نازدار ما،محمدرهامنازدار ما،محمدرهام، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

❤❤محمدرهام هستی مامان وبابا❤❤

هستن من زهستی اوست

1392/5/26 15:34
577 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 پسرم تو مادر نمیشی ومتاسفانه از تجربه این حس ناب محرومی ولی درعوض من تمام مادریم را تا هستم نثارت میکنم وقطعا تو با احساس ترین پدر دنیاخواهی بودهمینگونه که اکنون با احساسترین پسر دنیایی قلب

 

مادر

تا مادر نشی نمیفهمی اونیکه سالها کنارش زندگی کردی چقدر ارزشمند وگرانقدر وکمیابه!!

تقدیم به دُر درخشان زندگیم که تلالو وجودش روشنگر مسیر روزگارم بوده وهست وخواهد بودقلب

تقدیم به مادرم که بهترین مادر کره خاکیستماچ

 

گویند مرا چو زاد مادر ، پستان به دهن گرفتن آموخت
شبها بر گاهواره من ، بیدار نشست و خفتن آموخت
دستم بگرفت و پا به پا برد ، تا شیوه راه رفتن آموخت
یک حرف و دو حرف بر زبانم ، الفاظ نهاد و گفتن آموخت
لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت
پس هستن من ز هستن اوست ، تا هستم و هست دارمش دوست

شد مکتب عمر و زندگی طی ، مائیم کنون به ثلث آخر
بگذشت زمان و ما ندیدیم ، یک روز ز روز پیش خوشتر
آنگاه که بود در دبستان ، روز خوش و روزگار دیگر
می گفت معلمم که بنویس ، گویند مرا چو زاد مادر ، پستان به دهن گرفتن آموخت


گویند که می نمود هر شب ، تا وقت سحر نظاره من
می خواست که شوکت و بزرگی ، پیدا شود از ستاره من
می کرد به وقت بی قراری، با بوسه گرم چاره من
تا خواب به دیده ام نشیند، شبها بر گاهواره من، بیدار نشست و خفتن آموخت


او داشت نهان به سینه خود، تنها به جهان دلی که آزرد
خود راحت خویشتن فدا کرد ، در راحت من بسی جفا برد
یک شب به نوازشم در آغوش ، تا شهر غریب قصه ها برد
یک روز به راه زندگانی، دستم بگرفت و پا به پا برد، تا شیوه راه رفتن آموخت


در خلوت شام تیره من، او بود و فروغ آشیانم
می داد ز شیر و شیره جان ، قوت من و قوت روانم
می ریخت سرشک غم ز دیده ، چون آب بر آتش روانم
تا باز کنم حکایت دل ، یک حرف و دو حرف بر زبانم ، الفاظ نهاد و گفتن آموخت


در پهنه آسمان هستی ، او بود یگانه کوکب من
لالایی و شور و نغمه هایش ، بودند حکایت شب من
آغوش محبتش بنا کرد ، در عالم عشق مکتب من
با مهر و نوازش و تبسم ، لبخند نهاد بر لب من ، بر غنچه گل شکفتن آموخت

این عکس ظریف روی دیوار، تصویر شباب و مستی اوست
وان چوب قشنگ گاهواره ، امروز عصای دستی اوست
از خویش به دیگران رسیدن ، کاری ز خداپرستی اوست
شد پیر و مرا نمود برنا ، پس هستی من ز هستی اوست،

پس هستی من زهستی اوست

تا هستم وهست دارمش دوست

پ ن 1:مادروپدرعزیزم انشالله سالیان سال سالم وشاد وموفق باشید وسایتون بر سر ما مستدام وپایدار،پدرم عاشقانه دوستت دارم تو هم برایم بهترینی ولی سروده ای به قدر عظمتت نیافتم ولی تو خود نامه نانوشته ام رامیدانی.

پ ن 2:این قطعه زیبا سروده ایرج میرزاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان محمد و ساقی
26 مرداد 92 16:13
واااااااااااااااااااااااااای چه شعر لالایی خوشجلی


مامان محمد و ساقی
26 مرداد 92 16:14
سمانه جون مادر نمونه ایشالله همیشه سایه پرمهرت بالاسر پسر گلمون محمد رهام جان باشه
ایشالله سایه پرمهر پدر و مادر گلت هم بالاسرتون باشه و همیشه سلامت باشن


ممنون مینا جونم از دعاهای فوق العاده ات ومنم برای شما همین آرزوها رو دارم
ترکان
27 مرداد 92 1:52
کلی لایک داریدااااااااااسمانه جووون بی وفا شدیااااا من از همه جهت آپما


نه ترکان جونم برات چند دقیقه قبل از این کامنتت نوشتم چه حالی دارم
سمانه مامان ستایش
27 مرداد 92 2:19
انشالا سایه شما و همسرت سالیان سال بالا سر محمدرهام عزیز باشهسایه مامان بابای خوبت هم همیشه بالا سر شما باشه
من این شعرو خیلی دوست دارم


