نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

تبلک من یا امام حسن؟؟؟

1392/5/3 16:49
763 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولد امام حسن

 

سلام سلام صدتا سلام

دیروز میلاد مسعود کریم اهل بیت بود ،عیدتون مبارک

مامان سمانه ی من توی اون روزایی که من خیلی حالم بدبود واون دکتر معروف با تشخیص اشتباهش مامان وبابام رو داغون کرده بود،نذر کرد که درصورت سلامت من، میلاد امام حسن نذری بده ولی نگفت چی وچقدر؟؟

به همین دلیل یکی دوروزی داشت فکر میکرد که چطوری این نذر رو ادا کنه ؟بابایی ونزدیکان پیشنهاد دادن که یه چیز حاضری بخریم وپخش کنیم ولی مامان میگفت:

من باید زحمت بکشم!درنتیجه خودم درست میکنم

واین شد که من ومامان برای امام حسن کیک تبلک پختیم.انشالله قبول باشه

تولد امام حسن

البته همش درحین کار من میپرسیدم:

مامانی کیک تبلک منه؟؟؟

مامانم:نه پسرم این کیک برای تولد امام حسنه

من:برای منه دیگه

مامان:باشه برای جفتتون باشه

وبعد از کلی تکرار واصرار من با لحنی کاملا جدی وکمی کلافه:

مامانی تبلک امام حسن نیست!!تبلک منــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

وبعد مهربون وصمیمی:

اگه امام حسن از این کیکه بخوله مییض میشه

مامان:تعجبخنده وبعد توضیح که امام حسن الان کجاست ونمیتونه توی جشنش باشه وشما نائبشی.

من:خعلی دوست دارمقلب

مامان:منم عااااااااااااااااشقتم نازدونهقلب

تولد امام حسن

اینم یکی از کیکامونقلب

تولد امام حسن

وقتی مامان داشت لیبلها رو آماده میکرد دیگه من کوتاه اومدم واغرار کردم که:

تبلک امام حسنه وبراشون تبلکت مبالک خوندم.

واینم نهایت کارمون،انشالله مورد قبول باشه

تولد امام حسن

تولد امام حسن

مامان نوشت:

وقتی توی حال وهوای چی بپزم وچه کنم های قبل از نذری بودم یه مرتبه یاد خوابی افتادم که توی بارداریم دیدم.وااااااااااااااااای خدای من ،منی که اکثر خوابهام درست تعبیر میشه چرا باید این خواب به این مهمی رو فراموش میکردم.

یه شب یکی از همسایه هامون(توی خونه قبلی)که سید بود وخیلی خانوم خوبی بود رو توی خواب دیدم وبهم گفت همیشه بچتو به امام حسن بسپر وسلامتیشو از امام حسن بخواه.

واااااااااااااای برمن بعد از دوسال وپنج ماه اونم بعد از این کرامت کریم اهل بیت تازه الان باید یادم بیفته!!!!

پسرنازم من توی بارداریم دوتا خواب خیلییییییییی مهم دیدم،اولیش همون خوابی که باعث شد نام نامی محمد به اسم انتخابیمون(رهام)اضافه بشه ودوم همین خوابی که الان نوشتم.

تولد امام حسن

التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مائده(ني ني بوس)
3 مرداد 92 14:21
باريكلا به تو پسر خوشگل كه كيك هم بلدي بپزي


شرمنده نکنید خاله جون
مائده(ني ني بوس)
3 مرداد 92 14:23
عزيزم منم لينكت كردم اميدوارم بتونيم دوستاي خوبي براي هم باشيم


ممنونم،انشالله که همینطور خواهد بود.عروسک خاله رو ببوس
مریم مامان نیکان
4 مرداد 92 10:55
الهی فدای ای ن پسر بشم که تو همه کاری کمک حال مامانشه تولدت مبارک


خدانکنه خاله جون،تبلک من نبود که!!!تبلک امام حسن بود!!!!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
4 مرداد 92 12:00
تبلک امام حسن ب شما هم مبارک باشه
قربون تو برم خاله جون ک بیمه امام حسن شدی


خدانکنه خاله گل ومهربون
مامان کیان کوچولو
4 مرداد 92 13:06
ای جانم سمانه جون ایشالله که نذرت قبووول باشه ...
حتما هم قبووله .. وقتی که یه فرشته ی کوچولو با ذوق وشوق این کیک ومیپزه ..

عزیزم مهم اینه که یادت اومده و از این به بعد هم یادت می مونه ...


ممنون سمیه جون،آره درسته حق با توئه عزیزم
مامان پارسا
4 مرداد 92 16:21
نذرتون قبول باشه و انشالا امام حسن همیشه نگهدار کوچولوی خوشکلتون باشه.


