نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

غم دنیاست

1393/4/26 18:47
433 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه تک تکتون

تلاشم شاد بودن وشاد زیستنه،آرزوم سلامتی خانواده وعزیزامه خواسته م ایده آلترین وبی غمترین شرایطه،ولی همیشه چرخ زندگی روی جاده ی تلاش وآرزو وخواسته هات نمیچرخه!!!!!!!!

حتی فکرشم نمیکردم به ثانیه ای،به ساعتی از یک روز خدا که برام خیلی منحوس بود،دنیا روی سرم خراب شه!!

فکرشم نمیکردم دودستی توی سرم بکوبم وناله بزنم واز خدا بخوام خواب باشم وهمه چی یک وهم زود گذر!!!!

ولی این هم یک آرزوی محال بود

گلکم هیچ وقت از نامردیهای دنیا واست ننوشتم وحتی الامکان نخواهم نوشت ولی پست  های غم دنیاست برای انتقال تجربه هام توی یک شرایط بی نهایت سخت به وبلاگت قدم میزارن امیدوارم هیچ وقت توی این شرایط وحتی مشابهش هم قرار نگیری ماه ِمادر.

دوستای عزیزم،اینکه محتوای این پستها چیه ؟؟بذارید جزء رازهای مگوی من بمونه که جز ناراحتی وموج منفی چیزی نیست!!!! ولی خواهش میکنم ازتون توی این شبها وروزهای عزیز از دعاهای خیرتون محروممون نکنید.

التمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاس دعا

این روزها وقتی آهنگ "نگران منی"با صدای مرتضی پاشایی رو گوش میدم ،میگم:

جانا سخن از زبان ما میگویی

انشالله به محض روبه راه شدنم با پستهای نانوشته م درخدمتتونم

پسندها (4)

نظرات (12)

محمد
27 تیر 93 21:29
شهادت حضرت علی (ع) تسلیت باد اس ام اس و عکس های شهادت حضرت علی (ع) در وب من
مامی آرتین
28 تیر 93 1:38
سلام سمانه جون عزیز.چی شده عزیزم نبینم غمتو...هی به خودم میگم سمانه جون نیست نگودلش گرفته... انشاالله تواین ساعات مقدس هرچی ازخداوندعزیزمیخوای بهت بده. راستی عزیزم ماروهم فراموش نکن.التماس دعا.
مریم
28 تیر 93 8:54
عزيزم خيلي نگران شدم.انشالله هر چه هست خدا يارو ياورتون باشه.فقط اميدوارم همگي سالم باشيد
محبوبه مامان الینا
4 مرداد 93 12:40
انشاله که دوست عزیز من هیچوقت غم نبینه و نگران نباشه بهترین ِ بهترین ها برات رقم بخوره همیشه
مهسا
5 مرداد 93 10:45
سمانه عزیزم خیلی از خوندن این پستت ناراحت شدم و واست دعا کردم که هر مشکلی که هست برطرف بشه و دوباره شادی و نشاط بهت برگرده مواظب خودت و رهام عزیزم باش
مامان مونا(✿◠‿◠)
6 مرداد 93 13:19
سلام سمانه جون..نگران شدم امیدوارم هرچه زودتر روبه راه شی قربونت برم
سحرمامی آرتین
15 مرداد 93 8:28
عزیزم نیستی؟خدایی نکرده اتفاقی افتاده؟منتظرخبرتم.
❤مامان محمد و ساقی❤
16 مرداد 93 23:34
سلام سمانه عزیز و مهربوووووووووووووووووووووووونم نبینم تو دلت غم باشه گلمممممممممممممممم امیدوارم هر چه زودتر هر چه هست بگذره و ردپاش برات کم رنگ بشه خدا نکنه تو سرت بزنی سمانه چی شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان آریا
20 مرداد 93 17:37
سلام نگران شدم کاش بیشتر توضیح میدادی
❤مامان محمد و ساقی❤
26 مرداد 93 23:36
سماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه جوووووووووووووووووووووون کجااااااااااااااااااااااااااااااااااایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟
سحرمامی آرتین
28 مرداد 93 19:02
ای بابا سمانه جون پس کجایی؟مردیم ازنگرانی.
مامان پارسا
12 شهریور 93 0:58
خانمی خیلی نگران شدم حتما دعا می کنم انشالا مشکلتون حل بشی راستی من رمز ندارم