نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

من وهیدیه

1392/4/31 13:22
480 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه وعسل

 پنجشنبه 1392/04/27که با نهمین روز ماه رمضان مصادف شده بود خونه عمه دعوت بودیم وحسابی باهدیه بازی کردیم وخوش گذروندیم.

از ساعت 12کوله ام رو انداختم دورگردنم(روی دوشم) ومنتظر بودم تا بابایی بیاد وبریم خونه هیدیه اینا

هدیه وعسل

 

هدیه وعسل

 

هدیه وعسل

 هیدیه ببین چه نازه!!!!!!!!

هدیه وعسل

این سوسمائه

هدیه وعسل

 

هدیه وعسل

 بعدشم به روش هیدیه بانو خونه رو جارو کردیمنیشخند

هدیه وعسل

اون روز بابایی همراه عمو منصور رفت وبرام از شرکت موزاییک سازی ،خاکهای رنگی خرید تا من باهاشون بازی کنم منتظر خاک بازی من باشید!!!!!تا خاک بهداشتی پیدا کنیم همینا غنیمتهزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان افسانه
31 تیر 92 14:28
الهی
محمدرهام سوسمائه دستت رو گاز نگیره
تیپ زردش رو نگاه کن



نه خاله جون تربیت شده است خخخخخخخخ
مامان کیان کوچولو
31 تیر 92 14:44
آخی عزیزم ..
هدیه چه موهای نازی داره ..

چقدر رنگ زرد به مُنهام کوچولو میاد عزیزم
سمانه جون من یه بار تو فروشگاه شهر کتاب شریعتی خاک بهداشتی مخصوص بازی بچه ها دیدم .. .. میخوایم یه سر بزن



ممنون گلم
اتفاقا از همونجا 2بسته خریدم بعد توی مسیر به این نتیجه رسیدم که کمه واز شهرکتاب محل خودمونم 2بسته دیگه خریدم خخخخخخخخخ ولی اونا گل مانندن ومحمدرهام اصلا خوشش نیومد منم دادمشون به بچه ها چقدرم زیادم خریده بودم.
اونی که مدنظرمنه فقط یه شرکت توی ایران میزنه ومنتظرم تا برم نمایشگاه بخرم چون توی نمایشگاه غرفه میگیرن ،پارسال تنبلی کردم نخریدم !!!!
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 16:05
آخی نازی
هدیه جون چه موهای نازی داره
منظورت از خاک همون شنه های رنگیه که با چسب روی تخته میچسبوندیم؟
آخه یه زمانی خوراک من کار با شن های رنگی بود
تخته سه لا میگرفتم و یه طرح روش مینداختم بعد با شن رنگی و چسب چوب اون طرح رو پر میکردم
به نظرت برای بچه ها بگیرم؟


خاک که نیست دراقع ماسه است،منظورم دقیقا همونایی که درجوار شما ودرکنار دریا فط وفراوونه...اونا رو آنتی باکتریال کردن وبسته بندی 15کیلویی ومیفروشن

راستی من دراون زمینه تجربه ندارم ولی عالیه از کجا باید بخریم؟؟؟؟؟
آره اونا خیلی خوبن بخر براشون
ممنون از ایده خوبت
مامان ساقی و محمد
31 تیر 92 17:10
ماسه کنار دریا رو بسته بندی کردن و میفروشن؟
به حق چیزهای ندیده و نشنیده
اون شن های رنگی که میگم فکر کنم از تو خرازی ها میخریدم.امروز میرم تو بازار ببینم کجا دارن.بهت خبر میدم
بعد ماسه رو میخوای بیاری تو خونه؟


آره به خدا همونه پارسال توی نمایشگاه دیدم قصد دارم اومدم شمال براش یه عالمه بیارم واینجا برفوشم خخخخخخ
روی شیشه هم میچسبونن نه؟؟؟یادمه مامانم درزمان تجردش روی شیشه یه حرکتهایی زده بود باید برم ازش بپرسم

نه مینا دیگه خاک وماسه رو نمیارم توی خونه جاشون توی پارکینگه،بعدم 15کیلوش خیلی نبود مینا جون فرض کن نصف گونی 10کیلویی برنج!!!!!!تازه میخواستم دوبسته بخرم فکرررررررررکن
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
1 مرداد 92 0:54
به به پس حسابی با هدیه جون بازی کردین و خوش گذروندین.
چه شیوه ی جارو کشیدن جالبیعشقم ماشالا رنگ زرد خیلی بهت میاد.


بعلهههههه یه همچین دختر عمه ای داریم ماممنون خاله جونم
محبوبه مامان الینا
1 مرداد 92 12:07
جونمی عشقمی عزیزمی رفتی خونه عمه جون مهمونی افطار
هدیه موهاش چه نازه


شما خیلی مهربون وبا محبتی خاله گل