92 1:52
خاله جون اگه دوست داشتین تو جشنواره بهم رای بدین 311 رو به 20008080200 پیامک کنید.


به روی چشم حتما
مامانی درسا
11 تیر 92 2:16
عزیزم الهی آرد بازی مامانی خوب خبر میکردی ما بیایم بازی حسابی کثیف کرده ها چی کشیدی بعدش یه خونه تکونی افتادی ...... هزار ماشاالله چقده بلند و رشید شدی پسر گلم بوس میکنم نی نی آردی گل


ای جانم،سری بعد حتما منتظرتون هستیم،نه از تصورم راحتتر بود تمیز کردن آردها
خاله الهام
11 تیر 92 17:27



عاااااااااشق خودت ومهربونیت وآرتمیس