نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

یه ❤پسر❤دارم شاه نداره

1392/3/8 19:54
668 بازدید
اشتراک گذاری

1392/03/07

سلام دوستان گل وماهم خوبید؟؟؟؟؟یه پست میخوام بذارم دل همتون آب بشهشیطانبذارید اززبون خودش بذارم که بیشتر دلتون آب بشهنیشخندقربون دل همتون ،بفـــــــــــــــــــرمایید

درراستای استقبال خاله های گل ومهربون از پست یکدلان همدل من ومامانم اومدیم بیشتر بهتون پُز بدیمسبزبععععععععععععله اینک این شما واینهم چندی دیگر از تواناییهای بندهفرشته

قبل از دست به کار شدن مامانم،خودم مسواک میزنملبخند

❤

قد وبالام کوتاهه                                چشم وابروم سیاهه

مامان خوبی دارم                              میشونه رو کابینت

کمکش ظرف میشورم                         شستنی، دونه دونه

❤

 

❤

 

❤

 

غروب که بابایی از سرکار اومد با هم رفتیم آرایشگاه به منظور یازدهمین پیرایش من .مامانی هم مشغول پخت شام شد که ناگهان رعد وبرق وبارون شدیدی آغاز شد ومامانی زیر گاز وخاموش کرد واومد دنبال ما که من سرما نخورم،البته اگه موهای بارون زده ومدل به هم ریخته اش ناراحترو ببینید متوجه میشید که مامانی با چه مسافتی از آرایشگاه پارک کرده بود،درحدی که اگه پیاده میومدیم خونه زودتر میرسیدیمنیشخند

بعد از ورودمون سریع مامان مشغول ادامه ی پخت وپز شد ومنم که از گرسنگی هلاک بودم(ناهار نخورده بودم)کمکش کردم که زودتر شام بخوریم .اینم کتلتهای رهام ساز که به خاطر خطرش توسط مامانی سرخ شدخوشمزه

❤

این اولین بار بود کتلت فُرم میدادم ولی قبلا"کمک مامانم گوشت قلقلی وکوفته درست کرده بودم.این یک شگرد مادرانه است که نینی کم غذا ،میلش به خوردن بیشتر بشهمژه

خوشمزهبفرماییــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدخوشمزه

❤

هوووووووووووم،خوشمزه استابرو

❤

واین هم یکی از عادتهای روزانمه،نظاره درآینه ی فر عینک

❤

والبتـــــــــــــــــــــــــــــه مزین نمودن شیشه ی فر به آثارانگشتم،به قول مامانم هدیه ای که چندبار درروز برای مامانم به جا گذاشته میشهقلبقلبقلبقلب

❤

خسته وخواب آلودخمیازه

❤

قابل توجه خاله های دختـــــــــــــــــــردار:

خواهش میکنم اصرار نفرمایید وبیشتر از این خجالتم ندید که آب میشم ومیرم تو صندلی.خجالت

من هنوز خیلی کارها باید یاد بگیرم وبه هیچ عنوان قصد از دواج نــــــــــــــــــــــــــــدارمچشمکمژهچشمکمژهچشمکمژه

❤

قلبهمتون رو خیلیییییییییییییییی شدید دوست دارمقلب

بای بایتادیدار بعدی بایبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مریم مامان نیکان
8 خرداد 92 19:45
وای واقعا هم دلمون آب شد از دست این وروجک.
11همین پیرایشت مبارک گلم و دست مریزاد از این همه کمکی که به مامانی کردی.


ممنون خاله جون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 خرداد 92 20:36
محمد رهام جون خواستی بیای وب ما اون موهای فشنت رو درست میکنی لباس یقه دار میپوشی دکمه ها همه بسته هـــــــــــــــا در ضمن دهتر من که میخواد ادامه تحصیل بده قربونت برم اون کتلت ها خوردن داره بخدا ، نوش جونت گوشت بشه بچسپه به استخونت


چشم خاله جون،خدانکنه خاله ی گل،پرستش وایمان رو ببوسید
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
8 خرداد 92 20:37
مامانی دوستی باشما مایه افتخاره


همچنین برای ما عزیزم
مامان کیان کوچولو
9 خرداد 92 0:28
خصوصی


ممنون
مامان حسام كوچولو
9 خرداد 92 1:05
سلام عزيزم ممنون از ابراز هم دردي تون.
اميدوارم هميشه شاد باشيد


