نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

سی ویکِ محترم

1392/6/30 11:03
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

درود وهزاران روزخوش وخیرمقدم

 

خدا تو را آفرید تا من زیبا ترین پسردنیا را مادری کنم

 

31

من عاااااااااااااااااشق این پست نانوشته وعکساش بودم نمیدونم چطوری یادم رفت متفکربنویسمش!!!درحدیکه وقتی مرور کردم ودیدم ننوشتمش شوکه شدممنتظر

پسرک نازم،نازدار شیرینم این حواس پرتی منو ببخشخجالت

پانزدهم شهریور تا چشماتو باز کردی بهت گفتم تولدت مبارک عروسکمقلبماچتشویق

وشما هم گفتی:برام کیک نمیپزی؟؟؟سوالتعجب

منم حالم اصلا خوش نبود ودرگیر عفونت شدید ونابه هنگام گوشم بودم ومیخواستم برات کیک بخرم ولی این حرفت مامان بیحال رو کشوند توی آشپزخونه وماحصلش غذای مورد علاقه ات ویه کیک خوشمزه شد.چشمکنوووووووووش جونت عزیزمقلب

انشالله 310ساله شیقلب وهمیشه تندرستلبخند وشاد باشی ماهکمتشویق

از این ماهگرد نمیشه گذشت خیلی خاصههیپنوتیزم

عدد 31توی خونمون میدرخشید!!!!!!چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟خنثی

بفرمایید ادامه

بابایی مدام میگفت سمانه بیا برو استراحت کن!!!میرم براش کیک میخرملبخندمژهقلب

ولی من گفتم بچم توی پختشم که مشارکت میکنه لذت میبره این کیف رو از ما نگیر لطفاچشمک

فیگورهای سر آشپز ِخوشمزه ی خوشمزه پَزخوشمزه

31ماهگی

 

31

 

31

 

31

 بابایی موهای فرشتمونو شونه زدفرشته

31

 هزارماشاللهلبخند

هزارالله اکبرلبخند

ماه بودی ماهتر شدی ماه شب 14قلب

31

 عادت این روزهای فسقلییییی خونمونخیال باطل

31

 ای جان لباشوووووووووووووماچ

قرکمرواداشوووووووووووووومژه

31

 شازده کوچولوی مودب مامان وباباچشمک

31

 فدای دستای کوچولو واون نیمرخ خوردنیتتتتتتتتتتتخوشمزه

31

 وبازهم عادت این روزهامژه

31

دستتو گرفتی جلوی دهنت مامان نبینه بگه :

محمدرهام دست از سر اون لب بنده خدا برداررررررررررررررکلافه

31

 وبازهم

من فدای تو به جای همه دنیا تو بخندلبخند

31

وقتی یک پسرک ناقلا میخواد خودشو کنترل کنه که نخندهنیشخند

31

 پسرکم درحال دلبری کردنمژه

31

اخمت تو حلقم ماهکمچشمک

31

 زیباترین صدای جهان،ملودی خنده توستبغل

31

 گوگولی مگولیییییییییییییییییییقلب

31

 کدام *31*قویتر است؟؟

کدام *31*پیروزتراست؟؟

31ساله یا 31ماهه

31

 عشقولانه پدرو پسریقلب

31

 تشویق کنید بچم روتشویق

محمدرهام..............محمدرهام..................هِی هــــــــــــی

محمدرهام.............محمدرهام...................هِی هــــــــــــــــــــــی

31

 وبالابردن دستهای پیروز کوچک میدانقلب

31

وحالا یک هنرنمایی مشترک دیگه از سی ویکی های منزل ما که تقریبا کار هرروزشان است.قلب

31

 آغوشتان همیشه گرمقلب ومهرتان مستدامقلب

31

 حالا میرسیم به قسمت هیجان انگیز تبلک شاه پسربامن حرف نزن

31

 درحال شادی وهورا کشیدنهورا

31

عشقم میگفت:

مامان سمانه دودا رو ببین!!!!!!!!بغل

31

 بیگییمشون(بگیرمشون)ابله

31

 

31

 یک......دووووووووووووووووووووووووووووووووووو

31

 این هم اولین ماهگرد سومین دهه ی زندگی عروسکمهورا

ممنون از شکیباییتونقلب

وقتتون بخیروخوشیبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان حسام كوچولو
29 شهریور 92 17:10
اي جان انشالله صاحب هر دو 31تون سلامت باشن زير سايه آقا امام زمان


ممنون از دعای بینظیرت دوست گلم
مریم مامان نیکان
29 شهریور 92 20:56
ای جانم واقعا این پست به این زیبایی با این همه عکسهای قشنگ پدر و پسری چطور یادتون رفته بودعزیزم اگه برات اشکال نداره میتونم از ژستهای پدر فرزندیتون استفاده کنم؟


