نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 6

1392/5/16 10:45
1,689 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام هزاروسیصد تا سلام

 

با گلچینی از اتل متل توتوله هامون اومدیم.

 

اتل متل توتوله            این پسره جیگوله

اتل متل توتوله            نفس مامان سوسوله

اتل متل توتوله            ببین چقدرگوگوله

اتل متل توتوله            پسرمامان شوفوله

 

بفرمایید درخدمت باشیم

1392/05/05شنبه

یه بطری آب معدنی رو با مشقت وتلفات فراوان سوراخ سوراخ کردیم تا فواره درست کنیم واز خنکای مایه حیات لذت ببریم.البته خیلی کم وکوتاه آب بازی کردیم تا مایه حیات هدر نره!!

 

اتل متل توتوله 6

داشتم به مامانم میگفتم:

همونجا وایسا بیام خیست کنم باشه؟؟؟!!!!

اتل متل توتوله 6

البته فواره بازی به خیس کردن جماعت تبدیل شد وخاله سارا ومامانم وبابام رو حسابی خیس کردم.که البته براشون مفید بود چون از شدت تشنگیشون کم شد.

اتل متل توتوله 6

بعد که آب بطری کم میشد وشدت فواره کم میشد سریع بطری رو خالی میکردم تا بازی از سر گرفته شود.

اتل متل توتوله 6

خنده هیجانی

اتل متل توتوله 6

 

اتل متل توتوله 6

اینجا هم اصرارداشتم که باید پاهای بابایی رو خیس کنم ولی درکمال احترام به بابایی فرصت دادم تا دمپای شلوار وجوراباوکفشاشو نجات بدهچشمک

اتل متل توتوله 6

بزن بریم فواره کوچولو!!!

اتل متل توتوله 6

1392/05/08سه شنبه

رفتیم فروشگاه ومامان وبابام برام تخته وایت برد خریدن تا من نوعی دیگر از نقاشی محبوب رو هم تجربه کنم.قلب

میکشم

اتل متل توتوله 6

پاک میکنم

اتل متل توتوله 6

با دقت فراوونلبخند

اتل متل توتوله 6

اگه گفتین اینی که کشیدم چیه؟؟

یه فیله بُزُگـــــــــــــــــــــــــــــــــــه

اتل متل توتوله 6

قائم موشک بازی به سبک نی نی رُهام

با ماژیک جوجوها رو قائم کردم

اتل متل توتوله 6

بعد پاکشون کردم وبا هم دالی کردیممژه

اتل متل توتوله 6

1392/05/13یکشنبه

با تشکر از همکاربابایی مهندس سلمانی که این سنگریزه ها رو بهم هدیه داده تا باهاشون بازی کنم.یک دنیاممنون عموسلمانی انشالله برای نینی تون جبران کنیم.قلب

اتل متل توتوله 6

اگه گفتین اینا چین؟؟

مامانم میگه یه روزی اینا دوطبقه بودن ویه جاندارمهربون توشون زندگی میکرده ،بعد اون جانداره خونش رو ترک کرده ورفته توی دریا خونشم شکسته ودوتکه شده ،که بهش میگن صدف

اتل متل توتوله 6

میخوام یه بازی یه قُل دوقُل دهه ی نودی اختراع کنمنیشخند

اتل متل توتوله 6

قِل قِل قِلش بدین!!مژهوتوپ قلقلی درست کنین!!بغل

اتل متل توتوله 6

1392/05/14دوشنبه

به سبک قدیم نقاشی کشیدمقلب

اتل متل توتوله 6

 

اتل متل توتوله 6

دیگه چی بکشم؟؟

اتل متل توتوله 6

بذار داستان مصور مُنُهام کمالی رو بکشم!!

این منهامه که توی اتاق جیش کرده !!منم دعواش میکنم ومیگم :منهام اگه تو اتاق جیش کنی بهت شکلات نمیدما!!!بهت آب ئخ نمیدما!!!خونه که جای جیش نیست!!باید بری دسشویی

اتل متل توتوله 6

باید بگی مامان بیا جیش دارم فولیه خلی کارم

مدیونید اگه فکر کنید من توی اتاق جیش میکنم ومدیونترید اگه فکر کنید مامانم شمره وبهم آب یخ نمیده وقتی جیش میکنمخنده

 

اتل متل توتوله 6

اینا هم دایئه های(دایره) من هستند که خاله مهربونم از ذوقش چسبوندشون به دیوار خونمونقلب

اتل متل توتوله 6

شاد وسلامت باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

sana
15 مرداد 92 14:47
vaaay che ba haal.manam asheghe ab baziam
kash hame mamana mese shoma hosele dashtan .delam kheili misooze vaghti mamani hosele bazi ba bachasho nadareomidvaram khoda jooon hamishe salem vase mohamad roham negahetoon dare ta bishtaro bishtar besh eshgh bevarziiin


پس حسابی جات خالی بوده خاله جون
ممنون از محبت ودعای قشنگت عزیزم
ترکان
15 مرداد 92 15:21
وااااااااااااااای اول شدمپسر دیگه واقعا حسودیم شد بهتامنم اب بازییییییییییییییییییایشالا همیشه شاد و خوشحال باشید


خاله جون یادته قرار بود بیای خونمون؟؟؟بیا آب بازی هم میریم باهم
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:26
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
مامان حسام كوچولو
15 مرداد 92 15:41
ماشالله به اين شيطون بلا .
دست مامان سمانه هم درد نكنه كه مي زاره همه جور بازي بكني و از كودكي ت لذت ببري


ممنون عزیزم از لطفت
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 مرداد 92 16:10
ینی مامان سمانه خدای اختراع بازی. منم دارم دونه دونه این بازیهارو یادداشت میکنم. خخخخخخخخخخخخخخ


شایان ذکراست فواره بازی اختراع من نبوده خخخخخخخ
مامان سانلی
15 مرداد 92 18:22
سلام به عزیزانم...
به به آب بازی به اسم محمد رهام و به کام مامان و بابا..سمانه جون حسابی با آقای پدر آب بازی کردینا

قربون خنده هیجانیت برم من..کیف کردم

منهام جونم نقاشیهات عالین .دایی ها حسابی سوپرایز شدن حتما نقاشی مجانی از چهرشون کشیدی



دقیقا سمیه جون
مرسی خاله جونم
دایی نه داییه خاله جون همون دایره شما بزرگترا
فرناز مادر آتیلا
16 مرداد 92 12:20
جونم محمد رهام .....عجب آب بازی کردیها خوش بحالت.....


