نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

✿دایی جان تبلکت مبالک✿

1392/3/10 18:49
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه 1392/03/09تولد یه دونه دایی مهربونم بود،دایی 24سالگی رو فوووووووووووت کرد ووارد بیست وپنجمین سال زندگی درخشانش شد.

دایی الان تقریبا یک متر از من بلندتره ولی قبلا ها مثل من فسقلی بوده ،چند تا عکس از قلقلیهای دایی وخاله سارا که 20روز دیگه تولدشه میذاریم ببینید.دایی جان وخاله سارا 11ماه تفاوت سنی دارن یعنی یه جورایی دوقلو محسوب میشننیشخند

ببخشید اگه بی کیفیتن آخه مامانم از روی عکس ،مجدادا عکس گرفته

دایی جان

 

دایی جان

 

دایی جان وخاله سارا

دایی وخاله

 

دایی وخاله

 

شاید براتون سوال پیش بیاد چرا من به داییم میگم دایی جان؟؟؟؟؟؟

کسی اینو به من یاد نداده ومن خودم همه رو مرکب صدا میزنم مثلا":

مامان سمانه،بابا عییضا،مامان شان جان که همون مامی جون +جان،دایی جان،خاله ساآ که بعد از کلی تغییرات اسمش این شده اولش هایی بود بعد شد دادا وبعدسادا وحالا هم کاله ساآ وبعضی وقتها هم خاله ساآ

 

 

 

کیک تولد مامان ساز ویژه دایی که به قول بابایی مامان باید روش مینوشت دایی جان تبلکت مبالک که کامل از زبون من باشه قلب

کیک تبلک

،صبح تا ازخواب بیدار شدم مامان شماره دایی رو گرفت ومن سریع بهش گفتم:

دایی جان تبلکت مبالک

ودایی حسابی مسرور شدقلب

اینجا به دایی گفتم:

دایی زود باش لباستو بپوش میخواد عسک بگیره

ومامان درعمل انجام شده قرار گرفت واین عکسها رو ازم گرفت

گلپسر

اینجا با تلاش فراوان داشتم به خاله سارا ثابت میکردم که تولد منه،خاله همش با شوخی میگفت پاشو بسه دیگه ،تولد دایی جانه

منم با جدیت داد میزدم :تبلک خودمــــــــــــــــــه

گلپسر

 

گلپسر

آخجوووووووووووون دایی جان اومدقلب

گلپسر

من ودایی جان

من ودایی جان

بنده خدا دایی یه عکس تکی از جشن 24سالگیش نداره من درهمه مراحل همراهیش کردم.

با هم شمع فوووووت کردیمهورا

من ودایی جان

با هم کیک بریدیم ،البته من بریدم یا بهتره بگم شرحه شرحه اش کردمنیشخندچشمکنیشخندمژهنیشخند

من ودایی

واینجا که من دارم شکلات سنگی ها رو درو میکنم مامان از فرصت استفاده کرد واین نعمت رو که دایی کیک تولد 24سالگیش رو خودش ببره نصیبش کردخنده

من ودایی جان

دایی جان گل ونمونه ویه دونه ام ان شالله همیشه بهترین وبالاترین باشی وبه همه آرزوهای قشنگ زندگیت برسیقلب

خیلیییییی خیلیییییییییییی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

محبوبه مامان الینا
11 خرداد 92 10:21
تولد دایی جان مبارک
ماشاله هزار ماشاله چه دایی برازنده و خوش تیپی
انشاله تک دایی جان به همه آرزوهای ریز و درشتشون برسن
عکسهای بچگی خیلی بانمک بود
کیک دوست جون سازم بسی خوشمزه به نظر می آید
انشاله همیشه شاد باشید و جمعتون جمع باشه عزیزم


ممنون خاله جون به خاطر وجناتشه که یه جان بهش اضافه کردم وشده دایی جانالهی آمین
جای شما بسیارخالی وممنون بابت دعای بینظیرت
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 خرداد 92 14:00
تبلک دایی جان مهربان مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک


میسی خاله جون
مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 17:05
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد.
ممنون
گل پسر تولدت دايي جونت مبارك


