نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

عجائب خردادی

1393/4/1 0:25
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان،سلام ماهکم

دلبرکم دوازدهم خرداد نودوسه توی پایتخت اتفاق عجیبی افتاد،باد سرخ یا طوفان وحشتناکی شهررو به هم ریخت.آسیبهای زیادی رسوند وکلی وحشت توی دل مردم انداخت.

ساعت 5بعد ازظهر بود که ناگهان آسمون تاریک وسرخ شد وطوفان شروع شد.خیلی درختها قطع شد ومتاسفانه 5نفر از همشری هامون فوت شدند وحدود چهل وپنج نفر هم زخمی شدند.

خدا میدونه وقتی توی تاکسی بودم آرزوم این بود که ای کاش تمام مردمی که الان توی خیابون هستند بیمه ی عمر داشته باشن،بعد از شنیدن اخبارهم همه ی فکرم پیش فوت شده ها ومصدومین بود بازم به بیمه ی عمرشون فکر میکردم.که انشالله همشون داشتن ویه حمایت عاطفی برای خودشون وخانواده شون بوده باشه.چشمک

اون موقع شما پیش مامی جونت بودی ومن سرکار(بیمه پاسارگاد)،دل تو دلم نبود تا بهت برسم گرچه میدونم مامی جون بیشتر از من هواتو نداشته باشه کمتر نداره ولی بازم میخواستم کنارت باشم.وقتی رسیدم خونه ی پدرجون تند باد تقریبا تموم شده بود وبارون شدیدی میومد وچون برقها قطع بود پدرجون بنده خدا توی خیابون منتظر من بود تا دررو برام بازکنه.محبتیک دنیا ممنون پدرگلمبوس

لحظه ی مخوفی بود،تاریکی،سرخی هوا،باد شدید،قطعی موبایلها همه دست به دست هم داده بود تا بهمون یادآوری کنه از عظمت خدا غافل نشیم.آرام

وقتی اومدم برام گفتی:

مامانی شما کجا بودی؟؟پنجره ی اتاق مامی جون باز شد گفت:دوووووووووووم من خیلی ترسیدم پریدم بغل مامی جون تا شما بیای

این چند تا عکسه که از نت گرفتم

طوفان

 

طوفان

 

طوفان

 

طوفان

 

طوفان

ودرآخرین روز خردادی:

نمیدونم وقتی این مطلبو میخونی چند ساله ت شده؟؟چند تا جام جهانی دیدی ؟؟اصلا فوتبال دوست داری یا نه!!!که قطعا داری چون همین الان توی آپارتمان کوچولومون چنان شوتهایی میزنی،درحدتیم ملــــــــــیزیبا

نورچشمم،تیم ملی کشورمون توی سال 2014به جام جهانی رفت وتوی گروه آرژانتین،نیجریه وبوسنی قرار گرفت که همشون تیمهای عالی بودند.ولی ازهمشون قدر تر آرژانتین بود

از سوابق آرژانتین اینو بدون که:

آرژانتین ۲ بار درجام جهانی فوتبال٬در سال‌های 1978 (به عنوان میزبان) و 1986، قهرمان شده‌است. این تیم همراه بابرزیل واسپانیا تنها تیم‌هائی هستند که در خارج از قاره خود به قهرمانی جام‌جهانی رسیده‌اند.آرژانتین همچنین در مسابقات کوپاآمریکا(۱۴ بار)،المپیک (۲ بار) و جام کنفدراسیون‌ها به قهرمانی رسیده‌است.

آرژانتین به همراه فرانسه دو تیمی هستند که در سه جام معتبر فوتبال (جام جهانی،جام کنفدراسیونهاوالمپیک) قهرمان شده‌اند. رقبای آرژانتین در دنیای فوتبال با توجه به رویدادهای تاریخی،آلمان،برزیل،اروگوئه وانگلستان هستند. بازی‌های آرژانتین با تیم‌های یاد شده همواره از حساسیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد

2014

بله روز سی ویکم خرداد نودوسه تیم ایران با آرژانتین که چهار شگفت انگیز توی ترکیبش داشت مسابقه داشت،قبل از بازی کلی جک به دستمون رسید وهمه مطمئن بودیم که ایران بازنده ی این میدانه فقط دعای همه ی مردم این بود که کم گل بخوریم وآبرومون حفظ بشه.

بازی اولمون با نیجریه بود که اصلا تیممون خوب بازی نکرد درحدیکه من نیمه ی دوم رو ندیدم ورفتم خوابیدم!!نتیجه هم صفر -صفر مساوی شد.