سلام عزیزم،همچنین شما
محبوبه مامان الینا
9 خرداد 92 8:26
جوووووووووووونم چه خوشگل شدی عززززززززیزززززززززززم
سمانه جون خب عزیزم با این هنرهایی که شما از گل پسر به معرض نمایش میذاری معلومه مامانای دختردار وسوسه میشن (مدیونی فکر کنی من یکی از اونام )
قربون اون عکس خجالت آخریت بشم من محشری بخدااااااااااااا


میسی خاله جون،پسرمن متعلق به همتونه
محشری وخوبی از خوتونه خاله جون
خاله الهام
9 خرداد 92 9:34
عزيز دلم كه به ماماني كمك ميكني راستي
كه دلم آب شدمنكه دختر ندارم يه خواهر زاده دارم كه اونم به راه دورش نميدم
شاه بياد با لشكرش ..........

آيا بدم آيا ندم؟؟؟ يه عالمه دوست دارم خاله بوسس براي خودت ومامان جوني


یک دنیا ممنون از محبتت خاله جونم،ماهم از دور شما رو میبوسیم
خاله مرمر
9 خرداد 92 11:22
آغا این پستتون صرفا جهت دختر کشی و مادره دختر کشی بودااااااا خو الان ما دختر مجردا چطوری خودمونو واسه یه همچین پسر کدبانو و خوشتیپی خفه نکنینم؟؟؟؟ یکی بیاد منو بگیره


پسرمن متعلق به شماست مرمر جون ،فقط زحمت بزرگ کردنش میفته گرن خودتا
مامان ویهان
9 خرداد 92 17:04
جیگرتو .چه موهای قشنگی .هزار ماشالله به این گل پسر که به مامانش کمک میکنه


ممنون خاله جون بابت این همه محبت
الهه مامان یسنا
9 خرداد 92 19:31
دلم آب شده خاله جون واقعا.چه پسری به به!!! آفرین به مامان سمانه که اینقدر تو رو دوست داره


فدای محبتت خاله جون،یسنا گلی رو ببوسین لطفا
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 خرداد 92 11:57
وای خاله ای ینی من میمیرم برات
قربون اون کمک کردنات برم ک همه کاری بلدی
اگر من دختر داشتم ک نمیذاشتم 2 دقیقه دیگه مجرد بمونی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا شاید بخاطر اینکه تو دومادم بشی ی دخترم بیارم فدای کتلت خوردنت
همه همکاری ها و کمکات ب مامانی رو دیدم
خانم تو ک شدیدا خوشبخت میشه با وجود تو شیرین عسل
راستی گفتم شیرین عسل یاد پستای شیرین تر از عسلت افتادم
من یکی از متقاضیان اون پستاتم آقا گوگولی
میشه بازم ادامشون بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


خدانکنه خاله جون،همیشه سالم باشی،منم موافقم خاله جسارتا"داداشی هم موافقه؟؟؟؟؟
قربون تو خاله ی گل ،بین خودمون باشه خاله جون یه شیرین ترازعسل توپ درراهه.
عمه و آریسا کوشمولو
10 خرداد 92 12:28
ماشاااالله به این پسر کاری عزیزم داماد خودمی عسیس دلم
ولی تبریک ویژه باید گفت به مامان با حوصله ...خداکنه خدا به منم ازین حوصلهو صبرا بده


من متعلق به شمام عمه ومادرزن مهربونانشالله که از این بیشترشم میده گلم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:32
سلام سمانه جون
وقتی میام وبلاگت و اوقات قشنگ تو و محمد رهام رو میبینم یاد خودم و بچگی های محمد می افتم
دوربین به دست همه چیز نوشت حتی مثل تو تعداد پیرایش هابه خاطر همینه که از صمیم قلبم میام اینجا
چون تداعی خاطره میشه برم
ایشالله همیشه سلامت باشید


قدمت روی جفت چشمام مینای گلم،خوشحالم که برات یادآور خاطرات خوش کودکی محمدهستیم،بینهایت دوست دارم ببینمت فکر کنم بمیرم برات
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 17:34
موها فشن لباس سبز ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان


مینا اون روز همش تو فکر تو بودم ترسیدم دعوام کنی موهاش انقدر کوتاه شده!!!!!!!