جاتون خالی خاله جون
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 15:59
سلااااااااااااااااااام
خوبین؟
چه فواره باحالی!چه ذوقی هم میکنه این پسر شوفول


سلام عزیزم ممنون امیدوارم شماهم خوب وخوش باشید
شوفول خخخخخخ
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 16:01
وایت برد مبارک عزیزم
آفرین بلد ماژیک رو درست تو دستش بگیره


بله بابا پسرم محمدرهام الملکیه واسه خودش
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 16:02
دست عمو جون درد نکنه با این سنگهای خوشگل
چه صدفهای خوشگلی.تا حالا ندیدم


بله واقعا دستشون دردنکنه
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 16:05
محمد رهام جون من شاهدم که جیش کردی و مامانت رفت شستشو
جدی موقع نقاشی داشت اینا رو میگفت؟
سمانه این کتاب مامان بیا جیش دارم خیلی روی ساقی تاثیر گذاشته بود.همشم از حفظ بود.
فکر کن تو رشت پیداش نکردم.اینترنتی خریدم
باز هم که تو سبز پوشیدی جیگر


خخخخخخخ خاله شماهم!!!
بله میناجون دقیقا اززبون خودش نوشتم
فعلا که روی پسرک من بی تاثیر بوده نــــــــــــــــه راستی بعد از اینکه توی اتاق جیش میکنه میگه مامان بیا جیش دارم فولیه خلی کارم
ندا میدادی خودم واست میخریدم ومیفرستادم عزیزم
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 16:07

به به چه دایره های خوشگلی
دست خاله سارا جون هم درد نکنه که چسبوندشون به دیوار
تو هم شاد و سلامت باشی سمانه جونم


چشمات خوشگل میبینه عزیزززززززززززم
همچنین شما وخانواده
خاله الهام
16 مرداد 92 18:14
کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده می شود
در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده می شود
عید شما مبارک


عیدشماهم مبارک باشه عزیزم
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 92 12:03
خصوصیتو دیدی؟


بله عزیزم اومدم پیشت
مامان افسانه
18 مرداد 92 2:15
سلام سمانه جون
عجب اب بازی کرده این محمدرهام خوش به حالش
دست عمو ردر نکنه بابت این سنگها و صدفها
خدایی کارت درسته تو دیوار کاغذ چسبوندی راحت نقاشی بکشه عاشقتم
الهی قربون اون خنده هیجانیت بشم من
تخته وایت برد هم مبارک باشه عزیزم
تقدیم


سلام عزیزم
جاتون خالی خیلی مزه داد
اره افسانه جونم پست هنرمند کیست ؟؟رو ببین علت کارم معلوم میشه
خدانکنه خاله جونم
مريم مامان نيكان
18 مرداد 92 19:42
عزيزم آفرين چقدر خوب مداد دست ميگيره ماشالله
فداي خنده هيجانيت بشم كه دلمو برد بوسسسس


یک دنیا ممنون خاله جون انشالله همیشه سالم باشید
مامان کیان کوچولو
19 مرداد 92 0:30
ای جاااااااااااااااااان چه حالی کردینا تو این روزای گرم ....
وااای سمانه چقدر دلم خواست از این فواره ها واسه خودم درس کنم خیلی خوشگله به خدا ااااا



اره سمیه جونم جات خالیدرست کن خیلی خوبه هم خوشگله هم حسابی خنک میشید
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مرداد 92 2:39
به به بازم کلی بازی
ما که کلی لذت میبریم
امیدوارم همیشه لبتون به خنده باز شه عزیزای دلم
عاشقتم با اون حرف زدنت
واقعا میگه کارم فولیه؟؟
میخوام بگیرم بچلونمت بگو خوووب
تخته وایت بردتت هم مبارک اووجولو


خوشحالم که خوشت اومده منا جونم
ممنون از دعای خوبت وهمچنین شما
بعد از اینکه اتاق مزین میشه بله میگه خاله جون
مرسی خاله مهربون
مامان رهام
20 مرداد 92 1:05
مث اینکه رهاما عاشق آب بازین...تخته وایت بردتم مبارک...دیگه مامان و زحمت نده رو دیوارم واست کاغذ بچسبونه


قربون جفتشون
نه خاله جون سبک نقاشیهام متفاوته!!!!!
محبوبه مامان الینا
21 مرداد 92 12:59
آخ جووووووون آب بازی
همیشه گفتم بازم میگم رنگ سبز خیلی به گل پسرمون میاد سمانه جون ماشاله هزار ماشااله
یه قل دوقل نسل جدیدرو هم دیدیم
ای جونم نقاش کوچولو چه فیلی بزگی کشیده
دوستون دارم فراووووووووون بوم بوم بوم بوم بوم


ممنون چشمات قشنگ میبینه
قربون محببتت محبوبه محبوبم
قلبم میزنه بوبم بوم عاششقتم فراوون
ببوس گل دخمل ماهتو