نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 5

1392/5/2 0:41
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

1392/04/29شنبه

هوراهورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهورا

قلبخاک بازیقلب

اتل متل توتوله 5

 

بفرمایید ادامه مطلب

1

 

 

 رفتیم تو پارکینگ وشمال وآوردیم خونمونچشمک

 

اتل متل توتوله 5

 

اتل متل توتوله 5

 یه بیل کمه !!مژهبهتره از دوتاشم استفاده کنم!!به این میگن استفاده بهینه از امکاناتابله

اتل متل توتوله 5

 

اتل متل توتوله 5

 وآغاز پروژه وشروع خاکبرداری

اتل متل توتوله 5

 به این میگن خلاقیت

روی چرخها تلی از خاک درست کردم ووقتی چرخوندمشون وخاکها ریختن کلی خندیدم

اتل متل توتوله 5

 

اتل متل توتوله 5

 این خرچنگها هم هنر مامانمهمژهفکرکنم نتیجه فعالیت شدید کودک درون باشهنیشخند

اتل متل توتوله 5

 ومن هم باسرعت نور روشون خاک میریختم شیطان

اتل متل توتوله 5

اینجا داشتم ماهیهایی که خاله سارا درست کرده بود  زیر خاک دفن میکردمقهقهه

نیشخندقیافمو ببینیدنیشخند

اتل متل توتوله 5

 کم کم وسواسم رو ترک کردم ورابطه صمیمانه تری با خاک برقرارکردم.

اتل متل توتوله 5

 وبه زور از یار دیرینمقلب جدا شدم البته به شوق آب بازی با خاک عزیز وداع کردم.بامن حرف نزن

اتل متل توتوله 5

 اسباب بازیهای محترم رو شستم

اتل متل توتوله 5

 

اتل متل توتوله 5

وراهی منزل شدیم تا بریم حمام

تا عشقولانه وکودکانه بعدی خدانگهداربای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 17:25
بخدا این پایینی رو الان اومدم خوندم
وایییییییی تو چقدر وحشتناک وحشتناک میشیی


من کلا"تریپم وحشتناکه مفهومه؟؟؟؟!!!!!!!یا بیام درسته قورتت بدم؟؟؟
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 17:32
یه دور کامنت گذاشتم کد رو صحیح وارد نکردم


وااااااااااای این یعنی فاجعه من خیلی دچارش میشم
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 17:33
میگم جوینده یابندس
خیلی هم خوب و قشنگ
عجب پارکینگ باحالی دارین.دیوارش سرامیکه
ارتباطش هم که خوب بود با خاک
خرچنگ هاتون هم باحال بودن
موهای پسر خوشتیپت منو کشته


مرسی از لطفت عزیزدلم
بعله یه همچین خونه شیکی داریم ما خخخخخ مدیونی اگه فکر کنی بهت پز دادم!!!شما جنگل ودریا دارید پز بدید ما با سرامیکای دیوارمون پز میدیم ههههههه
خاله یه دخمل بیار خودم دومادت میشم
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 17:40
سمانه جون اومدی گپ منو ترسوندی و رفتی؟
خول الان کجا رفتی چرا جواب نمیدی؟
حتما رفتی کامنتهامو جواب بدی
گشنمههههههههههههه


ههههههه دوست دارم ازم میترسی انقده خوفه که نگوووو

نه بابا محمدرهام زد قاب عکسشو شکوند داشتم خرده هاشو جمع میکردم ،شرمنده
ههههههه برو کاچی بپز خوووووووووو
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 23:38
سلااااااااااااااااااااااااااااااام

بمیرم براااااااااااااااااااااااااااات
یعنی عاشقتمممممممممممممم
برای اولین باره اینو به یه دوست وبلاگی میگم
عااااااااااااشششششقتمممممممم
تو ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااهی


وای بزار همین جا باشه هر روز بیام وبت


سلام به روی ماهت،گریه چرا همیشه بخندی انشالله گلم.
منم عااااااااااااشقتم خودت ماهی مینای مهربانی


میناااااااااااااااااااااا میخوای باز وحشتناک شم؟؟؟؟؟تو بی بهانه باید بیای وبم
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 23:39
خصوصیتو خوندم.پاکش نکن خوبه همین جا بذار
من گریه


قربونت برم این آهنگ خاص توئه،منم خیلی دوستش دارم میام وبت گوش میدم
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 23:39


ساقی هم داره همخونی میکنه


قربونش برم عروسک خاله رو
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 23:40
سمانه هامروز یه خبر خوش داشتمممممممم
دیشب هم یه خواب خوب دیدم
امروز هم تو منو خوشحال کردی
خدایاااااااااااااااااا ازت ممنونم
بابت دوست گلم


تو لایق شادی ثانیه به ثانیه هستی شک نکن
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 23:41
کاچی نپختم.همسر جان اومد بدون نان
من هم روزه دست به ساقی رفتم بازار شن رنگی و نان خریدم
اومدم خونه حالا هم سورپرایز


جان من؟؟؟ولی من شکمو پختم جات خالی
ولی عوضش شن خریدی منتظر نقش آفرینیت هستم عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 مرداد 92 0:39
وای وای این پستهای تحریک آمیز چیه میذاری نمی گی من الان دلم خاک بازی می خوادخیلی بامزه بود عکساتون.خوشحالم که از بودن در کنار همدیگه لذت می برید.
سمانه جون خاکها بهداشتین؟از کجا واسه گل پسری خریدی ؟


