نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

وداع با *2*

1392/4/16 12:09
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ودرود برنگاههای گرمتان وقلبهای پرمهرتان

 

عزیزکمقلب،ماهکمماچ،دلبرکممژه،پرنس مه روی منلبخند

29ماهه شدی

مبارکت باشه خوشگل مادر الهی همیشه تندرست وشاد باشی.

پرنس رهام نوشت را درادامه مطلب ببینید

29ماهگی

 

مامان سمانه صبح که چه عرض کنم ظهر از خواب بیدارم کرد وگفت پاشو پسرم امروز تبلکته باید بریم خرید کنیم.

تازه فهمیدم دلیل اصرار دیشب مامانم از اینکه ساعت 3صبحه بخواب فردا کلی کارداریم چی بوده!!

منم سرمست از جشن درراه بعد از کمی ناز وعشوه رفتم بغل مامانم تا حاضر شیم وبریم خرید.

این کیک خرسی رو هم که مشاهده میکنید مامانم برام پخته وهمش میگفت:

نازدونه ببخش از این بهتر بلد نیستم تزیینش کنمناراحتاصلا خوشگل نشدنگران

من:عزیزم کیکت خیلی خوشگله،عزیزم دوست دالم،ببین چه کیک خوشگلی پختی

مامان:تعجببعدشم از شوقگریه

وقتی مامان بانهایت دقت موقع گاناش کشی کیک سرشو به خرسی نزدیک کرده بود،محکم گرفتمشو گفتم:

گرفتمت مامانی،نمیذارم بری تو کیک!!غَق(غرق)میشیخنده

واینگونه شد که صدای درهم شکستن استخوونام را با گوشهام شنیدم،بسکه توسط ایشون چلونده شدم.بغل

لازم به ذکره که من توی تمام مراحل پخت وتزیین کیک روی یک صندلی بر کارمامانم نظارت میکنم تا مبادا اتفاقی براش بیفته مثلا"همین نجات دادن اخیرم از غرق شدگی درگاناش مذابنیشخند

 

29ماهگی

این ابمیوه رو هم خودم انطباق(انتخاب) کردم

29ماهگی

منتظر رخصت مامان سمانه برای فووووووتیدن

29ماهگی

حالا

3

.

2

.

1

فقط داشته باشید تشعشعات نوری رازبان

29ماهگی

فقط عدد2 خاموش شد ،این نه تا شمع چرا خاموش نمیشن؟؟متفکر

29ماهگی

رقصاندن شعله ها درهوا،یه همچین هنرهایی دارم من!!لبخند

29ماهگی

هوراااااااااااااااااااااااااا

29ماهه شدم

29ماهگی

تبلک مبالک.....تبلک مبالک

29ماهگی

واقعا چرا اینا خاموش نمیشن؟!؟!؟!؟!؟!سوالمتفکرچشم

29ماهگی

اِ....اِ....مامان سمانه اینا دوبائه ئوشن میشنتعجب

29ماهگی

بازم فووووووووووووت

29ماهگی

بازم روشن شدن که عجباااااااااا

خونمون پرازدود شده بود

مامانم میگفت: این شمعا خوبیش اینه که خودش روشن میشه وما دیگه همش دست به کبریت نیستیم تا شما فوووت کنی،بدی بسیار بزرگشم اینه که خونمون پردود شد یعنی اگه سیستم هوشمند داشتیم قطعا فعال میشد وآبیاریمون میکردخندهتازه تا آخرین ذره اشم میسوخت طوری که پایه هاش آتیش گرفت ومامانی با پنس درآوردشونو وسریع روشون آب گرفت!!!شمع جادویی به این با وجدانی ومسئولیت پذیری ندیده بودیمقهقهه

29ماهگی

خداحافظ ماهگردهایی که دهگانتان *2* بود.سلام بر *3*

29ماهگی

خدایارو نگهدارتونبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مريم مامان نيكان
16 تیر 92 16:35
ماهگرد رهام عزيز مبارك 29 ماهه شدي انشالله 129 ساله بشي مامان سمانه مهربان و با معرفت ممنون كه جوياي احوال شديد در ضمن فرصت كرديد دستور اين كيك خوشمزه هم را بهمون بدبد


ممنون دوست عزیزم چشم حتما"
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
16 تیر 92 18:39
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
مامان کیان کوچولو
16 تیر 92 23:54
سمانه جوون واقعا عجب حرکتی زدیاااااااااا ..
کم کم باید فکر زدن یه قنادی باشی .. خیلی خوشگل شده ... خوشمزه هم که قطعا هست ....
آفرییییین

عزیز خاله تبلکت مبارک خیلی ناز شدی ماشالله مردی شدی دیگه واسه خودت ..
عکسا هم خیلی نازن سمانه جون .
آبمیوه رو هستم


