نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

حکایت نامه محمدرهام

1392/6/29 11:09
484 بازدید
اشتراک گذاری

مامان سمانه جوجو میخوای؟؟؟

مامان:تو جوجوی منی دیگه عزیزم

من:من که جوجو نیستم این جوجوئه،من مَحَمد رهامم،محمدرهام فسقلیییییییییقهقهه

 

بابایی برام ابمیوه بخر لطفا

بابایی:چه ابمیوه ای میخوری پسرم

من:آبِ گوشتخنده

 

یایان بیا بریم استخ توپ

رایان:من توپا رو دوست ندارم

من:چرا دوست داری!!دقت کن!!ببین چقدرتوپا قشنگنلبخند

 

کاله سارا من دائم میئم گَدِش

خاله سارا:کجا خاله جون؟؟منم میبری؟؟

میرم پیش نی نییا دوستام،تو بُزگـــــــــــــی..........بمون خونه بیرون سَده ســــــَما میخولیچشمک

 

یه روز که مهمون داشتیم قبل از اینکه مامان به بابایی بگه چی بخره گوشی رو ازش گرفتم وگفتم:

مُغ بخر،پیازم اگه بود بخر،سه تا هم بستنی شکلاتی بخر

 

به محض اینکه آهنگی که خیلی توی جشن سالگرد ازدواج عمو پخش میشد رو شنیدم گفتم:

مامان یادته رفتیم خونه زنمو رقصیدیم.........کیک خوردیم

مامان :بله عروسک مهربونم

من:لطفا فردا بریم خونه زنمو کیک بخولیمنیشخندآخه من اون دیروز کیکمو نخولدم

مامان سمانه ...شما توی اتاق من چیکار میکنی؟؟؟

مامان:دارم لباس برمیدارم ،میخوام لباسامو عوض کنم پسرم

من:نــــــــــــه نـــــــــــــــــــــه نــــــــــــــــــــــــــــــه اینجا اتاق منه!!!!!!برو توی اتاق خودت لباس بپوش

مامان:پسرم لباسام توی اتاق شماست،اجازه میدی بردارم؟؟

من:بله ....لباساتو برداربرو توی اتاق خودت بپوشعینک

مامان:خجالت......پس چرا شما شبا توی اتاق من میخوابی؟؟؟

من:لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

nicel
27 شهریور 92 19:23
ای جان عزیز دلمممم


میسی خاله گل،همیشه بیا پیشمون لطفا
خاله الهام
28 شهریور 92 9:09
اي جونم خاله چقدر تو شيرين زبوني

عاشق اين قانع كردنت هستم واقعا وقتي دقت كني به نتيجه هاي جالبي ميرسي
اين آبميوه جديدت منو كشته



خخخخخخخخخ مرسی خاله مهربونم
☂ marjan ☂
28 شهریور 92 19:53
سلام مامان محمد رهام گلی!
داشتم وب مینا جون-دونیمه ی قلبم-رو میخوندم!دیدم از شما نوشتن!!!
اسمتونو زیاد دیدم تو نی نی وبلاگ ولی اولین باره که میام پیشتون!
خوشحال میشم به منم سر بزنین و اگر موافق با تبادل لینک بودین بهم بگین!
خوشحال میشم!بوس


سلام عزیزم
دوستان به من لطف دارن.
چشم حتما،با افتخار لینک شدید
بووووووووووس
☂ marjan ☂
29 شهریور 92 1:00
با کمال افتخار و احترام لینک شدین!
رمزو خصوصی گذاشتم براتون


یک دنیا ممنون گلم
مريم مامان نيكان
29 شهریور 92 9:47
واي چي بگم از شيرين زبوني اين عروسك كوچولو ماشالله چقدرم مودب صحبت ميكنه
بوسسس براي اين عروسك كوچولو


ممنون از محبت ومهربونبت خاله جونم
zanamo zahra
30 شهریور 92 2:26
ey jan biya khonamon behet keyk bedaaaaaaaaaaaaaam



میسی زنعموی مهربون
سمانه مامان ستایش
30 شهریور 92 2:56
قربوووون اون شیرین زبونیت گلپسرچه بامزه به خاله سارا گفته "سده سما میخولی" وروجک


خخخخخخخ میخواستم گولش بزنم خاله جون
محبوبه مامان الینا
30 شهریور 92 9:36

وای خدا کلی خندیدم
خیلی پست باحالی بوووووووووود
آب گوشت!
خاله سارا سما میخوری؟!

ینی عاااااااااااااااااشششقتم شیرین زبووووووووووونم


الهی همیشه دلتون شاد ولبتون خندون باشه
الینا جونمو ببوس
نى نى عسلك
1 مهر 92 22:52
اى جانم!شيرين زبون!اب گوشت هم ابميوه خوشمزه اى بايد باشه!


قطعا خوشمزه اس خاله ی گل ومهربون
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 8:14

ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم چه شیرین زبون هم شده
جریان لباس خیلی باحال بود



خیلی قشنگ صحبت میکنه مینا جون دلم میخواد درسته قورتش بدم
آره دیدی چه شرمنده ام کرد فسقلیییییییییییییی
مامان افسانه
2 مهر 92 23:53
هزار ما شا ا... سمانه جون براش اسفند دود کن
شیرین زبون خاله
کلی نیمه شبی خندیدیم
در پناه خدا باشی و از بلایا به دور
مشتاق صدایت هستم
موفق باشی
برای مامانی و گل پسر


ممنون عزیزم،به روی چشم
الهی آمین وهمچنین فرشته های شما
اتفاقا میخواستم بهت زنگ بزنم وبپرسم چرا کم پیدایی؟؟ولی اصلن خونه نیستم یه مدتیه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 مهر 92 14:37
شیرین زبونم ب زودی میام میخورمت


خخخخخخخخخ
بهار
5 مهر 92 23:46
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای محمد رهام جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com