واقعا مریم جان خودمم خیلی غصه خوردم
این حرفا چیه گلم،راحت باش تازه خوشحالم میشم
مامان آرتین
30 شهریور 92 1:35


















بسیارزیبا
مامان پریا
30 شهریور 92 2:15
سمانه گلم مثل همیشه با سلیقه و زیبا
ایشالا این گوش دردت هم خوب بشه و راحت بشی
ایشالا 310000000000 ساله بشه این شاه پسری ناز


پریای گلم مثل همیشه به من لطف داری

ممنون
فرشته ها رو ببوس
ازاده ... مامان احسان
30 شهریور 92 2:18
عزیزمممممممم 31 ماهگیت مباررررررررک
ایشالا همیشه سالم و ختدون باشی
و خدا این مامان و بابای مهربونت رو برات سلامت نگه داره
امیییییییین


یک دنیا ممنون خاله جون بابت حضورگرم وقلب مهربون ودعای بینظیرت
zan amo zahra
30 شهریور 92 2:19
fereshte kocholoye man bos
samane jon aksa kheili ghashang bod hamishe shad bashid
makhsosan tooooooooooooooooooo


ممنون زهرا جونم از لطف ومهربونیت
خخخخخخخ تو مو میبینی ومن را تصور میکنی عایا؟؟؟؟
سمانه مامان ستایش
30 شهریور 92 2:53
اولین ماهگرد سومین دهۀ زندگیت مباااارک محمد رهام جووونم
خدا 31 های زندگیتو حفظ کنه سمانه جون
همه عکسای گلپسری قشنگ بودن مخصوصا عکس خندۀ قشنگش


ممنون دوست گلم
از دعای عالیت سپاسگذارم
چشمات قشنگ میبنه خاله ی گل
مهسا مامان نویان
30 شهریور 92 8:48
مبارکت باشع عزیزکم امیدوارم همیشه لبای خوشگلت خندون باشه


ممنون خاله جون
محبوبه مامان الینا
30 شهریور 92 9:41
31 ماهگی گل پسرمون مبارک
ای جان سمانه جون با حال ندار هم واسه محمد رهام عسلی کم نمیزاری
عکسهای مردان 31 ساله و 31 ماهت خیلی باحال بود
انشاله همیشه شاد و خوشبخت باشین عزیزم


ممنون عزیزم
خوبی؟دماغت درچه حاله؟؟؟؟؟

همچنین شما
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 شهریور 92 10:35


اااای خدااااا

چه پست بی نظیر و بااحسسسسسسسسساسی

کلی کیفور شدم عززززززززززیزم....

البته نوشته های شما هم بی نظیرترش میکنه.

مبارکهههههههههههه


یک دنیا ممنون از این همه مهربونی عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 شهریور 92 12:06
به درخواست دوستان
سه چهارتا عکس به مابقی ِ عکس های پارک ارم اضافه شد، دوست داشتی، باز هم بیا.



حتما عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 شهریور 92 12:06
شکلکش اشتباه شد.




اوهووووووووم
مامان کیان کوچولو
30 شهریور 92 14:28
ای جانم مبارک باشه عزیز دلم ...
همیشه خندون و شاد باشی عسلِ کوچولو ی خوووونــــــه ...




یک دنیا ممنون عزیزدلم
مامان محمدصدرا
30 شهریور 92 16:45
تولد گل پسر ناز و خوشگل مبارک. ان شاالله جشن دانشگاه قبول شدن و ازدواج و 150 سالگیش. خوشحال می شم به وب ما هم سر بزنی خانمی.
http://mos.niniweblog.com


یک دنیا ممنون عزیزم
به روی چشم
شیرین
30 شهریور 92 21:30
عزیزممممممم
31 ماهگیش مبااااارک.
سمانه خانوم هنرمندددد عکسا هم عاااالین، ژستای رهام خیلی خیلی بامزه ن. قربونش برم من


ممنونم شیرین جونم
شرمنده نفرمایید لطفا من پیش هنر شما هیچم بانوووو
خدانکنه عزیزم
آراد جونمو ببوس
فرناز مادر آتیلا
31 شهریور 92 13:31
31 ماهگی محمد رهام گل و 31 سالگی همسرتون و بهتون تبریک میگم عزیزم.............


