نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

❤خدای احساس تویی❤

1392/4/27 15:55
590 بازدید
اشتراک گذاری

 مهرتویی ،ماه تویی،خدای احساس تویی

شاه تویی ، ماه تویی ، رهرو منم راه تویی

ناب تویی ، خواب تویی ، تشنه منم آب تویی

 

خدای احساس تویی

نورچراغ خونه ی مامان وبابایی تویی

ماه تویی مهر تویی عزیزدردونه تویی

اومدی شبای عمرمو چراغونی کنی

خوش قدم با هر قدم غمامو قربونی کنی

خدای احساس تویی

ستاره ی خونم شدی تو وصله جونم شدی

واسه شبای زندگی ستاره درمونم شدی

چشم و دل عاشقم از دیدن تو سیر نمیشه

راز و رمز عشق تو اینجوری تعبیر نمیشه

 

خدای احساس تویی

دعای خیرمو میخوام سرمه ی چشمونت کنم

از هرچی چشم بد که هست یک جوری پنهونت کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

ترکان
27 تیر 92 20:54
قربونه خنده هات


خدانکنه مهربون
مامان حسام كوچولو
28 تیر 92 2:56
انشالله خدا نگهدار نور چشمي ت باشه.
قربون اون خنده ت


آمین وهمچنین نگهدارگل شما
خدانکنه خاله جون
مامان ساقی و محمد
28 تیر 92 20:12
سلام سمانه جون
چه عکسها و نوشته های نازی
مادرانه های من دلبرانه های تو
عزیزم همون رمز قبلیه.تو خصوصی دوباره برات میذارم


سلام عزیزم ممنون از مهربونیهات

وااااااااااای ببخش توروخدا زحمتت دادم
مامان عبدالرحمن واویس
28 تیر 92 23:38
سلام عزیزم دوردوم ختم وبلاگی فرداشروع میشه وتا 19ماه مبارک وقت دارین تمومش کنید
وروز20ماه مبارک ختم گرفته میشه
لطفا بعدازخوندن جزبلافاصله خبرشوبهم بدین
منتظرتونم
عزیزم جز9به نامتون ثبت شد


ممنون از اطلاع رسانی وزحمتی که کشیدی،به روی چشم
خاله الهام
29 تیر 92 9:03

واااي سمانه جونم عــــــــــــــــــــــاشق اين عكس اولي شدم


ای جان،ممنون از محبتت گلم
مهرنوش مامان مهزیار
29 تیر 92 9:04
سلام عزیزم جز 16 به نام شما ثبت شد. التماس دعا. خانمی با افتخار لینکتون کردم


سلام عزیزم ممنون بابت اطلاع رسانی وزحمتی که میکشی

شماهم باافتخارلینک شدید عزیزم
مریم مامان نیکان
29 تیر 92 11:52
چه شعر قشنگی این شعرهای قشنگ قشنگ از کیه؟عکسهای پسر نازمون هم خیلی خوب شده بوووووووووووووووس


شعرشو نمیدونم از کیه ولی خواننده اش معینه.البته من تحرفات وتغییراتی توی شعرش دادم که شاعرش قطعا منو میبخشه خخخخخخخخ
ممنون از محبتت گلم
محبوبه مامان الینا
29 تیر 92 13:51
شعر بسیار زیبا بود البته با تحریفات زیباتر هم شده
انشاله خدا همه بچه های پاک و معصوم رو از چشم بد حفظ کنه...آمین
واااااااااااای عکس اولچشاش شبیه تیله ست
عااااااااااااااااشقتم


ممنون عزیزم،خخخخخخخخخخ
انشالله والهی آمین
مرررررررررررررررررسی خاله مهربون
محبوبه مامان الینا
29 تیر 92 13:53
سمانه جون!!! طب سوزنی واسه لاغری؟! آخه خاهر تو کجات چاقه؟!!!


بله واسه لاغری،گویا واسه همهچی کاربرد داره
البته برای من که نداشت گرد شدم به خدا خواهر
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
29 تیر 92 16:32
وای چه پست خوشگلی چه نوشته های زیبایی و چه گل پسر زیبا رویی.خدا از چشم بد محافظتت کنه عزیزم.
سمانه جون به احتمال زیاد از روت سرقت ادبی می کنم.اگه نیاز بود خبرت می کنم که اومدی وبم شوکه نشی.به من می گن مامان الهه بی هنر شما مامان سمانه هنرمندی


نظر لطفته خاله الهه مهربون وماه
سرقت چیه خواهر؟؟خبر برای چی؟؟راحت باش گلمخیلی هم باهنری عزیزم
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 17:52
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به
شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا


شرمنده خانومی من دیگه حق رای ندارم
ترکان
29 تیر 92 19:10
خصوصی


مامان افسانه
29 تیر 92 22:24
الهیییییییی چه ناز خندیده
خدا حفظش کنه
سمانه جون حتما صدقه بزار و اسفند دود کن
شاد باشید
خصوصی


ممنونم عزیزم
بله کارخودمه سوال داشتی درخدمتم
مامان ساقی و محمد
29 تیر 92 23:47
سلام گلم
از همدلیت ممنونم


سلام عزیزم خواهش میکنم ومتاسفم ..انشالله روحش شاد باشه
مامان کیان کوچولو
30 تیر 92 1:21

پر از عشقولانه
من که با اهنگش خوندم این پستُ و مثل همیشه زیبا


ممنون عزیزم
سمانه مامان ستایش
30 تیر 92 3:28
وااای چقدر از این پست و شعر هاشو عکسای محمدرهام عزیزم خوشم اومد
امیدوارم همیشه خنده لبهای گلپسر رو زیباتر کنه و دلش هم همیشه شاد باشه
عاااشق او اسم موضوع پست شدم.مادرانه های من دلبرانه های تو


یک دنیا ممنون از محبت ودعای قشنگت عزیزم
خاله الهام
30 تیر 92 10:15
سلام گلم براي سه شب قدر ختم قرآن داريم اگه جزء خواستي بيا پيشم


ممنون از اطلاع رسانیت گلم
خاله الهام
30 تیر 92 17:13
عزيزم جزء 9 براي شما فقط بايد هر شب قدر اين جزء رو بخونيد يعني بايد سه بار جزء 9 رو بخونيد
التماس دعا


به روی چشم ،ممنون گلم
مادر آتیلا
30 تیر 92 22:30
چه شعر قشنگی ...........خدا پسر گلت و حفظ کنه.....


ممنون عزیزم
مامان پوريا پهلووون كوچولو
31 تیر 92 13:15
سلام عزيزم خوبين شرمنده يه چند وقتي نتونستم بيام پيشتون
از طرف من گل پسرو ببوس


سلام گلم دشمنت شرمنده،چشم شماهم فرشته ها رو ببوس
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
1 مرداد 92 23:49



ممنون