قربون محبتت خاله جون
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 18:04
فدات شم من سمانه جون
می بینی فاصله هامون به انداره 4 یا 5 ساعته ولی دلهامون به هم نزدیکایشالله یه روزی ببینمتون


انشالله بیصبرانه منتظر اون روزم
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 18:05
اتفاقا" موهاش قشنگه.مامان اگه تو باشی سلیقه همه جوره عالیه بارنگ سبز هم که محشرهپسر تهرونی باحال همینه همینه


خداروشکر که پسندیدی خیالم راحتش شدواااااااای مرسی خاله جونی
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 18:12
تو دو سالگی محمد همیشه براش میخوندم یه پسر دارم شاه نداره


به به اینم یه تفاهم دیگه،عاشقتممممم
مامان روانشناس
11 خرداد 92 17:46
بین 5 تا 7 سالگی زمان سواد اموزی است و از آن به بعد تا جایی که بچه ها میتونند باید بهشون خوندن و نوشتن رو یاد داد ولی در این کار نباید بهشون فشار اورد و حتما این کار همراه با بازی شادی و تفریح باشه


درسته ولی من فکر میکنم آموزش قبل از مدرسه باعث دلزدگی میشه
مامان کیان کوچولو
12 خرداد 92 0:12
آفرین پسر اکتیو و مهربووووووووووووووون



میسی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 خرداد 92 0:54
ااااااااااااااااای جان.چرا خجالت میکشی اخه.

سمانه جون اگر همینطور که عکس گرفتید تمیز و خشک ظرف اب میکشه که بعیـــــــــــــــــد میدونم در غیر اینصورت وااااقعا افرین به صبر و حوصله ای که داری.
قربونت برم که مسواک میزنی.
پسر ما که دیگهبا گریه براش مسواک میزنم چون از خمیرش بدش میاد
چه کتلتهای خوشگلو یه شکلی هم درست کردی دستت درد نکنه خاله جون


نه بابا همه جا میشه آب بعضا هم دعوامون میشه ولی با حفظ خونسردی به بازی ادامه میدیم البته درتایم کوتاه.
من خمیر براش نمیذارم منا جون یه کم آبلیمو میریزم روی مسواکش،خمیر چه مارکی براش میذاری وآیا بلده بریزه بیرون وقورت نده؟؟؟؟؟؟؟
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 خرداد 92 0:56
کوتاهیه موهات مبارک عزیزم.
انشاالله ارایشگاه دامادیت
از گاز دستمال کشیدن نگو دوست جان که دلم خوووونه


ممنون خاله ی مهربون
چاره اش بیخیالیه باید بیخیال تمز کردنش بشیم
سمانه مامان ستایش
12 خرداد 92 3:49
واااای خدا چه پسر کدبانوییخب سمانه جون من از الان بگم عااااشق دومادیم که از هر انگشتش یه هنر بریزه..تازه موهاشم فشن و خوشگل باشه..کتلت بلد باشه بپزه..ظرف بشوره...
قربونش برم که انقدر به مامانش کمک میکنهسمانه جون شما دختر داشتی دیگه چه کدبانویی تحویل جامعه میدادی
برای گلپسر و مامان سمانه


پسر من متعلق به شماست خاله سمانهسمانه جون زمانه داره عوض میشه پسراباید کَدآقا باشن
ماهم شما وناز دخملتونو میبوسیم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:32
وای عاشقققققققققققققق اون تیپ فشنتم منننننننننننننننن.خاله جون شما علاوهه بر دختر کش بودن مامان دختر کش هم هستی
مبارک موهاتتتتتتتت.به سلامتی و دلخوشی ایشالا
کتلتها هم نوش جونت باشه.
سمانه جون بچم تو اون همه کار کمکت میکنه شاید میخواد امتحانت کنه ببینه بلدی به تنهایی آینه فر و گازو تمیز کنی یانه؟؟؟؟؟


مرسی خاله جونم شما به من لطف دارید،جای شما خالی

راست میگی الهه جون از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم
مامان پارسا
16 خرداد 92 23:35
ماشالا چه کارایی می کنه این وروجک . سمانه جون واسش اسپند دود کن


فدات خاله ی مهربون