ممنون عزیزم
مائده مامان رهام
1 مهر 92 11:45
سلام ، 31 ماهگی محمد رهام خشگلت مبارک
گل پسرتون هم اسم پسر نازنازی منه البته رهام من تازه 6 ماهشه خوش حال می شم به دنیای ما هم سری بزنید
در ضمن چه ایده ی با حالی بود منم حتما ماهگرد مشابه رهام با سن باباش و جشن می گیرم


سلام عزیزم
جونم فسقلی ناز
چه عاااااااااالی
متاسفانه آدرس وبت رو نذاشتی برام که!!!!!!!!!!
مائده مامان رهام
1 مهر 92 11:49
ببخشید آدرس وبلاگم و فراموش کردم برات بذارم
تازه کارم دیگه


یه ویزایش کن لطفا آدرس وبت رو
فکر کنم اشتباه نوشتی
میره تو گوگل
ولی پیداش کردم عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 مهر 92 13:10
سلام. عکس بیسکوئیت ها رو گذاشتم.


ممنون
نى نى عسلك
1 مهر 92 22:50
خدا اشيونه تون رو حفظ كنه.
چه دلبري هايى مى كنه شازده پسر!



ممنونم عزیزماز دعای زیبات
دخترای گلتو ببوس
مهرنوش مامان مهزیار
2 مهر 92 7:51
مببببببببببببببببببببببببببببببببببببارک باشه جشن 31 ها.


ممنون عزیزم
❤دو نیمه قلبم❤
2 مهر 92 8:20
31 ماهگیت مبارک عزیزم
خوب معلومه چرا یادت رفت؟؟؟؟
حالت بد بود دیگه!!!!
وااااااای من خیلی شرمندم تو این مدت فراموشم شد ازت بپرسم که گوشات خوب شدن یا نه؟؟؟من خیلی خجالت الان دارم می کششششششششم
ای جان پسر 31 ماهه و پدر 31 ساله
چقدر هم شبیه به هم هستن
خدا هردوشون رو برات حفظ کنه سمانه جان عزیزم
سمانه باز هم میگم تو یه مادر نمونه هستی که تمام وقتو صرفو محمدرهام کردی این کارت قابل ستایش عزیزم
ایشالله پسری وقتی بزرگ شد برات جبرانشون کنه
شاد و سلامت باشید هر سه تاتون و امیدوارم تو خونتون همیشه سلامتی و شادی و خوشبختی باشه


باز هم ببخش دیر اومدم ولی تک تک پستهای نخونده رو با عشق خوندم
یادت باشه من عادت ندارم پست زیاد بذارم ولی پستهای دوستانم رو دوست دارم


سلام به روی ماهت
مرسی مینای خوش قلب وانرزی بده
نه بابا شرمنده چرا عزیزم!!!تحت نظرم فعلا وبهترم شکرخدا
ممنون مینا جونم خدا همسر وگلهای ناز شما رو هم حفظ کنه
یک دنیا ممنون بابت این همه مهر ومهربونی
عاشق خودت ومهربونیتم ممنونم که انقدر برامون وقت میذاری گلم یک دنیا سپاس
خخخخخخخ میدونم تو منو همه جوره دوست داری
محبوبه مامان الینا
2 مهر 92 13:03
خصوصی


همه چی آروم وعالی بود
ترکان
2 مهر 92 23:30
واااااااااای 31 ماهگیت مبارک عزززززززییییییزه دلمایشالا همیشه بخندیببخشید من با تاخییر اومدمنمیدونم چرا هر چقدر میدوم این پستهای عقب مونده تموم نمیشنلذا برای دیر به دیر خدمت میرسم


ممنون ترکان جونم
الهی آمین
هههههههه دویدنت ملایمه وگرنه میرسیدی
مامان افسانه
2 مهر 92 23:48
سلام سمانه جون
31 ماهگی محمدرهام و31 سالگی هممسرتون هم مبارک باشه
امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشند
به به بازم کیک
نوش جونت بشه محمدرهام جون
با هم شاد و خوشبخت باشید


سلام عزیزم
یک دنیا ممنون
همچنین شما
پسراروببوس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 مهر 92 14:34
مامان سمانه چرا یادت رفته بود عکسای عشقمو بذاری. تو ک میدونی محمد رهام پسر منم هست پس دیگه این کار و نکن و مو ب مو همه روزاشو برام تعریف کن
نفســــــــــــــــــــــــــم 31 ماهه شدنت مبارک. عاشقتم


چشم عزیزم لطف داری به محمدرهامم
یک دنیا ممنون مهربون
مریم مامان نیکان
5 مهر 92 7:59
سلام عزیزم ببخشید یادم رفت رمزم را به بهترین دوستم بدم لطفا پیام خصوصیتون رو چک کنید


اشکال نداره گلم،پیش میاد
ملی
9 مهر 92 12:09
عزیزم مبارکش باشه
احسنت به مامان این فرشته کوچولو با اون حالش!!
دوستون دارم


مرسی ملی گلم،ماهم شما رو خیلی دوست داریم مایا عروسک رو ببوس