نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

نوروز و13 به در

1394/4/2 13:11
398 بازدید
اشتراک گذاری

روزهشتم فروردین همه ی خانواده ی بابایی مهمونمون بودن ومهشید(دخترعمه صوری)رو پاگشا کرده بودم.

کلی ذوق داشتی،روزقبلش نشستیم وعیدی عمه ها وعیدی عروس وهدیه ی پاگشا وهدیه ی تولد زنعمو رو باهم کادو کردیم و بی صبرانه منتظر بودی تا هدیه هاشون رو تقدیمشون کنی.

بعد از شام هدیه های همه رو دادی وکلی زدیم ورقصیدیم وخیلی بهمون خوش گذشت.

روزدهم فروردینم خانواده ی خودم رو دعوت کردم و اون شبم زدیم ورقصیدیم ویک تگرگ جانانه محفلمون رو به یادموندنی کرد.

تگرگ شدیدی که ساعتها کوچه رو آبگرفته کرده بود ومهمونها نمیتونستن برن،من وشما خوشحال بودیم که شب نگهشون میداریم ولی راه باز شد ومهمونامون رفتنغمگین.

نوروز

 

نوروز

13به در هم به رسم هرساله رفتیم کارخونه ی بابابزرگ من وکلی خاک بازی کردی وبهت خوش گذشت.

به عسلی هم خیلی خوش گذشت.

نوروز

 

نوروز

 

نوروز

 

نوروز

 

نوروز

 

نوروز

شما وهلنا خیلی با هم جورین وجفتتون عین هم شیطون بلایین.

نوروز

دیانا اینجا یه سنگ از زمین برداشت وگفت به به وسریع گذاشت دهنشخنده

نوروز

آخه خروس من اونجا جای نشستنه؟؟؟!!!

نوروز

نشسته بودی اینجا وفوتبال بازی کردن ما رو تماشا میکردی.

از خانواده ی ما من تو بازی بودم چون بابایی معافه وتا چهارماه نمیتونه فوتبال بازی کنه.

نوروز

اینجا هلنا دروازه بان بود که توپ محکم خورد به دستش ومصدوم شد،من دارم آرومش میکنم.بوس

نوروز

دست اندرکاران واقعی والکی آش عصرونه

نوروز

خدا به بابابزرگ ومامانبزرگ مهربونم تن سلامت بده که هرسال ما رو دورهم جمع میکنن.بوسبوس

نوروز

وآتیش غروب وسیب زمینی ذغالی خوشمزهزبان

نوروز

ان شالله شادیهامون هرساله باشه وتن همه ی انسانها سلامت ودلشون شاد باشهمحبت

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)