جدی؟؟پسرمم گفت که قشنگ شده ها فکر کردم دلداریم میده ممنون از محبتت،جاااااااااااتون بسیارخالی
محبوبه مامان الینا
17 تیر 92 7:59
عزیزک 29ماهگیت مبارک
کیک خیلی هم جذابه آفرین به دوست هنرمندم مث همیشه عالی
ااااااااااااااااااای جاااااااااااااااااان مامانی رو از غرق شدن نجات دادی آخخخخخخخخخخخخ کاش منم اونجا بودم اساسی میچلوندمت
جل الخالق از این وفاداری و تشعشعات و سماجت شمعهای این دوره زمونه

ممنوون خاله جونم،خاله یه مصرع دیگه بگو شعر رو ناقص نذار
جدا؟؟دیگه کم کم داره اعتماد به نفسم میره بالاااا
خاله ،رحـــــــــــــم کن مامانم جای همه دنیا منو میچلونه!!!
بعلهههههههه جل الخالق
مامی سایان
17 تیر 92 10:11
29 امین ماهگردت مبارک عسلکممم
به به چه کیک خوش آب و رنگی


ممنون خاله جونم،چشمات خوشگل میبینه خاله مهربون
خاله الهام
17 تیر 92 11:10
در خلوت شب ز حق صدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .
عزيزم يادت نره ما رو هم دعا كنيد
خيــــــــــــــــلي خيـــــــــــــلي
التماس دعـــــــــــــــــــــــا


محتاجیم به دعا
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
17 تیر 92 14:39
عزیزم 29 ماهگیت مبارکککککککککککککک.چه کیکی مامان واست پخته خیلی محشره.
وای خدا جون خوبه شوک بهت وارد نشده بدتر غرقت کنه تو کیک
جدا چطوری این شمعا انقدر عمر داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالا باور کن اگه دوتا مهمون خونه تون بودن یه ثانیه به یه ثانیه روشنشون کنید.


ممنون خاله جونم
خخخخخخخخ نه بابا پسرم ناجی قهاریه
داشتم میخریدم دیدیم نوشته جادویی ولی نمیدونم چرا به دود حاصل از جادوگریشون توجه نکردم!!!نمیدونم والا الهه جون یعنی تا اون آخرین قطره پارافینش سوخت
مامانی درسا
18 تیر 92 2:22
گل پسرم 29 ماهگیت مبارک عزیزم ..... این کیکه هم خوردن داره ..... وای دلمون آبید ...... عزیز دلم 29 با کلی صفره جلوش ماه رو با خوشی برات آرزو میکنم


ممنون خاله جونم
آآآآآخی شرمنده،ببخشید خاله جون.....ممنون بابت دعای قشنگتون
سمانه مامان ستایش
18 تیر 92 2:48
29مین ماهگردن مباااارک محمدرهام جوووونم
واااای سمانه جون چه کردی..چه کیکی..بابا قناد..بابا هنرمنددلم کیک خواست نصفه شبی
یه عالمه برای محمدرهام و مامان سمانه


ممنون خاله جون
شرمنده شدم دوست جونای جانمببخشید تورو خدا

بوووووووس برای سمانه جون وعروسکش
خاله مرمر
18 تیر 92 16:03
گل پسرم 29 ماهگیت مبارککککک
مامانی کیکت واقعا خوشگل شده بود. باور کن من خیلی خوشم اومد و الان بدجوری هوسشو کردم
اون شمعها چقدر باحال بودن. تا حالا از اینا ندیده بودم. وجدان کاریشون تو حلقم


ممنون خاله جونم،ای جانم شرمنه عزیزم جدی به خودم امیدوار شدم
خخخخخخخ خیلی با وجدان بودن خدایی
عمه و آریسا کوشمولو
19 تیر 92 0:28
تبلک 29 ماهگیت مبالللللللللللک عسیس دلم ..انشالله همیشه شادو سلامت باشی ...چه مادرو پسر با احساسی ماشالله


ممنون خاله جون،یک دنیا ممنون
مامان آینده یه فسقلی
19 تیر 92 1:09
سلام خانوووومی ... از حضورت پر مهر و گرمتون ممنوووووونم

خیلی خوش اومدین

و

لطف کردین ....

از دیدن کامنتهای زیباتون، به وجد اومدم ...


سلام عزیزم ،وب زیبایی داری منم لذت بردم
مامان سانلی
19 تیر 92 3:07
29 ماهگیت مبارک عزیز دلم.....