ولی امشب بازیکنان تیم ملی همه رو شگفت زده کردن،فوق العاده بازی کردن،گل کاشتن،غیورمردانه دویدن تا جایی که نظرهمه عوض شد ومنتظر بردشون بودن،خیلی خیلی زحمت کشیدن وصد حیف که دردقیقه نود ویک توسط مسی دروازه مون باز شد وباختیم.گریه

یک باخت بی نهایت غم انگیز ،باختی که حقمون نبود،وخلاصه کلی حالمون گرفته شد وفقط وفقط علتش بازی محشری بود که بچه ها ارائه دادن ولیاقت برد داشت.واقعا خسته نباشندمحبت

وچه خوش گفت کیروش مربی تیم ملی:

نتیجه ی بازی رو دونفر تغییر دادن؛داور ومسی

درسته نوردلم،داور خیلی امشب ناداوری کرد ویک پنالتی مسلم رو از تیم ما دریغ کرد.

درسته نبردیم ولی زنده باد ایران وغیرت مردان ایرانی

اینم شیرمردان ایرانی با نشان یوزپلنگ ایرانی که روی لباساشون حک شدهمحبت

2014

خسته نباشید دلیران،زحت شما به اندازه ی برد برای ما ارزش داشت.تشویق

محبتزنده باد پرچم سه رنگ ایرانمحبت

پسندها (7)

نظرات (6)

سحرمامی آرتین
1 تیر 93 10:30
عزیزم خصوصی نیومده...
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
عجبالان دوباره میام
m0zhde
1 تیر 93 16:41
مامان رهام
1 تیر 93 21:11
سلام سمانه جون خوبید عزیزم.....چقد اطلاعاتت راجع به فوتبال عالیه آفرین.....من وب نویسی تو ترکیب جملاتتو دوس دارم به نظرم میتونستی ی نویسندۀ خوب و قهاری باشی..راستی نوشتی تو بیمه پاسارگاد کار میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه درست متوجه شدم یه سئوال داشتم من خیلی وقته دوس دارم ی دفتر بیمه بزنم ممنون میشم اگه راهنماییم کنی چه شرایطی داره؟؟؟؟؟؟؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید؟؟ لطف داری مونا جون خیلی دوست دارم نوشته هام جذاب وخوندنی باشه خوشحالم که این نظرو داری عزیزم بله البته من نمایندگی جنرال ندارم وکارشناس بیمه عمر هستم واین رو هم میدونم که شرایط جنرال دادن توی شهرهای مختلف متفاوته ولی درحد بضاعت اطلاعاتم میدونم که باید به دفتر مرکزی اون بیمه ای که میخوای نمایندگیشو بگیری وقسمت امور نمایندگان مراجعه کنی. البته فکر کنم تلفنی هم پاسخگو باشن درزمینه ی بیمه عمر هر سوالی داشتی درخدمتم،شرمنده که اطلاعاتم تکمیل نبود امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم
محبوبه مامان الینا
2 تیر 93 8:39
سمانه جون مبارکه نمیدونستم میری سرکار ای کلک پس همش به فکر بیمه عمرشون بودی هان؟ وای فوتبال که نگوووووووو ایول به بچه های تیم ایول به غیرتشون
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
تازه نمیرم محبوبه جون ولی ننوشته بودم ولی به خدا جدی میگم توی اون وحشت واقعا به همین موضوع فکر میکردم.اصلا خودتون بیمه عمر دارین؟مچتو گرفتم کلک
❤مامان محمد و ساقی❤
2 تیر 93 19:37
وای سمانه جون عجب طوفانی بودا یادته بهت اس دادم همون لحظه به یادت افتادم نگران شدم سمااااااااااااااااااان سرکار میری؟ آفرینموفق باشی عزیزم در مورد قوتبال هم چی بگم؟
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
محبتت رو مگه میشه فراموش کنم!!!منا جونم شمال بود بهم اس داد مینا کارم پاره وقته،دائم نمیرمولی از شانسم اون روز جلسه داشتم خخخخخخخ ممنون عزیزم
مامان کیان کوچولو
4 تیر 93 1:12
سلام عزیزم .. خوبی ؟ خانواده خوبن >؟توی این مدت همش میومدم پستهارو میخوندم اما با گوشی نمیشد نظر بذارم عزیزم . خوشحالم که در حالی که توی توفان بیرون بودی چیزیت نشد ... در کل حادثه بدی بود . چند تا از گلخونه های ما هم در لحظه بلند شدن و نابود. ما هم که توی خونه بودیم کلی ترسیدیم . خوشحالم که سر کار میری و این طور که معلومه راضی هم هستی . خدارو شکر . سمانه جون تیم وتبالمون در مقابل نیجریه هم خوب بازی کرد وو همین که گل نخوردیم خوب بود دیگه .... بازی آرژانتین هم واقعا دقیقه 91 آه از نهاد همه بلند شد ... اوووووه
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام ممنونم ازت عزیزم،ای بابا پس به شما خسارتم زده،متاسفم تایمش نیمه وقت وکاملا اختیاریه واین امکان که کارشناسها با بچه هاشون برن هم هست که این خیلی خوبه ،البته به غیر از جلسه ها که مامانم زحمت بچه داریمو میکشه.شکر خدا راضیم