نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

آقا محمدرهامم

1393/10/9 0:01
439 بازدید
اشتراک گذاری

1393/09/27

محمدرهام نوشت:

خاطرتون هست بابام برام میخوند

آقا محمدرهامه

                      شاهزاده ی ایرانه

                                                  یارامام زمانه

حالا من دارم آقاییم رو ثابت میکنم،همراه مامانم وخاله سعیده رفتیم دفتر خاله سوده ودریک جمع خیلی شیک وخانومانه حضور داشتم وجنتلمنانه رفتارکردم.

توی مسیر داخل مترو

آقااا

کمی با اسباب بازیهای مهیار جون بازی کردم وبعدش به طور هدفمند چسبیدم به خاله سوده تا لب تاب رو دراختیارم بذاره ومن کارتون ببینم.

آقااا

فقط وقتی مامانم ومامان خاله سوده با هم صحبت میکردن خاله سعیده با من قهرکرد!!!!!آخه من میوه نخوردم.

خاله جون خبرنداری من به عشق ژوراسیک پارک تازه یک ماهیه با هزار ادا واصول اندکی میوه تست میکنم.زیبا

بازم منو ببرین تو جمعتون

دیدین چه مظلومم!!!!!!!!

بای بای

آقااا

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان فرزانه
9 دی 93 0:08
مامان محمد رهام عزیز تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم احتیاج به رای تو دوست خوبم دارم تورو خدا به دخمل من رای بده هزینه ای برات نداره ولی برای من خیلی مهمه عدد 74 رو به 1000891010 بفرس نگو ولش کن بابا تو رو خدا یادت نره دختر من به رای احتیاج داره به ماهم سر بزن
مامان سوده و بابا امین
9 دی 93 11:36
یعنی قربون اون مظلومیتت برم من
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
پاسخ
خدانکنه خاله جونم
مامان کیان کوچولو
9 دی 93 14:32
ای جانم افرین به شما گل پسر آقا و گل ..
مامان آرتین
16 دی 93 15:30
عزیزم شوخی بود خاله جونم. من عاشقتم قهر نمیکنم که باهات
مامان فرناز
16 دی 93 18:43
سلام عزيزم هزار ماشاءاله چه آقايي