نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

بازی وبلاگی

1391/11/23 12:25
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ودرود بی پایان

ابتدا از شقایق نازنینیم مامان محمدارشان گل ممنونم که منو به این بازی دعوت کرد واز راه دور خودش وماه پسرشو میبوسم.

چرا وبلاگ مینویسم ودوستش دارم؟؟؟؟؟؟

راستش من از قبل از بارداریم یه همچین تصمیمی داشتم ولی به دلیل بارداری سخت وزایمان سختتر از اون واسباب کشی این جریانات تا شش ماهگی پسرم به تعویق افتاد ولی به هر حال الان خوشحالم چون:

1-وب خاطرات تصویری روثبت میکنه واین مزیت بزرگی نسبت به دفتر خاطراته.

 

 

2-همیشه دردسترسه یعنی هرجا نت باشه خاطراتتم همراته.

 

 

3-مثل دفتر خاطرات صفحاتش پر نمیشه وهمیشه قابلیت به روز رسانی داره.

 

 

4-مکانی برای ثبت عاشقانه های من وپسرم هستش

 

 

حالا نوبت دعوت 3تا از دوستامه

 

 

1-اول از همه سمیه جون مامان کیان کوچولو که خودم با نینی وبلاگ آشناش کردم وبهش پیشنهاد دادم برای گلش وب بنویسه،دوست دارم حسشو بدونم چون اوایل از این کار خوشش نمیومد ولی الان فکر کنم نظرش کاملا عوض شده.

 

 

2-منا جونم مامان امیرسام

 

 

3-مینا جونم مامان محمدوساقی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
23 بهمن 91 13:09
سلام
خوبی سمانه جون
قالب جدیدت مبارک باشه عزیزم
راستش فکر می کنم نظر بیشترمون همین باشه که چرا وبلاگ زدیم برای عزیزانمون
حالا من باید تو وبلاگ خودم پاسخ بدم؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزدلم ممنون
والا خودمم اطلاع درستی ندارم ولی شماهم باید همین حرکت منو انجام بدی فکر کنم درواقع نظر سنجی وبلاگی باشه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 بهمن 91 21:35
منم توی این مسابقه شرکت کردم اما نمی دونم چی میشه شما چی می دونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


راستش نه
فکر کنم فقط یه نظر سنجی برای ننی وبلاگ باشه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 بهمن 91 3:10
سمانه جون امیدوارم سال های سال تو وبلاگ گل پسری خاطرات شاد و زیبا بنویسی.


ممنونم الهه جونم شماهم همینطور
مامان افسانه
24 بهمن 91 8:18
موفق باشی


ممنون
محبوبه مامان الینا
24 بهمن 91 8:21



ممنون
مامانی درسا
27 بهمن 91 2:28
عزیزم منم خیلی خیلی خوشجالم از داشتن وب دختری از همه مهمتر آشنا شدن با شما دوستان گلم ..... ببوس گل پسری رو اونم خیلی زیاد


فدای تو دوست مهربون،شماهم عروسکو ببوس
شقایق(مامان محمد ارشان)
27 بهمن 91 17:28
چاکریم سمانه جونم
بوس واسه خودت و گل پسرت


مابیشتر شقایق جونم