نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه نظر سنجی دیگه!!!

1392/4/24 15:15
516 بازدید
اشتراک گذاری

درود بردوستان دور که قلبهاشون نزدیکه

 

بنا به دعوت خاله الهام ومریم جون به یه نظر سنجی دیگه دعوت شدم.ممنونم ازشونقلب

 


1- اگه ماهی از سال بودم ؟بهمنقلب

2-اگر روزی از هفته بودم؟ جمعهچشمک

3-اگر عدد بودم؟ 1

4-اگر نوشیدنی بودم؟ دلستر خنکهورا

5-اگر ثواب بودم؟ کمک به مستمندان وشیرخوارگاهها وخانه سالمندان

6-اگر درخت بودم ؟گیلاس فقططططططط به خاطر شکوفه هاشابرو

7-اگر میوه بودم؟ انارخوشمزه

8-اگر گل بودم؟رز(عاشق همه رنگهاشم مخصوصا سفید)

9-اگر آب و هوا بودم؟ دونفره(گرگ ومیش وبارون زده)قلب

10-اگر رنگ بودم؟ سفیدفرشته

11-اگر صدا بودم؟ صدای چه چه بلبل توی جنگل یا صدای آبشارلبخند

12-اگر پرنده بودم؟ مرغ عشققلب

13-اگر فعل بودم؟ هستم دیگهنیشخند

14-اگر ساز بودم؟ویولنمژه

15-اگر عضوی از بدن بودم؟ قلبقلب

16-اگر بخشی از طبیعت بودم؟ رودخونه

17-اگر یک حس بودم؟حس ناب مادریقلب

 

 پ ن1 :خدای مهربون توی روزجمعه،که هوای دونفره ای داشت وبوی بارون نفس آدم رو تازه میکرد ودر ماهی که هیچ وقت حس خاصی بهش نداشتم ولی الان بهش ارادت خاصی دارم (بهمن) من رو لایق قشنگترین حس دنیا یعنی مادری دونست و من عاشقتر وخوشبختراز همیشه شدم ،بله درسته من ،مطابق با تمام علاقه مندیهام صاحب شکوفه گیلاسی شدم که دقیقا با پسر رویاهام برابری میکرد چه بسا شیرین تر وخوشمزه تر واینگونه من مادرشدم.

پ ن 2:تعداد 1361(به سال تولد همسرخوبم)رزسفید قسمتی از مهریه ام هستش.

 

حالا نوبت دعوته:

الهه جون مامان روشا

مینا جون مامان محمدوساقی

سمیه جون مامان سانلی

 

حیف که تعداد دعوت محدوده ولی بازم همتون رو دعوت میکنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سانلی
24 تیر 92 15:31
یعنی ها من عاشق اون همه احساس تو پ ن هات شدم


ممنون خانومی از دعوتت..شرمنده که دیر اومدم و دیر دیدم ولی حتما بازی رو ادامه میدم عزیز دلم....بازم رسی یه عالمه ..یه دنیا


من عاشق خودت ومهربونیهاتم
خواهش میکنم عزیزدلم،دیر ندیدی گلم همین الان این پستو نوشتم اول شدی بهترین
بوووووووووووووووس برای سمیه گل وسانلی نازش
خاله الهام
24 تیر 92 17:12
به به چه عجب سمانه جونم افتخار دادي جواب دادي
يعني اين مرغ عشق بودنت منو كشته
عــــــــــالي بود


شرمنده نکن خاله جون گقتم که یه کم طول میکشه ولی فراموش نمیشه بازم ببخشید

ممنون عزیزم
مامان محمد و ساقی
26 تیر 92 12:52
دوباره سلام
جوابهات جالب و قشنگ بودن.چرا خود گیلاس رو دوست نداری؟ولی واقعا" شکوفه هاش قشنگن.ولی من تا حالا شکوفه گیلاس ندیدما.چرا دروغ بگم خوب ندیدم.آخه تو رشت گیلاس در نمیاد

بعد اینکه از پ ن 1 و2 بسیار بسیار خوشم اومد انار خانم
در مورد اون گل یه وجه اشتراک داریم با هم.بعد برات خصوصی مینویسم ولی نشد

ما تو حیاطمون درخت گیلاس داریم ولی نوجوونه امسال یه شکوفه هایی داد حظ میکردم میدیدمشون ولی متاسفانه با اون بادهاب شدید بهاری همشون ریختن.خود گیلاسم دوست دارم ولی نه به اندازه آلبالوای جان بهار بیا خونه خودمون ببین عزیزممم
ممنون عزیزم وووووووی مرسی من انارم به به
ذهنم درگیر شد زودتر بنویس لطفا
مامان محمد و ساقی
26 تیر 92 12:52
ممنون که منو دعوت کردی.یه دوست دیگه هم منو دعوت کردن.
ایشالله نتم رو به راه شد مینویسم.چون مرتب قطع و وصل میشه


آخی چرا؟؟؟انشالله زودتر درست میشه
من عااااااااااااااشقتم
مامان محمد و ساقی
26 تیر 92 22:42
خصوصی


عاشقت بودم عاشقترم شدم ینیییییییییی هیچ کس مثل من بدجنس نیست
مامان محمد و ساقی
27 تیر 92 12:57
سلام
روز خوش
دیدم انلاینی گفتم بیام یه سلامی کنم و برم


سلام مینای مهرومهربونی

فدات شم شرمنده متوجه نشده بودم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 تیر 92 16:46
وای منو این همه خوشبختی محاله مرسی که دعوتم کردی سمانه جون.در واقع سورپرایزم کردی.اگه میدونستم می خوای دعوتم کنی بهت می گفتم تو زحمت نندازی خودتو.شرمنده ام کردی
خیلی احساسات زیبا و ناب و مادرانه بود.بهمن ماه یکی از زیباترین ماههای خداست چون محمد رهام جون و دوست عزیزت الهه در این ماه متولد شدن.]


خواهش میکنم گلم میخواستم سورپرایز بشی که خدارو شکر موفق شدم،دشمنت شرمنده عزیزم
صد البته صدالبته برمنکرش لعنت