ممنون از دعای خوبیت ومنم برای شما همین ها رو آرزومندم
منم همینطورسمانه جون
عروسکتو ببوس
مامان حسام كوچولو
27 مرداد 92 2:22
تو قطعا يك مادر نمونه و با احساسي.
سايه ات مستدام


نظرلطفته دوستم
همچنین سایه پرمهرشما برای حسام کوچولو
محبوبه مامان الینا
27 مرداد 92 7:10
خیلی قشنگ بود
خدا سایه پدر و مادر مهربونت رو سالیان سال رو سرتون حفظ کنه سمانه عزیزم


ممنون عزیزم
همچنین برای شما وسایه شما وهمسرت بر سر الینا گلی مستدام
مريم مامان نيكان
27 مرداد 92 13:23
سمانه جون شما هم خيلي زيبا نوشتيد عاشق شعر گويند چو زاد مادر يادش بخير با اين شعر بزرگ شدم مامانم هرشب برام ميخوند ممنون كه منو بردي به اون روزهااااااااااا


ای جان چه رمانتیک وعاشقانه،خدا مادرتو سالیان دراز محافظت کنه
سنا
27 مرداد 92 22:32
مهرنوش مامان مهزیار
28 مرداد 92 8:04
سلام عزیزم امیدوارم سایه شما و همسرتون همیشه بالای سر محمر رهام عزیز باشه.


سلام عزیزم یک دنیا ممنون وهمچنین شما
مامان محمد و ساقی
28 مرداد 92 23:12
سلام سمانه جون
جایی نرفتم.رشت هستم
پست جدید گذاشتم با همون رمز قبلی.باز هم برات تو خصوصی میذارم
ببخش هنوز یکی از کامنتهاتو تایید نکردم


ا چرا؟؟؟؟؟
خواهش میکنم راحت باش
یک دنیا ممنون
مامان افسانه
29 مرداد 92 1:23
سلام سمانه جون
شعر بسیار زیبایی بود
عزیزم مادر نمونه ای هستی شک نکن
امیدوترم که سالیان طولانی با همسرتون در کنار هم با گل پسری زندگی خوب و خوش داشته باشید و همچنین شاد و خوشبخت
برای سمانه گل و محمدرهام جون


سلام افسانه جونم
ممنون از این همه لطف ومحبت
روی ماه خودت وپسرت رو میبوسمممممممم
سارا مامان راستین جون
29 مرداد 92 11:15
بسیار زیبا بود و گاهی اشک در چشمانم حلقه زد. ممنون از این همه احساس


ممنون از حضورواحساس پاکت دوست گلم
مامان کیان کوچولو
29 مرداد 92 16:54
عزیزم چه پست مهربوووونی ای ...
ایشالله که سایه مهربونشون همیشه رو سر تون باشه عزیزم ...



انشالله
ترکان
30 مرداد 92 2:45
وااااای عاشق این آهنگ وبلاگتون شدم تا حالا اسپیکرم بسته بود تازه شنیدمسمانه جون ایمیلم رسی عایا؟


بله بله رسید بسیارهم عالی بود کلی هم رفتیم فضا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 مرداد 92 3:08
انشاالله سالیان سال سایه پدر و مادر مهربونت بالای سر شما و پسر قشنگت باشه عزززیزم


الهی آمین ،ممنون عزیزم
فرناز مادر آتیلا
30 مرداد 92 12:33
چه شعر قشنگی بود عزیزم


ممنون عزیزم
مونا مامان امیرسام
30 مرداد 92 15:17
عزیزم اس هام میاد؟


بله عزیزم امروزیا اومد
پاسخ من چطور؟؟؟؟
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 0:56
سلاااام دوستم.خوبید؟
نه عززیزم ناراحت چرا؟؟
نمیدونم چرا اس هام نرسیده بودند
فکر کنم نصف شب بوده اونا هم خواب بودند
تازه یکیش رو امیرسام شیطونی کرد ی سری حروف اضافه زد منم دوباره یکی دیگه اس فرستادم بعد با خودم گفتم فکر کن خواب باشن بیدار شن
خداروشکر که حالت خوبه دوستم و همینطور لباس خوشگل خان که به سرانجام رسید
اگر عکس از پشت صحنه اتلیه دارید بذار دوستم من که مشتاقم کلــــــــــــــــــی



سلام دوست گلم
خب خداروشکر واقعا نگران شده بودم
به روی چشم عزیزم پست بعدی تقدیم نگاه مهربون خاله منا
ღ مونا مامان امیرسام ღ
31 مرداد 92 0:57
خصوصی گلم


با کمال میل عزیزم،ازاین بهترنمیشه