میایم پیشتون خاله جون
خاله الهام
11 خرداد 92 18:47
ايــــــــــول به اين گل بسري ماماني قدرشو خيلي بدون 1- انواع سبزي كه براتون باك ميكنه
2- توي آشبزي هم كه كمك ميكنه
3- ظرف هم كه ميشوره
حالا هم كه براي داييش تولد گرفته
خاله جووون واقعا بايد ازت تقدير اساسي به عمل بياد


به افتخار یه دونه پسرم وخاله الهام با محبت
مامان کیان کوچولو
12 خرداد 92 0:05
سلام سمانه جون
تولد پسر خاله ی گلمم مبارک .. ایشالله که در همه ی مراحل زندگیش موفق باشه ..
ای جونم به این که روز تولدش با کی
ن ِ منم یکی هست یعنی نهم ..
ایشاالله که همیشه شاااد باشید ..
جیغ و هورااااااااااااااااا


سلام عزیزم
الهی آمین
به افتخار داداشی گلم وکیان نازنین جیغ و هورااااااااااااااااا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 خرداد 92 0:50
تولد دایی جانت مبارک عزیزم.انشاالله تولد 120 سالگیشون رو با هم جشن بگیرید.
کیک رو هم که نگو عااااااااااالی.
دوستم دیگه کلی تو کیک درست کردن و تزیینش حرفه ای شدیداااا.
کی بشه برای ما هم ازاین کیکها درست کنید.
قربونت برم که تو همه عکسها حضور سبز داری.


ممنون منا جونم،نه بابا حرفه ای که نیستم این نظر لطف شماست عزیزم
ان شالله در اولین دیدارمون به زودی زود
خدانکنه خاله جون
سمانه مامان ستایش
12 خرداد 92 3:52
تولد دای جان مبااارکانشالا شمع های تولد 120 سالگیشونو محمدرهام جون فوت کنه
بابا هنرمندچه کیکی پزیدی دوست جون


ممنون دوست گلم،انشالله
خجالتم نده عزیزم نظر لطف شماست
مامانی درسا
12 خرداد 92 3:59
تبلد دایی جون مبارکه ...... عزیزم همیشه خوش باشین الهی بگردم این پسره روز به روز خوش تیپ تر میشه ها


ممنون خاله جونم شما به من محبت دارید،درسایی رو ببوسین لطفا
پارمیس(مامان درنیکا جون)
12 خرداد 92 10:43
بسیار زیبا به امید خدا همیشه شاد و سلامت و در کنار هم باشید


ممنونم عزیزم
مامان محمد و ساقی
12 خرداد 92 14:54
سلام سمانه جون
تولد دایی جان مبارک باشه.ایشالله 120 ساله بشن


سلام عزیزم،ممنون از دعای قشنگت
مامان محمد و ساقی
12 خرداد 92 14:54
میخوام بدونم همتون خردادی هستین؟ایول مامان جونت سمانه جون


خخخخخخخخخ من وداداشم که بله خواهرمم فکر کنم یه روز برنامه ریزیشون ایراد داشته چون اون یکم تیره
مامان محمد و ساقی
12 خرداد 92 14:55
کیکت خیلی خوشگل شدهآفرین دوست هنرمندم


چشمات خوشگل میبینه دوست با محبتم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
13 خرداد 92 11:09
سلام سلام
مامان سمانه بیا تو وبلاگم کارت دارم
(بازی وبلاگی)


مینا جونمم مثل شما بهم محبت کرده عزیزم
یکدنیا ممنونم عزیزدلم حتما دعوتت رو به جون میخرم ولی با کمی تاخیر چون درکمال شرمندگی پسرم کمی حال نداره ببوس ارشان جونم رو
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 خرداد 92 23:28
تولد دایی جانتون مبارککککککککککک آقا محمد رهام.تولد صوری خودم مبارک باشه چون همه جا شما بودی و همراه دایی جان شمع تولد رو فوت کردی
سمانه جونم کیکیت مثل همیشه زیبا و خوشرنگ و لعاب بود.آفرین بهت دوست هنرمندم.کم کم داری کاری میکنی که درصدد بربیام و یه وبلاگ از هنرمندهای نداشته خودم بزنم


ممنون خاله جونی،با وبلاگ موافقم عالیه چون منم از تجربیات شما بهره مند میشم دوست با سلیقه وگلم
مامان پارسا
16 خرداد 92 23:33
مبارکه . عکسای بچگی دایی و سارا جان خیلی باحال بود.


ممنون از محبتت عزیزم