نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اتل متل توتوله 11

1392/7/15 19:58
515 بازدید
اشتراک گذاری

1392/07/11پنجشنبه

درود وروزخوشقلب

میخوام از آخرین فرصتهام استفاده کنم؟؟؟خیال باطل

منظورم شن بازیه،آخه تا چند وقت دیگه که هوا خنک شه احتمالا شن بازی ما تعطیل شه،مگراینکه مامانی دلش به رحم بیاد وشنهای نازنینم رو به خونه راه بده!!!!!!!!!نیشخند

 

اتل متل توتوله 11

 

درادامه مطلب منتظرحضورگرمتان هستیم

امروز رفتار وسواس گونه ونظیفیم رو کنار گذاشتم وهمون مدلی که مامانم دوست داره چشمکبازی کردم.هپلی هپووووووووووووووابله

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 من ومامانم توی خونه خیلی با هم میرقصیم،ولی مامانم امروز اعتراف کرد چشمکه مهارت من بیشتره چون تا حالا مامان سمانه موفق نشده بود شن برقصونه!!!!!خنده

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 چه قرکمری هم دارن این شنهای ورپریدهمژه

اتل متل توتوله 11

 دست دست دست

حالا با هیجان وشور ونشاط بیشتر ادامه میدیمزبان

اتل متل توتوله 11

 خب حالا نوبت پوست رهامی هستش که صفاکنهاز خود راضی

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 بازم شوتینگ شنهالبخند

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 خب حالا وقتشه که دوربین وسروکله مامان سمانه هم صفاکننچشمک

گیلی لی لیچشمک

مامانی از صلاح جیغ استفاده نموده وفرار را بر قرار ترجیح دادن متاسفانه از صحنه عروس شدن وگُل پاشونشون عکسی نداریم.خنده

 

اتل متل توتوله 11

 اینم آخرین صحنه قبل از فرار مامان سمانه استقهقهه

اتل متل توتوله 11

 بیا جونم،بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــا دیگه کاریت ندارمنیشخند

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 به درخواست مامانی دست از سر موهام برداشتم وبه دست محترم عنایت نمودم.چشمک

به ذرات شن روی موهام دقت بفرماییدابله

اتل متل توتوله 11

 مامانی برای اینکه از هجوم بی امان شنها به سر وکله اش نجات پیدا کنه دستشو قربانی کردمژه

اتل متل توتوله 11

 این عکس صرفا جهت عمق فاجعه گرفته شده خخخخخخخخ

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

 اینم پرچم رهام سازهیپنوتیزم

اتل متل توتوله 11

 ویک ابتکار دیگرعینک

اتل متل توتوله 11

بعد از شن بازی چی میچسبه؟؟متفکر

فوتبال ساحلیچشمککه به دلیل نبود ساحل وامکانات ما گل کوچیک رو جایگزینش کردیم تا بلکه مسئولین مربوطه رسیدگی کننزبان

اتل متل توتوله 11

 بیخود نیست فوتبالیستها کتونی میپوشن!!!!!!!!!!!وقتی صندل پات باشه پای بنده خدا دچار دوگانگی میشه که ایا توپ رو شوت کنه یا صندل رو؟؟؟؟؟؟

اگرم پای مربوطه هوشمند باشه مثل پای بنده که به طور همزمان هردورو شوت میکنهخنده

اتل متل توتوله 11

 این پله های نازنین که به دلیل وجود آسانسور بی استفاده موندن !!!!!!!مژهگفتم یه کم توپ بازی کنن بلکه از این رخوت در بیاننیشخند

اتل متل توتوله 11

 از قل قل خوردن توپ روی پله ها خیلی لذت بردم وحسابی خندیدم.قهقهه

اتل متل توتوله 11

 

اتل متل توتوله 11

تا یک روز خوش پاییزی دیگر بدورد

اتل متل توتوله 11

 مامان نوشت:

عزیزدلم امروز به ما خیلی خوش گذشت،هم به من هم به شما ،این اولین باری بود که بدون درنظر گرفتن کثیف شدن موها ولباسات بازی کردی ونه تنها خودت رو بلکه من وفرش وپارکینگ رو هم حسابی شنی کردی واین کیفی عظیم بود برای من.دیدن پسرک برفی ونازم که توی شنها قل میخورد وهمزمان با پرتابشون به آسمون قهقهه میزد باعث شد لذتی وافر ببرم از دنیای کودکانه ی تو ومادرانه ی خودم.قلب

