نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 2

1392/4/24 19:17
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستان گلم،چشمکاتل متل توتوله چشمکتصویب شدهوراممنون از همه مهربونهایی که نظر دادن وکمکمون کردنماچ

 

1

 

اتل متل توتوله....................این پسره سوسولهخنده

 

اتل متل توتوله2

  باما درادامه مطلب همراه باشید

 

 همینطور که میبینید مامانم با سیب زمینی برام مُهر درست کرده تا یه کوچولوصنعت چاپ رو به خونمون بیاریمتشویق

دائم هم باهم شعر میخوندیم که به کارمون هم بیربط نبود

تو که ماه بلند آسمونی                منم ستاره میشم دورتو میگیرم

 

اتل متل توتوله2

  اگه ستاره بشی دورومو بگیر            منم ابر میشم روتو میگیرم

اتل متل توتوله2

 اگه ابربشی رومو بگیری        منم بارون میشم چیک چیک میبارم

اتل متل توتوله2

 

اتل متل توتوله2

مامان سمانه ببین انگشتم قائم شده

اتل متل توتوله2

 ببینمش!!!!!!!!

اتل متل توتوله2

 بعد از مُهربازی ورنگ انگشتی میخوام بازی با قلمو رو هم تجربه کنم

اتل متل توتوله2

 وترکیب رنگها

اتل متل توتوله2

 اینطوری قطره قطره که نمیشه ،میخوام از لب ظرفش بریزم

اتل متل توتوله2

 مامانم بعد ازدیدن این اثر هنری من کلی ذوق کردو برام خوند:

تو آسمون زندگیم ستاره بوده بیشمار

                                             اما همیشگی تویی ستاره دنباله دار

اتل متل توتوله2

این موجود تاریک ووحشتناکم مامانمهخجالت

مامانم اصلا ناراحت نشدزبان من این شکلی کشیدمش تازه کلی هم ذوق کردتشویق چون مامانم میدونه که بچه تا سه سال نمیتونه نقاشی معنا داربکشه واصول کارش خط خطیه همین که من تونستم حجم بکشم وتوی تخیلم این تصویررو مامان سمانه بنامم جای امیدواریه.مژه

اتل متل توتوله2

 باکمک شایلون شتر کشیدملبخند

اتل متل توتوله2

 بعدش رفتم حموم وماه شدمقلب

اتل متل توتوله2

 

اتل متل توتوله2

 تا اتل متل توتوله بعدی خدایارونگهدارتونبای بای

اتل متل توتوله2

 

اتل متل توتوله2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان حسام كوچولو
24 تیر 92 16:21
اي جانم خوش باشي انشالله معلومه كه حسابي كيف كردي


بله جای همه نینیها خالی
مامان محمد و ساقی
24 تیر 92 16:42
سلاااااااااااااااااام
اتل متل توتوله
این پسره سوسوله
ای جااااااااااااااااانم
آفرین سمانه جون
خوشم میاد که همه ی اون کارهایی که بچه باید انجام بده تا هم یاد بگیره و هم تخلیه شه رو انجام میدی


سلام به روی ماهت مینا جونم.
ممنون دوست جونم
مامان محمد و ساقی
24 تیر 92 16:43
اثر هنری ستاره دنباله دار عالی بودو مامان سمانه
حموم کرده عین یه گل شده


ممنون خاله جونم،مامانمم خیلی ذوق کرد بدون اینکه کمکم کنه اثرخلق کردم

ممنون از لطفت خاله جون
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
24 تیر 92 18:32
سلام خسته نباشی محمد عزیزم افرین به این مامانی صبور


سلام عزیزم ،ممنون
نازنین
24 تیر 92 18:46
چه گل پسر نازی دارین.
خدا براتون نگهش داره.
خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.


ممنون عزیزم،ممنون از محبتت

چشم حتما
مامان رهام
25 تیر 92 12:14
سلام سمانه جون.....خوبید خوشگلای من.....به به نقاش کوچولو.