دوست جونم تشریف بیارید منزل ما خاک بازی
نه عزیزم کاملا غیر بهداشتی ومملو از مواد معدنیفقط یه شرکت توی ایران خاک یهداشتی یا همون ماسه بازی کودک تولید میکنه که بروشورشو اگه ننداخته باشم دور دارمش ولی توی نمایشگاه کودک دیدم که غرفه داشتن.بسته 15کیلوییش پارسال 15000تومن بود
بابا علیرضا
1 مرداد 92 9:51



ok

مهرنوش مامان مهزیار
1 مرداد 92 9:56
چه خاک بازی با حالی بود


ممنون خاله جون
محبوبه مامان الینا
1 مرداد 92 11:58
یعنی دقیقاً حس شمال و کنار دریا بهم دست داد
آخخخخخخخ محمدرهامو ببین چقدر عمیق و با دقت بازی میکنه


بعلهههههه اینو بذارید بغل ایوان زیباتون،ما توی پارکینگمون شمال داریم!!!الان پز دادیم عایا؟؟؟؟؟

دقیقا حتی جواب سوالای منم نمیداد خیلی بازیش عمیق بود
مريم مامان آريا
1 مرداد 92 14:44
آفرين به اين مامان خوش سليقه و هنرمند که از هر طريقي براي بازي با بچش استفاده ميکنه
ميشه يه خورده انرژيتون رو به من انتقال بدين


انرزی چه قابلی داره دوستم!شماامرکن
الهه مامان یسنا
1 مرداد 92 14:47
ای جانننننننننننن. چه با دقت هم خاک بازی میکنه مبادا چیزی از نگاه تیز بینش پنهان بمونه


دقیقا
مامان رادین
1 مرداد 92 18:25
به به خاک بازی . خوش بگذره اقا محمد رهام.


ممنون جای شما خالی
سمانه مامان ستایش
2 مرداد 92 1:31
سمانه جون کاملا مشخصه کودک درونت خییییلی اکتیوهاین کارا و بازی ها فقط و فقط یه مامان پر حوصله میخواد.
چه کیفی کرده محمدرهام با خاک بازی و بعدشم آب بازی
برای دوستم و گلپسرش


بعلهههه ما انینم دیگه دوست جونم
خدایی خودمم از دیدن لذت محمدرهام میرم فضا،یه همچین مامان بی جنبه ای هستم منعاشق محبتت وعروسک نازتم
خاله الهام
2 مرداد 92 10:44
سمانه جونم خوشم مياد اينقدر بچه رو آزاد ميزاري بازيشو بكنه خاك بازي - آرد پاشونك......
آفرين به خوشكل خاله كه بعد از بازي
اسباب بازيهاشو خودش ميشوره


اینها تنها کارهایی که میتونم توی آپارتمان برای خوشحالیش انجام بدم دوست خوبم

ممنون خاله با محبتم
مامان افسانه
2 مرداد 92 10:50
ای جانمممممممم
خاک بازی
من که خوشم اومد خوش به حال این محمدرهام
حتما برای محمدطاها تهیه می کنم البته اگر رفتیم نمایشگاه
سمانه جون خدایش هم خیلی با حوصله ای خدا حفظت کنه
می بوسمتتتتت


خاله جون گویا همه خاک بازی دوست دارنبا بچه ها تشریف بیارید منزل ما همگی بریم خاک بازی
خدا شما وفرشته های نازتم محافظت کنه
مامان نيكان
2 مرداد 92 15:45
آفرين مامان سمانه يكي از بهترين بازيها واسه بچه ها كه انر‍‍زيشون رو كامل تخليه ميكنند همين خاك بازيه .محمد رهام عزيز هم پسرخوبيه كه همونجايي كه نشسته بازيش رو ميكنه خاكها رو پخش نميكنه


ممنون دوست خوبم،نه بابا من اولهاش که امن وامانه عکس میگیرم آخرای بازی همه چی درهمه
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
2 مرداد 92 16:54
سلام عزیزم افرین به این مامانی با پشتکار وافرین به محمد جون که چه خاک بازی میکنه


سلام عزیزم
ممنون از حضور پرمهر ونظرات پراز لطفت
مامان محمد و ساقی
2 مرداد 92 23:59



خودت گلی عزیزم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 مرداد 92 11:42
عزیزم کلی از بازی کردنت کیف میکنم. دوستت دارم


ممنون خاله جون
مائده(ني ني بوس)
3 مرداد 92 14:26
آخ جوووووووون منم عاااااشق خاك بازي بودم وقتي بچه بودم


عزیزمی خاله جون
مامان پارسا
4 مرداد 92 16:24
سمانه جون از کارات خیلی خوشم میاد همه چیزو میذاری تجربه کنه


نظرلطفته دوست عزیزم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 3:44
حالا هی بیاین با این خلاقیتهاتون دل مارو اب کنین و پز بدید

دوست جون شما هم این مشکل رو دارید :مثلا بعد از ی مدت بازی امیرسام اگر باشه خاکها رو پرت میکنه
اگر اره چکار میکنی دوستم؟


بله دقیقا،ماهم مشکل پرتاب بازی رو توی همه مواقع داریم .ططبق دانسته های من باید جایگزین داد مثلا بهش توپ بدی وبگی جای خاکها اینارو پرت کن!!
ولی یه وقتایی هم خوبه به حال خودشون بذاریمشون اونطوری شاید زودتر به این مسئله پایان بدن