بعد که بردمکت حمام حس کناردریا بودن بهم دست داد چون کف حمام پراز شن بود ،تمام اعضا وجوارحت به شن مزین شده بود.خنده

بازم از عمه وشوهرعمه ی ممنونیم که این روزهای خوش رو با آوردن شن برای ما رقم زدن.قلب

اتل متل توتوله 11

 این بود یکی دیگر از شیرین شکرهای کودکانه های تو ومادرانه های من.

روزهای پاییزیت پر از برگ ریزون لبخند نازدار من.

اتل متل توتوله 11

شاد وکامروا باشیدماچ

بدرودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کیان کوچولو
16 مهر 92 21:39
عزیزم خیلی خوووب بود .. معلومه که خوش گذشته ....

با این اوثاف بازم شن واسه دفعه ی بعد می مونه؟؟؟؟


خخخخخخخخخ بله شن زیاد داریم خاله جون
مامان رهام
17 مهر 92 23:10
سلام سمانه جون به به جای من خالی منم خیلی شن بازی رو دوست دارم دیگه چه برسه به این وروجکا.اولش گفتم چه حوصله ای داره سمانه جون تو خونه این کارومیکنه بعد دیدم نه تو پارکینگه...


سلام عزیزم ای جانم جات خالی عزیزم
نمیدونم والا شاید واسه زمستون مجبور شدم وآوردم توی خونه
محبوبه مامان الینا
18 مهر 92 8:32
وای چه پست هیجانی و با حالی بود
شنهای ورپریده
عجب دیسکویی بوده اونجا
معلومه چون آزاد گذاشتی گل پسرو حسااااااااااااااااااااااااابی لذت برده و هیچی تو دلش نمونده ...آفرین مامانی کا خودتم همراهی کردی
خیلی این پست رو دوست داشتم


همیشه ازاده محبوبه جون،ولی سوسوله همش فکره اینه که مبادا کثیف بشه وچندشش بشه ولی اون روز کیف کردم بیخیال نظیفی درونیش شده بود،جاتون خالی خیلی بهمون خوش گذشت
ღ مونا مامان امیرسام ღ
19 مهر 92 1:44
اای جان
سمانه جون تو حمام هم میتونید موقع سرما برید برای شن بازیهاا
هم گرمه چون داخل ساختمونه هم کثیف کاری نداره
امیدوارم همیشه صدای خنده های از سر شوقتون گوش اسمون رو کر کنه عزیزای دلم
من که همیشه میام اینجا کلی لذت میبرم از مادرانه های شما و کودکانه های منهام جووووون


حمام ما فسقلیه منا جون
ممنون همچنین شما دوست خوبم وخانواده محترم
واقعا"؟؟
مهسا مامان نویان
20 مهر 92 11:55
عزیز دلم معلومه حسابی بهش خوش گذشت منم عاشق اینم که بجه ها تا میتونن خرابکاری و کثیف کاری کنن موقع بازی از خنده های قشنگشون لذت میبرم رهام دوست داشتنی و با اون لبخند خوشگلش ببوس


دقیقا لذت منم همینه......گاپسری رو ماچ بارون کن لطفا
فرناز مادر آتیلا
26 مهر 92 14:31
آخ قربون پسر گلمون ...معلومه حسابی خوش گذرئنده بودیاااااااااااااا


خدانکنه خاله جونم،جای دوست جونام خیلی خالی بود
❤دو نیمه قلبم❤
30 مهر 92 7:50
اگه مامان سمانه که تو باشی هستی(جمله رو داشته باش)حتما" این شن ها میان تو خونتونمن مطمئنم
اصلا" شن بازی تمام لذتش به همین کثیف کاریهاستخوشحالم که احساس در کنار دریا بودن داشتی تو حموم
شاد باشین مادر و پسر


جمله ت خیلی باحال بود مینا

ممنون عزیزم شما هم همیشه شاد وسلامت باشین