ممنونم دوست عزیزم
فرناز مادر آتیلا
4 مرداد 92 23:00
آفرین به این پسر که تو کیک درست کردن به مامانش کمک میکنه.....


مرسی خاله مهربون
سمانه مامان ستایش
5 مرداد 92 2:32
نذرت قبول سمانه جونامیدوارم امام حسن در همه حال مراقب سلامتی گلپسری باشه.
حالا هیییییی شوما عکس کیک بذار و مارو نصفه شبی اینطوری کن.بلکه تو خواب از این کیکا نصیبمون بشه
سمانه جون خییییلی خوشم اومد که اصرار داشتی خودت باید زحمت بکشی.این یه چشمه از همون عشق پاک مادرانه ست...


ممنون دوست گلم،الهی آمین
ای جانم به خدا شرمنده تم بعد ماه رمضون جبران میکنم
عاشق خودت ومهربونیتم.یه دنیا بوسه براس سمانه عزیزم وفرشته ماهش
مامان پریا
5 مرداد 92 3:02
عزیزمممممممممممممممممم ایشالا هیچ وقت مریض نشی و دل مامانت دیگه برات غصه نخوره نذرت قبول سمانه جون هنرمند
مامان پریا
5 مرداد 92 3:10
عزیزممممممممممممممممممممم
ایشالا هیچ وقت مریض نشی و دل مامانت غصه دار نشه
نذرت قبول سمانه جون هنرمند


ممنون خاله پریای عزیزم،فرشته های نازنین رو از طرف من ومامانم حسابی بوسه باروون کنید لطفا
مهرنوش مامان مهزیار
5 مرداد 92 8:39
سلام عزیزم قبول باشه.جز 23 به نام مامان جون محمد رهام ثبت شد.


سلامت باشی عزیزم،ممنون ازمحبتت
محبوبه مامان الینا
6 مرداد 92 11:09
قربون اهل بیت که هیچوقت آدمو بی جواب نمیزارن احسنت به دوست هنرمند و زحمتکش و باسلیقه خودم
انشاله حاجت همه نیازمندان روا بشه


بله واقعا"
نظرلطفته دوست گلمالهی آمین
مامان افسانه
7 مرداد 92 1:28
سلام سمانه جون
نذر تون قبول باشه
ایشالا که محمدرهام گل در پناه امام حسن باشه
بابا قنادددد
کیک پز حرفه ای
هوای ما را هم داشته باشید با دهان روزه اون وقت این عکسها رو می بینیم چه حالی بهمون دست می ده

شاد باشید


سلام دوست گلم
ممنون،الهی آمیــــــــــــــــن وهمچنین فرشته های شما
ای بابا خجالتم نده دیگه!!شرمنده واقعا
سالم باشی عزیزم
مامان محمد و ساقی
7 مرداد 92 23:05
سلام سمانه جون
این دفعه سومه که میام.خدا کنه بتونم کامنت بذارم
سمانه جان نمیتونم اون حس اولیه رو که با خوندن پستت داشتم رو الان بیان کنم یا بنویسم.ولی تکون خوردم شدید
ایشالله محمد راهم عزیزم در پناه 14 معصوم همیشه سلامت باشه.
کیک زیبایی که پختی مبارک آقا امام حسن مجتبی باشه


سلام گلم
حساس شدما!!ای کاش میتونستی برام بنویسی
انشالله وهمچنین بچه های شما
انشالله مورد قبولشون باشه
خاله الهام
9 مرداد 92 10:26
عزيزم نذرتون قبول باشه
ان شالله محمد رهام جونم هميشه سالم وتندرست باشه
عاشقققققتم خاله جون كه اين همه
به ماماني كمك ميكني


بابت نظر پرمهرت ممنونم عزیزم
sana
9 مرداد 92 19:41
اووووووم چه کیکی...
خدارو شکر که محمد رهام حالش خوبه.
راااستی من بعد از 10 ماه دوباره اومدم.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنین


منون عزیزم......چشم حتما
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
10 مرداد 92 17:06
نذرتون قبول.چه نذری شیک و خوشگلی.


ممنون الهه جونم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 مرداد 92 3:48
نذرتون و نماز روزهاتون قبول دوستم
چه فکر جالب
دلمان خواست دوباره نصف شبی
امیدوارم امام حسن محافظ پسر گلت و خودتون و همسری باشند و خونه پر مهرتون گرم از گرمای محبت


منون عزیزم
خدا باید منو ببخشه !!!دل همه رو وسوسه میکنم !!!شماهم ببخش دوست گلم
انشالله وهمچنین شما وهمسر وپسرمهربونت رو
مامی
16 مرداد 92 16:21
عجب پسرکمون اشپز هم بود نمیدونستیم قربونش برم مرد شده


خدانکنه خاله جونم