نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

روزپدر

1392/3/5 1:30
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

مامان نوشت:

پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر
خاك می  گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون
شما  هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد كه برای من در جهان بهترین هستید. پدر عزیزترازجان ومهربانم واژه ها دربرابر بزرگیت حقیرند به بزرگی وجودت دوستت دارم.

 همسرعزیزم:

 

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید
زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت
برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم ،من زندگی و زیستن را در كنار تو دریافتم. مرد زندگی ام به اندازه تمام لحظه های زیستنت دوستت دارم.
روزت مبارک

پسرنازنینم:

 

شکوفه ی گبلاسم،نقل ونباتم،بزرگمردکوچک امروزم وشیرمرد فرداهایم موفقیت وکامیابیت را خواهانم،نوگل شکفته دربهنم،به امید روزیکه طعم شیرین پدرشدن رابچشی وبهترین باشی چشم به فرداها میدوزم ودعایت میکنم،بزرگمرد فرداها روزت مبارک

 

 

درادامه مطلب با محمدرهام نوشت همراهمان باشید

محمدرهام نوشت:

جمعه1392/03/03

خب من ومامانی دیشب تا الهه ی صبح مشغول پخت وپز بودیم وبنده با تهدید وتشویق ساعت 3بامداد تن به خواب دادم ،فکر نکنید مامانم منو نخوابوندا،نه!!!!!!!!!من وبابایی رفتیم رو تخت ودقایقی بعد من با چشمانی پراز خواب اومدم پیش مامانی وگفتم:مامان سمانه بابا عییضا خوابیده،حوصله ام سر میره،میخوام بیام پیشت،میخوام کمکت کنم.

بعد مامانم اینجوری شد>>>>تعجبکلافهابله 

ساعت عکسو ببینید،اصلا"قصد بیدارشدن نداشتم.

روزپدر

بعد از بیداری من سریع رفتیم به سوی منزل بابابزرگم وبا دیدن دختر عمه ها وپسرعمه ها گل از گلم شکفت.قلب وبعد ازناهار با وجود خواب آلودگی بسیار یه عالمه باهم خوش گذروندیم.لبخند

آرین داشت فوتبال بازی میکرد ومنم تشویقش میکردم.تشویق

روزپدر

 واینجا مثل گزارشگرهای حرفه ای گفتم:

گـُـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل شدعینک

روزپدر

به عکس نینی گولویی

ازراست:

من-آرین-آرمین-هدیه

 روزپدر

من وهدیه درحال انتقال کفشدوزک

روزپدر

من ودوستم کفشدوزک

من ودوستم کفشدوزک

وشروع مراسم روزپدر با کیک مامان پزخوشمزه

روزپدر

من وبابابزرگ خوبم

روزپدر

واین هم قُل کیک اولیه وشروع مراسم تقدیر از پدرجون گلمقلبکپی نیستا دوتا کیک دوقلو پختیم من ومامانم ...........ما اینجورییم دیگهمژه

روزپدر

پدرجون گلم

روزپدر

مردان خانواده،روزهممون مبارکتشویق

ببینید اختراع دایی جانمو برای من که عشق شمعمنیشخند

روزپدر

چون ناهار خونه بابابزرگ وشام خونه ی پدرجونم بودیم فرصت نداشتیم برای بابایی جشن بگیریم درنتیجه جشن ویژه ایشون رو با یک روز تاخیر شنبه برگزار کردیم ومامان یه کیک خوجل ویه شام خارجکی برامون ترتیب داد البته کمک رسانی من همیشه شامل حال مامانم میشه.

کیک عشقولانه بابایی

روزپدر

واینک عشقولانه های پدروپسری

روزپدر

به عارضه ای که اینجا دچارش هستم:

نیشخندازعشق پدر،له شدگی میگویندنیشخند

روزپدر

 

روزپدر

برفرازقله ی ترقی وپیشرفت

روزپدر

باتو قویترینم باباعییضا

روزپدر

همبازی کودکی وپشتوانه ی فردای من

روزپدر

دریا دریا لبخند کودکانه تقدیم به مردان بزرگ زندگیم،روزتون مبارک وتنتون سلامت ولبتون خندون باد

روزپدر

بای بایممنون از شکیبایی وهمراهیتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان زهرا
5 خرداد 92 2:10



خودتون گلید
معصومه
5 خرداد 92 15:27
عزیزم نوشته های زیبایی داری اما اون چیزی که رسما وبلاگت رو دیدنی و خواستنی کردی همین پسره نازته هزار ماشالله عزیزم


ممنون از لطفت عزیزدلم
مامان آروین
5 خرداد 92 16:58
روز مرد رو به همسر محترمتون و همه باباهای خوب و مهربون دنیا تبریک میگم انشالله سایه شون تا ابد برسر بچه هاشون باشه
محمد رهام گلم ، بزرگ مرد کوچک روزت مبااااارک