سلام عزیزدلم شکر خدا خوبیم شما چطورید؟؟
مامان رهام
25 تیر 92 12:15
سلام مجدد نمی دونم کامنت قبلیم ارسال شد یا نه در هر صورت آفرین به نقاش کوچولو خودم


بله عزیزم،یک دنیا ممنون
مامان رهام
25 تیر 92 12:16
قربونت برم تو ماه بودی ماهتر شدی


مرسی خاله جون
محبوبه مامان الینا
25 تیر 92 12:37
ای جونم

آفرین به این مادر و پسر خلاق و هنرمند
واقعا نمونه ای دوستم
عجب زیبا کشیده تو رو دوستم
یه دسته گل از حموم اومده بیرون
عشقمی بخداااااااااااااااا


بسیارممنون دوست گلمخدا دسته گل شما رو هم حفظ کنه محبوبه جونم

هههههههه یه همچین مامان وحشتناکی هستم من
عاشق خودت وفرشته مهربون وخوش زبونتم
مامان حسام كوچولو
25 تیر 92 16:29
سلام عزيزم عكساي حسام رو توي وبلاگش گذاشتم تشريف بياري ببينيد
ممنونم


چشم
سمانه مامان ستایش
26 تیر 92 2:42
خدایی سمانه جون خیلی مامان با حوصله و صبوری هستی
حموم عافیت باشه محمدرهام جووونم
منم از اینکه بعضی وقتا ستایش عکس منو میکشه-هر چند خط خطی-کلی ذوق میکنم


جدا تازه عذاب وجدان دارم که مامان خوبی نیستم!!!!جدی میگمااااااااا
ممنون خاله جونم
خیلیییییییییییی لذت بخشه سمانه جونم همینکه توی نقاشیشون سهم داریم عالیههههههه
مریم مامان نیکان
26 تیر 92 8:52
آفرین مامان سمانه از این همه خلاقیتی که داریراستی رشته تحصیلیتون تو دانشگاه چی بوده؟


ممنون مریم جونم،راستش رشته تحصیلیم ربطی به این کارهام نداره ولی درزمینه بچه داری خیلیییییی مطالعه دارم که هرچی بیشتر میخونم بیشتر ناامیدمیشم از خودم ولی با تعریفهای شما دوستای خوبم انرزی میگیرم.

من زمین شناسی خوندم
الهه مامان یسنا
26 تیر 92 11:38
اتل متل توتوله این پسره باحاله و البته مامان گلش با این همه انرژی...


ممنون خاله جون
مامان افسانه
26 تیر 92 13:32
اتل متل توتوله این پسر سوسوله
خیلی با حالی
سمانه جون مامانی صبور و مهربونی هستی
ماشاا... به این نقاش کوچولو
قربونت برم خاله جون
خصوصی داری


ممنون از محبتت افسانه جون
خدانکنه خاله جون

میام وبت توضیح میدم عزیزم
ترکان
26 تیر 92 18:52
محمد رهام جونم قدره مامانه گلتو بدون بعضی وقتا بهت حسودیم میشه


ترکان جون اگه بدونی مامانم چقدر دوست داره اینو نمیگی
مامان کیان کوچولو
27 تیر 92 0:49
عزیزم ماشالله به این همه استعداد
عاشق اون ستاره دنباله دار شدم عزیزم ...
آخه شعرشم خیلی دوس دارم


سمانه جون یعنی میشه یه روزی کیان حرف منو گوش بده و از روی چادری که براش میندازم تکوون نخوره و
میوه رو راه نره بخوره و یه جا بشینه ..
خیلی این روزا دارم حرص میخورم ..

