نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

اربعین

1393/9/28 13:17
701 بازدید
اشتراک گذاری

1393/09/22

هرسال اربعین تداعی نذری وخونه ی بابابزرگمه.

بابابزرگ ماهم که امیدوارم سلامتیشو زودتر به دست بیاره وسایه ش برسر بچه ها ونوه نتیجه هاش مستدام وپایدار باشه.محبت

اربعین

ادامه درادامه

محمدرهام  وامیرحسین

اربعین

چشمای امیرحسین جونم نیمه باز افتادهخندونک

اربعین

یه عکس زیبا از سه فسقلی

اربعین

به یاد زیر یکسال

مسابقه ی چهار دست وپارفتن به داوری هلنا

اربعین

عشق بی انتهای من درحال نوازش دیانا

اربعین

 

اربعین

وعمرمامان بین دخترخاله ها وپسر دایی من

امیر حسن-محمدرهام-دیانا وهلنا

اربعین

تا اربعین دیگر البته به شرط حیات

بدرود

پسندها (2)

نظرات (7)

سحرمامی آرتین
29 آذر 93 19:24
 ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.  عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری  یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان آرتین
1 دی 93 11:56
نذریتون قبول عشقم
مامان حديث
2 دی 93 22:55
سلام چه بابا بزرگ با هيبتي ما شاا... ان شاا... سلامت باشه و سايش رو سر نوه هاي خوشگلش
مامان حديث
2 دی 93 22:55
سلام خاله جوووووووووووونم من تو جشنواره ي ني ني وبلاگ شركت كردم ميشه بهم راي بدين؟ اگه ممكنه به دوستاتونم بگين يه دنيا مسي 65 رو به 100089891010 بفرستين
محبوبه مامان الینا
3 دی 93 19:58
انشاله که صدها اربعین دیگر هم باشین عزیزم دلم براتون حسابی تنگ شده بود
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
ممنون عزیزم ماهم خیلی دلتنگتونیم
مامان فرناز
7 دی 93 20:59
اميدوارم سايه پرمهرش مستدام باشد
مامان کیان کوچولو
9 دی 93 14:39
قبول باشه عزیزم