نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

ماخوبیم

1393/6/1 12:44
469 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونا

امیدوارم هیچ وقت غم نبینید

پیرو پست غم دنیاست واحوالپرسی های دوستای گلم میخوام این پست رو بذارم،شاید به نظر خیلی هاتون این جمله خیلی کلیشه ای باشه!! ولی به من ثابت شد ومیخوام باور کنید که حقیقت محضه

خدا درد وغم رو که میده صبرشم میده

وخداییکه همین نزدیکی ست،همون خدایی که یادم نمیاد چقدر وچرا(چون اصلا توحال خودم نیودم) ناشکریشو کردم چنان آرامشی بهم داده که نگو ونپرس.

ما همچنان سر عهدمون هستیم ونذاشتیم کسی از غم بزرگمون مطلع بشه،زندگیمون تقریبا به حالت عادی برگشته،یعنی یه جورایی از افسردگی وگریه زاری خارج شدیم ومثبت وخوبیم،مشکلمونم انشالله تا چندماه دیگه حل میشه،وسمانه یی هست که دوستتون داره ومنتظر معجزه ی خداست.

امیدوارم توی وب نویسی هم بشم همون آدم سابق، شاد وپرانرژی،چندروزیه فکر کنم شدم همون مامان سابق

پسرکم ببخش بدخلقی هامو،ببخش نامهربونی هامو هرچند با اون دل بزرگ وسن کمت حرفهای تو جزوبزرگترین مرحمهای زخمم بوده،خداروروزی بی نهایت بار به خاطر وجودت شاکرم،همدم سه ساله ی من

دارو ندار من وبابایی،عاشقانه دوستت داریم

بزن بریم

یا حق

پسندها (2)

نظرات (3)

فاطمه & فائزه
1 شهریور 93 12:55
سلام.عزیزم نازززززززززی خدا حفظش کنه براتون.خوشحال میشیم به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید
❤مامان محمد و ساقی❤
1 شهریور 93 22:21
سلام عزیزم خوبی خدا رو شکر اومدی و نوشتی ایشالله همیشه خوب باشی و هیچ وقت غم تو دلت نباشه عزیزم همیشه همینطوره خدا با توجه به هر نوع سختی و ناراحتی و غمی صبری عجیب هم عنایت میکنه و برای من بارها بارها تکرار شده
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام به روی ماهت آره واقعا صبر یکی از خصلتهای خود رحیم ورحمانشه که به ماهم عطا میکنه وچه میکنه این صبررررررر الهی هیچ وقت غم نبینی مینا جونم الهی همیشه شاد وسلامت وسلامت باشید
مامان کیان کوچولو
2 شهریور 93 12:50
سلام عزیزم .. خوشحالم که اوضاع روبراه شده .. ایشالله که همیشه خوش باشین عزیزم
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
سلام ممنون والا باهاش دست وپنجه نرم میکنیم ولی سعی میکنیم با روحیه وشاد باشیمانشالله وهمچنین شما