ممنون خاله جون آروین خان رو ببوسین
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 19:36
سلام سمانه جون
دیشب که برام رمز گذاشتی از تو گوشی با عشق تمام پستهایی رو که نخونده بودم خوندم و کلی لذت بردم


فدای محبتت ممنون که انقدر برام وقت میذاری
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 19:37
روز پدر رو به همسرت به پدر و پدرشوهرت و بزرگ مرد کوچکت تبریک میگم
ایشالله همشون سلامت باشن.چه جشن های خوشگلی هم گرفتین


ممنون عزیزم،ان شالله،چشمات خوشگل میبینن عزیزم
مامان محمد و ساقی
5 خرداد 92 19:37
رنگ سبز خیلی به محمد رهام میاد.بزرگ شد دخترها از دیدنش غش میکنن


لطف داری خاله ،یادم باشه همش براش سبز بخرم
مامان نیکان
6 خرداد 92 0:06
عزیزم انشالله خدا پشت و پناه همشون باشه.واقعا عکسها زیبا بود البته توضیحاتش زیباتر .واقعا لذت بردم


الهی آمین،ممنون از نظر پرمهرت
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 خرداد 92 1:22
سلام .خوبی سمانه جون؟گل پسری خوبه؟
میبینی الکی الکی چه واسه خودم کلاس گذاشتم؟خداییش خیلی سرم شلوغ شده بود رمزو واست تلگراف کردم.روزانه هامو بخونی خودت متوجه میشی.الانم که سرم خلوت شده سخت مریض شدم.باور کن تا وبتو باز کردم که شروع کنم به خوندن کامنتتو اون طرف دیدم.


سلام عزیزدلم خوش اومدی،میدونم درحال تحقیقاتی گلم،موفق باشی چه کنیم دیگه دوستت داریم دلمون تنگولیده میشه،فدای خودت وگل نازت
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 خرداد 92 1:24
روز پدر رو از طرف ما به بابا جون تبریک بگو آقا محمد رهام.ایشالا 120 ساله بشن و سایه شون بالای سر شما و مامان سمانه باشه و سه تایی در کنار هم زندگی خوبی رو داشته باشید و هر سال تعدادتون از سال قبل بیشتر بشه.


ممنون از دعاهای قشنگت ولی قسمت آخرش اگه مستجاب شه من میشم مامان گرفتار ومن رو هرگز نمیتونید ببینیدا ،از من گفتن بود
ღ منا مامان امیرسام ღ
6 خرداد 92 1:27
به به چه مادر و پسر با سلیقه ای با چه پشتکاری.
دوستم
اینهمه کیک خوشمزه رو کی خووورد
قربون اون خنده های خوشگلت برم که با دیدنت من هم میخندم.دوست دارم پسر کوچولو
امیدوارم همه مردهای زندگیتون 120 ساله شن با دلی خوش و تنی سالم


جاتون خالی خاله جون هنوزم توی یخچالمون هست گرچه تازه نیست ولی قابل شما رو نداره.
ممنون از دعای قشنگت
ღ منا مامان امیرسام ღ
6 خرداد 92 1:28
دوستم میدونستید شما کپیه پدرتون هستید



بله دقیقا تازه برادرمم کپی منه
مامانی درسا
6 خرداد 92 4:03
ای جوون بابایی ببنید چقده واستون نوشتن ......دست مامانی درد نکنه که هیچ کسو از قلم نیانداخته محمدرهام بزرگ مرد مو جولو و بابای مهربون روزتون مبارک


ممنون عزیزم درسایی گل رو ببوس
محبوبه مامان الینا
6 خرداد 92 7:58
به به چه خوش سلیقهمعلومه حسابی هم خوشمزه ان آفرین سمانه جون عاااااشق خانومای باذوق و سلیقه و هیجانی هستم که شما یه نمونه ش هستی اااااااااای جون عکسهای گل پسر با بابایی چقدر نازن چه نگاه زیبا و خنده ملیح و دوست داشتنی بووووووووووس برای مرد کوچک خونتون


محبوبه جون شما همیشه به من لطف داری عزیزم،چشماتون ناز میبینه خاله ی گل
محبوبه مامان الینا
6 خرداد 92 7:58
سمانه جون شرمنده چون امتحاناتم شروع شده کمتر به نت سر میزنم وگرنه ما عاااااااااااااشق شماییم و امکان نداره بیام نت و به شما سر نزنم عزززززززززززززیزززززززززم


عزیزمی ان شالله همه امتحانات رو با موفقیت پشت سر بذاری گلم،عاشق خودت وگل نازتم
مامان کیان کوچولو
6 خرداد 92 11:28

