نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 7

1392/6/6 12:36
850 بازدید
اشتراک گذاری

به نام دوست که هرچه دارم از اوست

درود بریاران همیشگی ومهمانان

1392/05/17پنجشنبه

پسرنازم همچنان به ماشین بازی علاقه زیادی داری وجدیدا هم به تابلوها وجاده علاقه مند شدی وهمش میگی اینجا جاده است یا مثلا هر فرورفتگی رو که میبینی میگی جوبه،همشم مراقبی که چرخ ماشینها توی جوب نیفتن.

مژهمنم برات جاده درست کردمماچ

اتل متل توتوله 7

 پسرگلم به پازلهای چوبی وجورچینهای چوبی خیلی علاقه داری!این قطار رو خیلی دوست داری وعاشقشی،هرروز باهاش بازی میکنی وخوشحالم که ازش به خوبی مراقبت میکنی.قلب

اتل متل توتوله 7

 

اتل متل توتوله 7

 

قلبدرادامه منتظر شماییمقلب

1392/05/31پنجشنبه

رنگ برروی حجم

اتل متل توتوله 7

 

اتل متل توتوله 7

 وجرقه ابتکار

میخوام توشو رنگ کنم

اتل متل توتوله 7

 

اتل متل توتوله 7

 حالا پمبه بندازم توش رنگی بشه

اتل متل توتوله 7

 مامان سمانه ببین

اتل متل توتوله 7

پمبه بذارم اینجا

اتل متل توتوله 7

 دیگه نیست!!!!!!!!!

اتل متل توتوله 7

ببین مامان چی کشیدم؟؟

قطار کشیدم،جوجو کشیدم و......

اتل متل توتوله 7

 دستام آبی شده،دست دستتتتتتتتت

اولش رفتم تو فاز غم واندوه که چرا دستم رنگی شده!!!!ولی مامان سمانه با جیغ وهیجان ودست منو برد به فاز شادی ودستتشویق

اتل متل توتوله 7

پیش به سوی نقاشی

اتل متل توتوله 7

دفتررو جاده شیبدار فرض کردم وماشینم رو هدایت کردم

اتل متل توتوله 7

ویک لبخند رضایت ،همراه توضیح اینکه

مامان سمانه دیدی ماشین رفــــــــــــــــــــــــــــــــت

اتل متل توتوله 7

پنبه سوار ماشین شد وبازی ادامه داشت

اتل متل توتوله 7

 

ممنون از نگاههای مهربونتون

 

تا درودی دیگر بدورودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

محبوبه مامان الینا
6 شهریور 92 13:00
عزیزمی محمدرهام جیگر طلای مبتکر
عزیزم مراقب دست اندازها هم هست
خیییییییییییلی ماهی عزیزم هم خودت هم مامانت


شماهم تو قلب منی خاله جون

محبوبه جون من ماهم؟؟؟نکنه درراستای اون جمله ی مامانشم خانومه است بعلهههههههههه؟

بدون شوخی ماهی از خودته ازراه دور خودت وماهخ دخترتو میبوسممممممممممم
ترکان
6 شهریور 92 13:17
عاشق این لبخندای رضایت بخشتم پسررررررررررر


عاشق مهربونیت ترکان جونم
مريم مامان نيكان
6 شهریور 92 16:04
اي جانم من عاشق اتل متل توتوله هاي رهام جانم سمانه جان واقعا مامان منحصر به فردي هستي


ماهم عاشق شما وپسرماهت وقلب مهربونتیم
مامان آرتین
6 شهریور 92 20:16
سلام ،ماشالله به این راننده و نقاش کوچک
دوست خوبم خوشحال میشم به وبلاگ آرتین من هم سر بزنید و در صورت تمایل تبادل لینک کنیم.(آرتین نابغه کوچک)


سلام عزیزم ممنون از لطف وحضورگرمت

با افتخارلینک شدید/
مامان پوريا پهلووون كوچولو
7 شهریور 92 0:15
سلام عزيزم خوبي؟محمد رهام جان خوبن ؟عزيزمي چقدر اين لباست بهت مياد ...ان يكاد هم خوندم تا چشت نزده باشم پورياي من كه داره روزبروز لاغرتر ميشه!


