نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 4

1392/4/31 17:05
896 بازدید
اشتراک گذاری

 

سه شنبه1392/04/25

تشخیص رنگهای مشابه هدف من ومامان از انجام این بازی بودچشمک.رنگهای سفید رو هم مینداختیم توی سینیلبخند

اتل متل توتوله 4

 

 

 

 

اتل متل توتوله 4

 

اتل متل توتوله 4

 

اتل متل توتوله 4

 

اتل متل توتوله 4

 بلافاصله بعد از خسته شدن از بازی رفتم سراغ ماشین صورتی وپنبه های صورتی رو بهش بار زدمخنده

اتل متل توتوله 4

 یه کوچولو هم از مکعب رنگیمون کمک گرفتم

اتل متل توتوله 4

 عرووووووووووووووووسک دوست داشتنی مامان سمانه

اتل متل توتوله 4

از هرچه بگذریم ماشین بازی بهتر استلبخندبیخیال رنگها ونکات آموزشینیشخند

اتل متل توتوله 4

 

اتل متل توتوله 4

 

اتل متل توتوله 4

 

اتل متل توتوله 4

 بعد بازی رنگ وانگشت انجام دادیم که موفقیت آمیزنبود چون من به شدت از دست نخها کلافه شدم وسریع بازشون کردم

اتل متل توتوله 4

 ازچهره ام معلومه چقدر بدم اومده خخخخخخخخمژه

اتل متل توتوله 4

 به مامان پیشنهاد دادم پمبه های صوئَتی رو بپیچه به انگشتام

اتل متل توتوله 4

ولی ازاینا هم زود خسته شدم ومعرفی انگشتان به شکست برخورد کردنیشخند

مامان نوشت:

ممکنه دیگه هیچ وقت این بازی رو انجام ندیم عروسکم،آخه پنبه ها چسبیدن به فرش وتمیزکردنشون کارمشکلی بود،عاشق خودت وصورت ماهتم ،همیشه شاد باشی عروسک ملوسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 17:13
یعنی اون موقعی که من وبت بودم و داشتم کامنت میذاشتم تو در حال پست گذاشتن بودی؟
عجبا
آفرین سمانه.خداییش با حوصله هستی
خوب یه چیزی رو فرش پهن کن نچسبه بهش
از اون ماسه ها که بهترههنوز تو فکرشم.15 کیلو ماسه رو کجا میذاری؟


دقیقا عشقم
خخخخخخخ راست میگیا چرا به فکر خودم نرسیده بود
خیلی نبود به خدا من فکر کردم 5کیلوئه.میخوام بیام دریا یه کامیون بیارم هههههخدا که پول نمیگیره ازم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 مرداد 92 0:44
وای با مزه کلا من باید سرقت پستی کنم.ای جانم که از نخها خوشش نیومده .چرا خاله؟روشا همه رنگها رو میگه آبی هر چی میگم آبی نیست فقط میگه آبی وقتی دیگه کم میارم جواب نمیدم می گه گیبگز(قرمز)
سمانه جون بهترین راه برای بلند کردن پنبه از روی فرش جارو نپتونای دستیه.ما دو تا فرش پرز بلند داریم دیگه من استاد شدم در این زمینه.
امتحان کن بعدشم فحش باروونم کن


راحت باش وب خودتهکلا من خیلی نظیف وسوسولم خاله جونی
اتفاقا الهه جون هرراهی رفتم نشد !!!مامانم گفت نپتون بکش من زدم ورفتن ولی وایییییییییی همشون پیچیدن به بورس نپتون ،فکرررررررررکن!!
فحش؟؟؟من وفحش؟؟؟من فقط حرفهای خوف بلطم!!!دعات میکنم
محبوبه مامان الینا
1 مرداد 92 12:03
ای جان چه مامان مهربونی
الینا هم حوصله بعضی هارو نداره و زود کلافه میشم دوستم منم باهات موافقم که واسه بعضیهاش باید بیخیال شد...


مهربونی از خودته خانوم خوشگله

گاهی اوقات میگم محمدرهام پیرمرد شدی انگار!!!!خخخخخخخخخ بعضی وقتها اصلا حوصله نداره
مامان کیان کوچولو
1 مرداد 92 18:05
سمانه حسابی زدین تو کار آموزش ااااااااا
آفرین خیلی جالبه ... منم احتمالا بعدا این بازیارو واسه کیان انجام می دم ..
خوبه که پسرمون همکاری می کنه ....


بیشتر بازیه تا آموزش!!!!ولی خداروشکر پسرکم همکاری میکنه وبازیهامون داره هدفمند میشه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 مرداد 92 23:45
افرین سمانه جون چه حوصله ای داری عزیزم ایشالله عروسک قشنگت هم همیشه شاد وسلامت باشه عزیزممممممممممم


ممنون گلم،انشالله وهمچنین پسرای شما
سمانه مامان ستایش
2 مرداد 92 1:38
چه خوب که محمدرهام جون رو با این بازی ها سرگرم میکنی دوستم،هرچند شاید الان به ظاهر بی تفاوت باشه و فقط بازی کنه.ولی حتما تو ذهنش حک میشه و یه جا که فکرشو نمیکنی تحویلت میده.بس که باهوشن ماشالا بچه های الان


آره والا هزار ماشالله به هوش وذکاوتشون درضمن خیلی هم ناقلا هستن
مامان افسانه
2 مرداد 92 10:57
الهههی حوصله نخ بازی نداره
حالت رو درک می کنم وقتی محمدحسین کوچیک بود یه تکه پنبه افتاده بود دستش همه چسبیده بودند به فرش
محمدرهام فکر کنم همون خاک بازی بهتر باشه عزیزمی
موفق باشی


نه اصلا خوشش نیومد
آره والا خاک زودتر از پنبه تمیز میشه دوست جونم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 مرداد 92 11:49
میدونی من چقدر دوستت دارم مُنُهام؟ اندازه تموم ستاره های آسمون. خیلی بازیهای باحالی میکنیدا. مامان سمانه این بازیهارو از کجا گیر میاری؟


مرسی خاله جون
از فشار آوردن به مغزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 3:35
ااااااااای جان هرروز ی بازیه جدید
خوش به حال محمدرهام جون
قول میدم منم به زودی دست به کار شم



منتظریم عزیزم