مبارک باشه عزیزم


ممنون گلم
عمه اریسا کوشمولو
6 خرداد 92 16:31
عکسها خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم
کیکها که عالی بود واقعا خسته نباشید سه تا کیک
اون عکسم که محمد رهام جون فقط خیره شده به شمع تو عکس خیلی باحال بود

خیلی بزرگ شده ماشالله عزیزم واسش اسپند دود کن سمانه جون و ببوسش از طرف من


قربون محبتت عزیزممرسی خاله جونی شما هم در اسرع وقت آریسا جونو بچلونید وبماچونید
عمه اریسا کوشمولو
6 خرداد 92 16:34
خصوصی داری سمانه جونم
خیلی دوستتون داریییییییییم


هورااااااااااااا،عاشقتم
خاله الهام
6 خرداد 92 17:02

روزت مبارك مرد كوچك البته
روز آقاي پدر نه نه نه ببخشيد آقايان پدر مباركــــــــ
ماماني عيد شما هم مبارك


ممنون عزیزم ،عیدشماهم مبارک
سمانه مامان ستایش
7 خرداد 92 2:42
سلاااام به سمانه جون مامان محمد رهام عزیز
مرسی که پیشمون اومدید و بهمون لطف داشتید عززززیزممنم با کمال میل لینکتون میکنم تا بیشتر بهم سر بزنیم .انشالا که دوستای خوبی برای هم باشیم.
روز مرد هم با تاخیر مبارک.خدا پدر و همسر و مرد کوچولوتو واست حفظ کنه سمانه جون


سلام عزیزدلم،ان شالله همینطوره دختر مثل ماهتو از طرف من ببوس سمانه جون
مامان حسام كوچولو
7 خرداد 92 10:25
عزيزم انشالله كه هميشه شاد باشيد ممنون كه به ما سر زديد وابراز هم دردي كرديد.


ان شالله دیگه هیچ وقت غم نبینید
خاله الهام
7 خرداد 92 11:32
سلام مامان سمانه اگه دوست داشتي تبادل لينك داشته باشيم بهمون خبر بدين تا ما هم بلينكيم


باافتخارلینک شدید عزیزم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
7 خرداد 92 22:50



خودت گلی سپیده جون
مامان افسانه
8 خرداد 92 2:11
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
........¸,.•´¨`•.( -.- ).•´¨`•.,¸
........¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
*.°بووووووووووووس برای سمانه جون و محمد رهام جون


ممنون خاله ی گل ،فرشته ها رو از طرف ما ببوسید
مامان محمد و ساقی
8 خرداد 92 14:49
سلام سمانه جوووووووووووووووووووووونی
تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکایشالله 120 ساله بشی عزیزم


سلام عزیزم
واااااااااااااااااااای مینا امسال اولین نفر بودی که بهم تبریک گفتیها مرحبا به حافظه ات،ممنونم مهربونم ان شالله همیشه شاد وسلامت وتندرست باشیدودرکنارخانواده بهترینها رو داشته باشی
مامان محمد و ساقی
8 خرداد 92 14:50
ممنون از آموزش لواشک


وظیفه بود گلم
مامان محمد و ساقی
8 خرداد 92 17:09
سلام سمانه جونم
مبارکت باشه
خیلی خوشحال شدم اولی بودم
ولی حافظه من افتضاحه از فیس بوک متوجه شدم



سلام میناجونم؛قربون محبتت،مهم اینه که یادت بودم عاشقتم مینای مهرومهربانی
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 خرداد 92 17:15
محمد رهام عزیزم انشاالله این له شدگی تا همیشه همیشه برات ادامه داشته باشه و سایه پر مهر پدر بزرگوارت همیشه ماندگار باشه خدا نگهدارشون باشه الهی


ممنونم خاله ی گل،مرسی که به ما سرزدین
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
8 خرداد 92 17:31
سلام سمانه جون چه کیکهای خوش مزه ای پختی گلم پیروز وشاد باشی در کنار مردان خانواده ات عزیزمممممممممممممم


سلاااااااااااام عزیزم ،خوش اومدی
ممنون بابت دعای قشنگت
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 خرداد 92 15:08
باید سرتا پای این مامان هنرمند رو طلا گرفت
سمانه جون من کیک پختن و بلدم اما خامشو خوب بلد نیستم
همیشه بخاطر اینکه خامه کیکم خوب درنمیاد کیک آماده میخریم


قربون محبتت شقایق جونم،منم خیلی حرفه ای نیستم درهمین حدم که میبینی ولی اگه کمکی از دستم برمیاد خوشحال میشم کمکت کنم خوشگلم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 خرداد 92 14:02
ممنونم
از عکسا معلومه ک مزه کیکها عالی شده
میشه دستور خامه درست کردنو برام بنویسی اگر زحمتی نیست!!!!!!!!!!!


چشم حتما عزیزم