نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

بازی وبلاگی

1392/3/17 19:54
461 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممم خوبید؟؟؟خوشید؟؟سلامتید؟؟

یعنی مرده ی محبوبیتممژه،پنج بار به این نظر سنجی دعوت شـــدم به به بغل،باورندارید اینم مدرکش:

1-میناجونم مامان محمدوساقیقلب

2-شقایق جونم مامان محمدارشانقلب

3-افسانه جونم مامان محمدحسین ومحمدطاهاقلب

4-منا جونم مامان امیرسامقلب

5-الهام جونم خاله ی آرتمیسقلب

بسم الله الرحمن الرحیم(حس کاندیدای ریاست جمهوری بودن بهم دست داد)

1_بزرگترین ترس توی زندگی چیه؟؟؟

ازدست دادن یا ندیدن عزیزانمگریه

 

2_اگه 24 ساعت نامرئی بشی چیکار میکنی؟؟؟

میرم خونه ی تک تک دوستهای وبلاگیم تا ازنزدیک ببینمشون وبه همه دوستهای گلم توصیه میکنن نرن پیش اونایی که پشت سرشون حرف میزنن چون اونها به همونجا تعلق دارن ،درست پشت سرتوننیشخند

 

٣-اگه غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن 5 الی 12حرفت رو داشته باشه آن چیست؟

خیلی پولدارشم(مدیونید اگه فکر کنید من پول دوستم چون 12حرف بود اینو نوشتم)خندهقهقهه

 

4_از میان اسب پلنگ و عقاب کدام را دوست داری؟

اسب

 

5_کارتون مورد علاقه کودکیت چیست؟

زنان کوچک_فوتبالیستها_مجیددلبندم

 

6_درپختن چه غذایی مهارت نداری؟

نگووووووووو توروخدا ،همه غذاهام عالین نیشخند

 

7_اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

گره زدن چهره وبعد فریاد(واقعا شرمنده امخجالت)

 

8_با مرغ دریا اورانیم و خسته یک جمله بسازید؟

 منِ خسته نمیتونم با مرغ ودریا واورانیوم جمله بسازم

   

9-دو بیت شعرکه خیلی دوست داری؟

 جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب

من فدای تو به جای همه گلها تو بخند

 
 عجب صبری خدا دارد اگر من جای اوبودم...........................

 

10_اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در گذشته یا آینده سفر کنی کجاست؟

گذشته: 19اردیبهشت79

 آینده:روزهای موفقیت وازدواج محمدرهام

11_چه رنگی هستی؟

 سفید

 


12_اگه قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو انتخاب می کنی؟

 همه کشورهای زیبا وبا تمدن تاریخی  رو ببینم وبرگردم وبرای زندگی آلمان رو انتخاب میکنم

 

13_بهترین sms inbx گوشیت چیه؟

اس ام اس که مامانم چند ساعت پیش داد

 
 

14_اگه قرار باشه 3 نفراز عزیزانت رو به مهمونی دعوت کنی اون 3 نفر چه کسانی هستن؟

 تازه مهمون داشتم حس مهمونداری ندارمخمیازه بیشتر دوست دارم سه نفر مهمونی دعوتم کنن.نیشخند

 
 

15_اگه قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چیه؟

 غم

 
 

16_کسی رو بخوای ملاقات کنی ؟

 همه دوستهامماچ

 

17_اگه بخوای اسم دیگه ای واسه وبلاگت انتخاب کتی؟ 

قلب محمدرهام قلب تپنده زندگی ماقلب

 
 

18_خصوصیت اخلاقی؟

 دل نازک وحساسگریه،پرشور وشیطون چشمک

 
 

19_کاشکی؟

 کاشکی مریضی وغم نبود کاشکی بعضیها انقدر بیرحم ونامهربون نبودن،کاشکی همه جا فقط شادی ونور وموج مثبت بودبغل

 

  وحالا باید سه نفر رو دعوت کنم ولی منم مثل بعضی از دوستهای گلم همه خواننده های خاموش وروشن وبم رو دعوت میکنم

بای بایبایبای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 خرداد 92 0:48
یعنی کشته مرده اون جواباتم.راستی فکر کنم فقط ما دوتا انقدر اعتماد به نفسمون بالا بوده که گفتیم همه غذاها رو خوب درست میکنیمتو این موردم تفاهم داشتیم که هر دومون زنان کوچک رو دوست داشتیم.
خصوصی لطفا


آره میبنی الهه جون فقط من وتو آشپزهای ماهری هستیم اینا همه وقتشون به وبگردی میگذره
مامان افسانه
18 خرداد 92 1:15
ان شا ا... که همیشه پیش عزیزانت باشی شاد و خوشبخت و پولدار و به ارزوهای خوبت هم برسی
برای سمانه جون و گل پسری


فداااااااااااااااای تو مهربونم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
18 خرداد 92 3:24
تازه متوجه شدی چقدر خاطر خواه دارید دوستم


همه به من لطف دارن وگرنه من دوست داشتنی نیستم
محبوبه مامان الینا
19 خرداد 92 13:29
پولدار شدنو خووووووووووب اومدی دوستم
19اردیبهشت 79 چه خبر بوده؟سالگرد ازدواج یا......؟
شور و هیجان که جز خصوصیات بد نیست دوستم



مگه باید خصوصیت بد مینوشتم؟؟؟؟؟تو سوالش ذکر نشده بود
مامان قندعسل
20 خرداد 92 0:05
خصوصیتو چک کن خانمی


ممنون
مامان ساره جون وثنا جون (نى نى عسلك)
20 خرداد 92 0:35
مامانى محمدرهام جون.ممنون از نظر لطفت كه براى تولد ثنا دادى در وب كودك من .اگه موافق باشى باهم تبادل لينك داشته باشيم يه سرى به وب من بزنى خوشحال مى شم جوابات خيلى باحال بودن گل پسر رو ببوس


خواهش میکنم عزیزم،چشم حتما،با افتخار لینک شدید امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم
سمانه مامان ستایش
20 خرداد 92 0:56
از بس خوب و مهربونی دوست همنامم اینهمه دعوت کننده داشتی
با اون کاشکی هاتم موافقم


خوبی از خودتونه ،لطف دوستانه عزیزم
عروسکو از طرف من ببوس
محبوبه مامان الینا
20 خرداد 92 11:16
آره عزیزم باید خصوصیت بد مینوشتی واسه شما تحریف شده سوالات


جدا
خصوصیت بدم اینه که به همه اعتماد میکنم وهمه چی رو بهشون میگم وهمیشه به ضررمه
محبوبه مامان الینا
20 خرداد 92 11:25
راستی دوستم بابت پیام خصوصییت :


خواهش میکنم دوست جونم