سلام عزیزم شما خوبید؟؟

لطف داری گلم،اااااااااای جان ممنونم قطعا چشمای شما شور نیست خاله جونم

ای جونم ،چرا؟؟لابد خیلی وروجکی میکنه وغذا نمیخوره!!عیب نداره دوستم غصه نخور لاغر باشن ولی سالم باشن
ღ مونا مامان امیرسام ღ
7 شهریور 92 2:41
سلاااااااااااام دوست جون
خووب الان من و امیرسام اومدیم رو فرم
وای که کشت منو بریم پارک .تاب سرسره با نی نی
کلی هم برای باباش از اینکه پریده توی توپها با هیجان تعریف کرده
فقط ی بدی داشته اینکه متوجه شده فقط بابا نیست که میتونه ببرتش پارک به اینش فکر نکرده بودمدستم براش رو شد
حالا تا عادت کنه ی پروسه اس
اما انشاالله برای بعد از 17 میتونید بیاید دوباره؟؟
بوووس برای محمد رهام خوشگلم.هنوز صداش داره تو گوشم زنگ میزنه .قربونش برم
دوباره میام


سلام عزیزم خوبی؟پسرت چطوره؟
انشالله همیشه روفرم باشید عزیزدلم......آخی جونم به این پسرباهوش وماه

بله چرا که نه؟؟اون موقع زمان نمایشگاهم هستا منا جون میتونیم اونجا هم بریم البته هرطور شما راحتی عزیزم.

خدانکنه مهربونم،قدمتون روی چشم
محبوبه مامان الینا
7 شهریور 92 9:12

نه بابا جدی گفتم ماهی عزیزم

فدات گلم،ماهی از خودته
❤دو نیمه قلبم❤
7 شهریور 92 13:58
چه قطار خوشگلی داری عزیزم
به به جاده مامان ساز مامان سمانه
په باحال.رنگ بر روی حجم


مرسی خاله جونتازه فهمیدم استعداد راه وساختمانم دارم خخخخخخخ
مامان کیان کوچولو
9 شهریور 92 23:41
واااااااای عزیزم تو هم خودت ماهی هم مامانت هم این قطار و جاده ....
من عاشق قطارت شدم محمد رهام خیلی نازه مثل خودت که اینقدر پسر خوبی هستی .....


ماهی از خودته سمیه جونم،لطف داری
قابل نداره !!راستش خیلی بامزه اس همه خوششون میاد ازش.پشیمونم که چرا اینقدردیروکیومشو بازکردم.
مامان کیان کوچولو
9 شهریور 92 23:44
راستی این پست و با خاله فاطمه دیدیم عزیزم ...
مامانم هی میگفت ماشالله ماشالله ماشالله

دوستتو داریم هوااااااااااار تا



آآآآآخی به خاله گلم سلام برسون،ممنون از لطفتون

ماهم خیلی میدوستیمتون
خاله الهام
13 شهریور 92 11:57
سلام سمانه جونم
خوبي هر وقت بهت سر ميزنم يه ابتكار جديد داري هاااا
انشالله گل پسري هميشه شادو خندون باشه


سلام عزیزم

ممنون از محبتت

الهی آمین

ممنون از حضور گرمت عزیزم
خاله الهام
13 شهریور 92 11:58
اتل متل توتوله
احوالتون چه جوره

من خيلي ناراحتم آرتميس رفته مسافرت منم دو روزه كه نديدمش

ديگه طاقت ندارم


به به چه سراییدی خاله جون

اااااااااااااای جانم،فدای تو خاله مهربون