منهام تو خیلی دوس داشتنی و آقا هستی .. من همیشه ازت تعریف میکنم عزیزم
البته به خاطر حضور مامان و بابای گلته عزیزم


مرسی خاله جونم

سمیههههههه توروخدا انقدر سخت نگیر ،بچه که بالغ نیست گوش بده،خب بذارراه بره بخوره ولی بهش بگووووو واااااااااای این کاربده کم کم خودشم حساس میشه مثلا محمدرهام خودش الان تمیزی رو دوست داره ولی بازم اونطور نیست که تکون نخوره مثلا همون روز توی مسیر تا حمام چند جارو با دستهاش رنگی کرد،میدونم چی میگی ولی کمتر حرص بخور خودش به مرور زمان باهات همکاری میکنه.اصلا مگه همیشه باید خونه هامون برق بزنه!!!!!بیخیال دخترخاله جونازطرف من ببوسش

ممنون خاله گلم نظر لطفتونهکیان هم مامان وبابای گلی داره خدا برای هم حفظتون کنه
مامانی درسا
27 تیر 92 2:36
اتل متل توتوله ..... پسر ما چه خوبه
عزیزمی مامانی یه چند تا مهر هم برا ما درست میکنی ...... خوش بحالت دلکم با این مامانی خوش ذوق ...... کیف بکردی خوش تیپ معلومه ......... جای من بسی خالی میبود ...... نوشتنو داری مامان ...... عزیزم ممنون از لطفت درسا برنده شد بگو حسابی ببوسمت


چشم عزیزم شما امرکن
ممنون خاله جون درسای گل رو از طرف من ببوسید
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 تیر 92 12:40
حسابي كيف كرديخسته نباشیآفرین به این مادر و پسر خلاق و هنرمندسمانه جون کارت حرف نداره
تو واسه من الگویی... تعجب نکن اگر تا چند وقت دیگه این بازیهارو تو وبلاگ ارشان هم دیدی... چون تو نمونه 1 مامان خوبی و من میخوام مثل تو باشم


مرسی شقایق مهربونم
تو به من لطف داری عزیزم تو خودت یه مامان نمونه ای .......تعجب که نه....حتما خوشحال میشم ببوس فرشته رو
مامان ساره وثنا
27 تیر 92 17:45
واى عزيزم نقاش كوچولوى مارو ببين !خيلى هنرمنده هم خودش وهم مامانيش با اين ايده هاى قشنگ!
ولى مامانى هنوز موندم باچه شجاعتى رنگ اوردى تواتاق اونم نزديك مبل هاى رنگ روشن!!!!!!!!!! والا من كه جرات نمى كنم جاى رنگارو از تو حموم خارج كنم!البته ماژيك دست ثنا ميدم روى ديوار كاغذ زدم نقاشى مى كنه !رنگشم راحت پاك ميشه!


ممنون از محبتت
ماهم از این بومها درست کردیم برای فسقلیمون ،من خیلیییییی دل گنده ام تا حالا که چیزی نشده انشالله زین پس هم نخواهد شد
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 تیر 92 16:37
اول از همه آفرین به مامان سمانه با این همه خلاقیتتتتتتتتتتتدوم آفرین به گل پسری با خلق این همه آثار هنری زیبا
محمد رهام جون خیلی دوستت دارم عزیزم.همیشه از دیدن چهره معصومت لذت میبرم.


مچکررررررررررررررررررررم مهربونممنون خاله جون لطف شما همیشه شامل حال من بوده وهست
مامان کیان کوچولو
30 تیر 92 1:25
یاد این مهر ها بخیر
.... .............
عزیزم مرسی از دلداریت ..
بیشتر جایی میریم حساس میشم ...
اما از این به بعد زیاد به قول تو حرص نمیخورم .....


میدونم آدم حس میکنه آبروش میره ولی دیگه بچه ان دیگه چاره ای نیست
مامان رادین
30 تیر 92 16:10
خیلی خوب بود عزیزم. آفرین به محمد رهام و مامان مهربونش. همیشه شاد باشید.


ممنون عزیزم