نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

شهربازی

1392/6/27 13:53
1,358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،روزخوشچشمک

1392/06/24دوشنبه

دیدار با فرشته های بهمنی ومامانهای نازشونقلباونم توی یه محیط عالی به اسم شهربازیقلب

 من-کسرا-علی

شهربازی

 

ادامه پراز عکس وهیجانه

من ورایان با یار شفیقمون جناب توپ قلببازی کردیم

 

شهربازی

 پرتشون کردیم توی این قسمت !!آخه ما کوچولوییم ونمیتونیم بندازیم توی سبدبغل

بعد ناگهان من به فکر فوتبال افتادممژه وتوپ رو انداختمو حالا شوت نکن کی شوت کن!!!!!!خنده

من پا به توپ به سمت خط حمله ومامان به دنبال من برای دریبل توپ وگذاشتنش سرجاشنیشخند

شهربازی

 درحال تماشای دوستمون علی آقا

بعد من ناگهان تصمیم گرفتم برم بالای این دستگاه وبرم از اون انتها تو پها رو بیارم تا بازی کنیمخجالت که مامانم مزاحمم شدناراحت وبغلم کردبغل

شهربازی

 بعد با این شازده پسر سوار کالسکه شاهزاده ها شدیم وبه سرزمین رویاها سفرکردیم

شهربازی

 

شهربازی

 وپرواااااااااااااااااااااااااااااااازخیال باطل وشلیکعینک وهیجانهورا

یکی از بهترین بازیها برای من این بود و4بار سوار شدم خیلی بهم خوش گذشت

شهربازی

 داریم به سمت ارتفاع 100000پایی اوج میگیریممژه

شهربازی

 بیا مامانی........بیا ببین

شهربازی

 بیا ببین داره آتیششون میگیره هبا پیماها رووووووووووو

شهربازی

 این عکسو که دیدم به مامانم گفتم:

مامان سمانه لطفا عسکو ئوشن کن ببینیم هبا پیماها آتیش میگیرن

من به فیلمم میگم عکس خخخخخخخخ

شهربازی

 واستخرتوپ محبوبم

شهربازی

 

هرچی مامانم تلاش کرد من این حرکت رو یاد نگیرم نشد که نشد!!!

امان از گروه همسالان!زبان

تازه خودمم مربی کسرا شده بودم وداشتم بهش آموزش میدادم.

 

شهربازی

 با علی توپها رو مینداختیم توی این دستگاهه واز پرتابشون به اسمون لذتی میبردیم وصف ناپذیر

شهربازی

 توپا رو از این سولاخه میذالم اینجا،بعدش میگه دوم..........دوم.............دوم..........میپره بالا بعدشم میفته زمین

بعدش توپ نائنجی میذائم

شهربازی

 

شهربازی

 بذارکمکت میکنم!!!

ببین اینجوئی بیا بالا

شهربازی

 نظاره به کسرا وتحلیل اینکه خوب یاد گرفته یا نه؟؟؟

شهربازی

 یه بار دیگه منو ببین !!!!

آخرشم کسرا موفق نشد تا بالا بیاد فکر کنم یه جای آموزشم ایراد داشت

شهربازی

 حالا بپر بپر

شهربازی

 من وعلی درحال پریدن

شهربازی

 پیش به سوی بازی بعدی

شهربازی

 آخجون ماشین بازی

من میخوام برم سوار اون ماشینه بشم که ماشین تبلکمو داره!!(روی اون ماشین مذکور عکس مک کویین بود)

شهربازی

 آخجون فلماندَگی(فَلماندَگی=لانندَگی=رانندگی)

شهربازی

 

شهربازی

 

شهربازی

 انقدر با عجله وسرعت پریدم پایین وسوار قایق شدم که زانوم کمی زخمی شد.ناراحت

شهربازی

 وبازهم هواپیمای عزیزممژه

شهربازی

 بیا دیگه مامانی...........بیا ببین دائم برنده میشمتشویق

شهربازی

 

شهربازی

 من فسقلیم ؟؟یا این دستگاهه خیلی بزرگه؟؟

شهربازی

 زنبور میگه:

ویززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز

شهربازی

 ای زنبول طلایی                                    نیش میزنی بلایی

پاشو پاشو بهاله                                     گل واشده دوباله

شهربازی

شاد ودلشاد باشیدتشویق

خدا یار ونگهدارتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیان کوچولو
28 شهریور 92 1:46
به به چقدر همه چی رنگی رنگی و خوشمله ...
خوش بحالت پسمل ناز و خوشگل ....
وای از این حرکت بچه های بزرگتر روی سرسره حالا بازم خوبه اینجا کفش پاشون نیس .... سمانه جون دیگه یاد می گیره دیگه بـــــــــی خیال


آره اینجا کفش ندارن وخداییشم پله هاش یه کم دوره بچه حوصله اش نمیگیره!!ولی بازم خطرناکه

تو پارک این کار رو نمیکنه خداروشکر چون خیلیییییی تمیزه از این حرکت بدش میاد

آره واقعا توی تربیت بچه ها یه چیزایی اصلن دست ما نیست جامعه قویتره
خاله الهام
28 شهریور 92 9:13
معلومه حسابي بهتون خوش گذشته ها
عزيزم ان شالله هميشه دلت شادو لبت خندون باشه
البته سمانه جون شما هم همين طور


جاتون خالی عزیزم

یک دنیا منون وهمچنین شما
مامان حسام كوچولو
28 شهریور 92 16:28
انشالله هميشه خوش باشي


همچنین شما خاله جون
مريم مامان نيكان
29 شهریور 92 9:59
چه روز قشنگي چقدر به كوچولوها خوش گذشته اين جور جاها فقط خيلي به مامان و بابا خوش نميگذره مگه نه مامان سمانه؟


بچه ها که صفا کردن ولیییییییییی راست میگی خداییش مامانا هلاک شدن .هلاکتی شیرینننننننن
ببوس گل پسر نازتو
سمانه مامان ستایش
30 شهریور 92 3:04
چه روز خوبی بوده واسه این وروجکای پر انرژی.فقط اینجور جاهاست که راحت میتونن انرژی فراونشونو خالی کنن
اون اموزش برعکس بالا رفتن از سرسره هم خیلی بامزه بودنمیدونم چرا بچه ها عاشق برعکس بالا رفتن از سرسره ندهرچند ما خودمون هم که کوچیک بودیم اینطوری بیشتر بهمون کیف میداد


دقیقا
میبنی توروخدا بچه های دیگه رو هم اغفال میکنه!!!!!
خخخخخخ بیچاره مامانامون از دستمون چی میکشیدن
محبوبه مامان الینا
30 شهریور 92 9:33
چه روز پر تحرک و هیجانی داشتین
اااااااااای جوووووووووونم ذوق و شوق از چشاش میباره
سمانه جون به داخل پرانتز این قسمت خیلی خندیدم: فَلماندَگی=لانندَگی=رانندگی

ینی کشته مرده فرهنگ لغات و توضیحات نوشتنتم
بوس بووووووووووووووس برای محمدرهام جیگر طلا


جای ما بسیارخالی خیلی خوب بود
خخخخخخخخخخخ
ممنون از مهر ومهربونیت دوست گلم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 شهریور 92 10:40
ههههههههه خیییییییلی بامزه بود...

کیفور شدیم بسی زیاد...

همیشه خوش باشیییییییییییییییییییین.


ممنون عزیزم
جای شما خالی
همچنین شما
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 8:11
سمانه جون این کدوم شهر بازیه؟؟؟
سمانه اصلا" تو ذات همه ی بچه هاست که سرسره رو دقیقا" برعکس برن بالا
هرکاری هم کنی فایده نداره.آخه لذتش تو همینه
ای جانم تو اون هواپیما چقدر هم شاد
همیشه شاد باشی پسر گل


توی مجتمع یاسه نمیدونم اسمش دقیق خودش چیه
آره فکر کنم ذاتیه هههههههه
خیلی دوست داشت اون بازی رووووو
ممنون خاله جونم
مامان افسانه
2 مهر 92 23:58
عزیزم همیشه به گردش وشادی باشی
اخ که بچه ها از این که برعکس بالا رفتن از سرسره رو چقدر دوست دارند
خدایش هم معلوم که به محمدرهام خوش گذشته و روز پر انرژی داشتند


ممنون خاله جونی
دقیقااااااااااااااااااا
بله جای شماوپسرا خالی