به به باز سمانه خانوم هنرمند...عجب کیک خوشگلی...قالب داشته؟چه جالب شبیه خرس در اومده..افرین

اون شمعها بیشتر به مشعل شبیهن اینقدر شعله اش بلنده

نوش جونتون...فکر نکنین ما دلمون کیک خواستها...اصلا دلمون نخواست


ممنون دوست عزیزم
بله توی قالب خرسی پختم
دقیقا
ای جانم شرمنده شدم به خدا
الهه مامان یسنا
19 تیر 92 13:18
29 ماهگیت مبارک عسلم چقدر بامزه شدی تو آخه منم جای مامان سمانه بودم لهت میکردم


ممنون خاله جونم،چی خاله جون؟؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
19 تیر 92 14:24
دوست بزرگوار سمانه عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
19 تیر 92 16:29
هوراااااااااااااااااااااا تبلکت مبارک
گوگولی خاله دیگه پریدی تو 30
وایی کی میشه ارشان هم بیاد تو 30؟
آخه ارشان هنوز تک رقمیه
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ممنون خاله جونم
به سرعت برق وباد ،تاچشماتو ببندی عروسکت 30ماهه میشی عزیزم
مامان افسانه
19 تیر 92 16:40
سلام بر سمانه گل
29 ماهگی محمدرهام مبارک باشه الهی 129 ساله بشی خاله جون
سمانه جون کیکتون هم ظاهرش که قشنگ مطمئنا خودش هم خوشمزه ست
ما هم عاشق کیک هستیم
شاد باشید
خصوصی


سلام افسانه جونم
ممنون خاله گل ومهربون
چشمات قشنگ میبینه عزیزم،شما هم همچنین
میام وبت دوست جونم
مریم مامان آریا
20 تیر 92 12:53
29ماهگیت مبارک گل پسر
آفرین به شما وصد آفرین به این مامان هنرمند
انشالله همیشه این مراسمو با شادی بگیرید


ممنون خاله گل
مامان محمد و ساقی
20 تیر 92 13:40
سلام گلم
خوبی؟
ممنونم از لطفت عزیزم
سمانه جون تا دیشب به همه ی وبلاگها سر زدم فقط وب شما مونده بود.تازه میخواستم بیام که کامنتتو دیدم.چقدر دلهااااااامون بهم راه داره


سلام عزیزدلم ما خوبیم ممنون شما چطورید؟؟
ااااااااااااای خدا یعنی ما آخری بودیمما خیلی دوستتون داریم
مامان محمد و ساقی
20 تیر 92 13:45
ای جااااااااااااااااااااااااااانم پرنس رهام

ببینم ادامه ی مطالب چه خبره؟

وا این کیکه.چههههههههه قدر خوشگله سمانه.اتفاقا" تزئینش عالیه.عین یه عروسک شده

ای جان عشقولانه های مادر و پسری
خدای من چه ذوقی داره تو فوت کردن شمع29 ماهگیت مبارک گلم.ایشالله مامان سمانه جون کیک تولد 29 سالگیتو بپزه و خوشگل کنه
عاشق این تفسیراتم.دهگان 2 تموم شد.آخی


خدایی با این همه تعریف خستگیم دررفت،ممنون عزیزم به خودم امیدوار شدم
دقیقا مینا عاشقققققققق شمع فوووووت کردنهمنم عاشق مهربونیاتم که همیشه شامل حال من میشه،گلها رو ببوس
مامان افسانه
20 تیر 92 14:26
خصوصی داری


بسیارعالی،خیلی خیلی خوشحال شدم انشالله بعد ماه رمضون یه قراربذاریم موافقی؟؟
ترکان
20 تیر 92 14:47
وااااااااااای بالاخره تموم شدالان دقیقا این شکلی شدم محمد رهام جونم همه وبلاگتو مو به مو خوندمابه خاطره پستهای بیماریت کلی ناراحت شدمو غصه خوردموبا پستهای شادت کلی شاد شدمو به خاطره شیرین زبونیات کلی خندیدمآخه تو جیگره منی29 ماهگیت مبارک گلمراستی نظر خصوصی هم داری


آآآآآآآآآآخی عزیزم قربون چشات

ممنون بابت این همه محبت ومهربونی ،جشن دکتر شدنت بام برقصم خاله جونم.
راستی خاله مگه قرار نبود بعد از کنکور بیای پیشمون؟؟
ღ مونا مامان امیرسام ღ
22 تیر 92 2:19
قررربون اون خنده هات شم عشقم
خیلی دوست دارم پسر خوشگل
۲۹ ماهگیت مبارک عزیز دلم
چه زبوون شیرینی داری عززیزم.من که اگرببینمت درسته میخورمت
دست مامان مهربونت هم درد نکنه عجیجم
بوووووووووووووووووس برای شیرین زبون خودم


خاله جون شما به من خیلی محبت دارید
ممنون از مهربونیتون امیرسام جونو ببوسین لطفا
مامان ساره وثنا
23 تیر 92 6:03
مبارك گل پسر باشه!
عجب كيك هوس انگيزيه جاى ما حتما خيلى خالى بوده ها
مامانى خيلى هنرمندى
ايشالا كيك صدماهگى .


ممنوون خاله جون
جاتون بسیارخااااااااااالینظر لطفته دوست جونم
انشالله